ben in een bos aan het wandelen maar iemand is net z’n paard kwijtgeraakt
stress
Hahah het is dat ik even overwelmed was maar ik heb t nog netjes gehouden met 35 euro haha
Dr was trouwens wel een griekse giagia die me alles ging laten zien toen ze wist dat ik grieks was en waar ik vandaan kwam. Ze begon gelijk over pasen enzo haha. Te schattig
Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd (thank god gewoon heel casual met z’n 2en) en ondanks dat ik eigenlijk niks met trouwen heb vind ik het toch heel leuk!
Hoe dan?
Ik heb een soort flesje gekregen waar ik mijn inhaler aan vast moet maken, zodat het makkelijker in te nemen is. Het lijkt serieus alsof ik aan een waterpijp zit te lurken elke keer wanneer ik een puf neem.
ja geen idee maar hij is al in het dorp hiernaast gespot dus ik hoop op een goede afloop
Als je eraf valt en ie wegrent dan is ie kwijt
Ja ik haat aanzoeken
Haha nee dikke vingers
Ik wilde gisteravond iets bestellen bij Zalando, maar uiteindelijk niet gedaan. Wilde ik het net bestellen, was er opeens 45 euro korting
Beekse bergen! Kun je safaritour doen en hoef je geen goede schoenen te hebben
Ik heb vandaag geluncht met een vriendin die ik niet heel vaak zie omdat ze helemaal aan de andere kant van het land woont. Maar nu door corona was het meer dan 2 jaar geleden. Van tevoren was ik bang dat we te veel uit elkaar gegroeid waren, maar het was gelukkig weer zo gezellig. Ondanks dat we een totaal ander leven hebben nu
Ben vandaag bovenaan een stationstrap naar beneden gestruikeld en dat was echt dramatisch. Alles doet pijn, bloedneus, dikke lip. Echt zielig als kinderen vaak vallen want vallen is echt een bitch
Da’s schrikken, gaat het een beetje?
Ik wil/moet dat ook. Welke producten heb je gebruikt?
M’n vriend is na een val van een ladder in het ziekenhuis opgenomen. En alleen wachten in een ziekenhuis is nog 10000x zo erg
Telkens weer, haal ik het in mijn hoofd. Dat ik die mayo krijg, die mij wordt beloofd
Zat ik tegen mijn hond te zingen tijdens het avondeten. Ze was aan het schooien naar mayo. Denk niet dat ze dit kon waarderen.
Ik vind dit geen first world probleem meer hoor. Eerder een third world problem
Dat gebeurt echt niet 1,2,3. Dus je kan er nog wel lang plezier van hebben. En Skechers zijn ook prima schoenen en niet duur.
Mijn moeder snapt het concept van een meme nog steeds niet. Ik stuur haar onderstaand plaatje en krijg een berichtje met: “Wat een feest zou dat zijn. Dan zou ik voor jou een auto kopen. Wat zou jij doen met een ton?” Ja, ontzettend lief mam maar het is dus een grapje .
Wat voor schoenen zijn er wel geschikt voor je?