Ok ja dat is extra kut… Zekerheid heb je nooit uiteraard. Maar met trekken voor 45 euro: dan was je er sowieso nog niet klaar mee.
Afgelopen weekend met de warme dagen voelde ik me ook zo’n alien, ik in korte mouwen en korte broek terwijl werkelijk IEDEREEN in lange broeken en dikke jassen, soms zelfs met sjalen, rondliepen.
Echt raar die mensen.
Ik had gisteren ook de hele dag blote benen (losse midi jurk). You do you! Zit nu ook in kort broekje met 17,5 graden in huis Wel een trui aan haha
Je doet net of het bijzonder is dat anderen nu geen korte broek dagen. Maar het is (hier) 11 graden
nouja, als ze met 25 graden in een winterjas lopen kijk ik wel even op, maar 0,1 milliseconde later vergeet ik dat weer en dat geldt vast ook voor de mensen die nu naar jou kijken in je korte broek
Ahhh ik heb zo een zoommeeting om te onderhandelen over een recorddeal. Ik heb me redelijk ingelezen maar het is wel zo spannend. Ik ben benieuwd wat ze nou precies bieden en of ik het interessant genoeg vind…
Vanaf vrijdag vakantie en morgen vrij want Koningsdag. Ik ben echt aan het aftellen
Edit: Vandaag hebben we een kantoorhond en ik wil niet meer werken en alleen maar met het beestje bezig zijn.
Ik heb heel weinig met koningsdag en was niet van plan morgen keihard te gaan feesten, maar nu heb ik corona en vind ik het toch wel heel jammer dat ik niet eens even buiten kan struinen nu er eindelijk weer iets gebeurt.
Omg ging je niet over je nek? Niks smerigers dan zo’n levertraan smaak.
Hahaha gelukkig niet, ik heb het heel snel met veel water doorgeslikt.
Waarom ben ik zo. Straks in mei is er een week waarbij ik 3 dagen naar kantoor moet (ver reizen en helemaaaaal niet meer gewend) en ik heb 2 van die dagen ook nog sociale verplichtingen ná het werk. Ik ga dus echt niks meer plannen de rest van die maand doeiiii
Ik ben vandaag echt aan het aftellen. Had ik toch maar vrij genomen. Blegh.
De hond heeft zich al twee keer aan dezelfde glazen deur gestoten. En het baasje maar zeggen dat ‘ie zo slim
Daarom moeten we allemaal links gaan stemmen.
Ik heb exact hetzelfde, ik ben ook aan het aftellen. Vorige week de hele week vrij geweest maar i.v.m. een vergadering die ik vanmiddag heb toch gisteren en vandaag maar aan het werk gegaan maar ik vraag me echt af waarom ik niet gewoon vrij heb genomen. En het stomme is dat mijn volgende vakantie pas weer in september is en dat klinkt nu helemaal zo ver weg.
Kak, is een stukje van mijn voortand afgebroken.
Gelukkig niet heel zichtbaar,maar wel storend voor mijzelf.
Staat gelukkig al een afspraak voor volgende week, gelijk even vragen
Is er iemand op de wereld die susan en freek voor de lol luistert. Ik heb het idee dat die 2 ingezet zijn door de overheid om mensen op hun werk nog even een extra kutgevoel te geven. Wat een pleuris muziek.
Gewoon lekker dragen. Kreeg vandaag nog een opmerking te horen over mijn appeltjesgroene koptelefoon. Heb naar teruggezegd dat ik er zelf wel blij van werd.
Mensen zijn al een paar dagen bezig met het reserveren/markeren van hun vrijmarkt plek voor morgen. En net zag ik de handhaving alle tape van de straat trekken en weggooien. Ik zou de reactie van mensen morgen wel willen zien wanneer er anderen op hun plek zitten
Echt weer Nederland op z’n kleinst hoor