Ik heb kaartjes voor een festival maar moet mezelf er echt toe zetten. Zou ook wel helpen als het zonnetje nou gewoon ging schijnen hier ipv de grijze grauwe lucht
De vrouw voor mij bij de bakker had de laatste tompoezen
Je kunt haar omleggen
Dat is wel een best drastische maatregel moet ik zeggen
Ik word echt gespamd door deze jumpsuit op insta. En ik vind hem zo leuk, maar niet leuk genoeg om verzendkosten en invoerrechten te betalen
Die krijg ik ook steeds te zien. Ik denk dat er een tuinbroekencomplot is.
@Soy.peor heeft al een keer aan mij gevraagd of ik jou ben. Ik begin nu zelf een beetje aan te twijfelen of dat misschien waar is
Ja jullie maken ook dezelfde opmerkingen enzo. Hmm of is dit een persoon met 2 accountsâŠ
Jaaa ik ga verhuizen! Naar een gloednieuw nieuwbouw appartement. Kon niet geloven dat ik ĂŒberhaupt in de top 10 van de 1000+ reacties ben geĂ«indigd en dan ook nog eens ben uitgekozen. Nu moet ik met de eerste bewoner (appartement is vorig jaar opgeleverd) kijken of ik iets van hem overneem, hij vraagt gewoon de volle prijs (ok, 150 euro eraf) voor de vloer.
No way vriend, kom ât er maar lekker uithalen dan.
@anon91169173 en ik zijn beide droogkloten. Het grootste verschil is dat zij de Nederlandse taal onder knie heeft en ik niet.
Oh dat heb ik ook niet dus dat verschil heb ik niet door.
Ik vindt van niet.
Nee he ik wilde net gaan kijken op de vrijmarkt val ik van de trap af
Wat een kutzooi alles doet pijn
Nee toch? In Rdam zijn best veel grote winkels open dacht ik
Wat vervelend. Geen schaafwonden of iets dergelijks aan overgehouden?
Gisterenavond is mijn vader in het ziekenhuis opgenomen. Hij heeft 2 soorten kanker waarvan 1 onder controle is en voor de andere zou binnenkort behandeling starten. Nu is hij enorm verzwakt en heeft oa een bloedtransfusie nodig. Maar ik vrees eigenlijk dat er nog meer zit dan
Ik werd gisterenavond gebeld door mijn zus met deze info en ik voelde me toen ontzettend alleen ook. Ik heb een groot sociaal netwerk met échte vrienden maar ik voelde me niet echt geroepen om iemand te appen en daar huilend op de bank te gaan zitten. Het hielp er ook niet aan mee dat het koningsnacht was en iedereen inmiddels al wel dronken was.
Ik mis dan echt een partner in dit soort situaties. Ik wil (& kan) hier helemaal niet alleen mee dealen
Haha ja net als jij vorige week
ââ
Zoo het is echt zo rustig in Amsterdam echt bizar
Dat is niet echt wat ik mis momenteel. En het gaat echt om de momentjes dat ik bv thuis kom en iemand mis die een luisterend oor kan bieden of juist afleiding kan bieden. ZĂłnder dat ik daar actief naar opzoek moet of moet appen/bellen of ik eventueel langs kan komen. Ik vind het dan best een drempel om in de auto te stappen en dan bij iemand geforceerd mijn verhaal te moeten doen bijvoorbeeld
Niet over de hoofden lopen in de Jordaan?
Ik heb Nederland 1 opstaan en Rowwen HĂšze was op aan het treden. Miste wel het bier gooien in het publiek eigenlijk