Wat je even kwijt wil #59

HELP. Wij hebben bezoek maar ik moet echt zo nodig naar de wc dat ik er naar van word. Als ik beneden ga dan zal het misschien stinken, als ik naar boven ga dan is het duidelijk wat ik ga doen🤣 Hopelijk gaan ze snel huiswaarts🥲

Boeie ga gewoon, het is je eigen huis

57 likes

Een lucifer afsteken in de wc helpt wel redelijk goed tegen stank! En zo snel mogelijk doorspoelen.

5 likes

Ga gewoon en ga boven zou ik zeggen. Iedereen kakt en beter dat je dat een beetje ontspannen kan doen zonder je druk te maken over geur of geluid.

4 likes

@Lemongrab @Philo jullie hebben 100% gelijk

2 likes

Mijn moeders tactiek is gewoon te zeggen dat je gaat kakken zodat mensen zich ook niet afvragen waar je blijft. Op die manier voel je geen druk om snel terug te zijn.

18 likes

Ik ga zo lekker op slaappillen. Ik let er wel op dat ik ze niet te vaak neem, want je raakt er snel verslaafd aan (ben ik ook geweest), maar het is zoooo fijn om in bed te gaan liggen en meteen weg te zakken.

6 likes

En @Shadina. Ik ben absoluut geen expert en me ook niet goed verdiept in wat je absoluut wel of niet moet doen, maar ik heb het zo gedaan:

Gladde leren schoenen: met droge doek vuil eraf halen, met lichtvochtige microvezeldoek afnemen en eventuele vlekken eraf halen met water. De zolen die echt viezer waren met water wat meer boenen tot al het vuil er af is. Toen ze droog waren insmeren met vet voor leer met zo’n stoffen doek. Daarna insprayen met zo’n waterafstotende spray.

Suede schoenen: met een suèdeborstel geborsteld en vlekken wat harder geborsteld. Zolen boenen als ze echt vies waren. Daarna insprayen met zo’n waterafstotende spray.

Sneakers van stof die medium vies waren: met met lichtvochtige microvezeldoek afnemen en op kleine vlekken met een tandenborstel wat meer boenen met wat groene zeep. De zool afnemen en beetje boenen. Soms zaten er stukjes suède tussen en dat deed ik dan met de suèdeborstel. Stukjes leer afnemen en invetten. Daarna ook weer die spray toen ze droog waren.

Sneakers van stof die echt vuil waren (ook all stars). Sopje met groene zeep maken en met borstel alles boenen. Soms zaten er stukjes suède tussen of glad leer en dat probeerde ik dan niet te nat te maken. De zolen heb ik met cif geboend om ze echt schoon te maken. Een paar witte all stars die echt vies waren heb ik in de wasmachine gedaan op 30 graden in een kussensloop.

En alle veters eruit gehaald en gewassen.

8 likes

Een vriend van mijn vriend kwam vanavond langs. Het gesprek kwam op Rusland- Oekraïne en die gast ging echt compleet full on wappie daar over. Blijkbaar liggen er op dit moment 12 Russische boten voor de Nederlandse kust om Rutte te pakken. Hahah mijn vriend en ik zaten elkaar echt aan te kijken van whuuut :joy::joy::joy: Hij ging echt helemaal los en het werd steeds gekker, uiteindelijk zei mijn vriend maar ik ben heel moe dus wij gaan slapen om er van af te komen.
Haha het was ook echt raar want de avond begon heel gezellig en normaal.

18 likes

Dank je wel voor deze uitgebreide turtulio!
Echt fijn, ik heb er zeker wat aan. En slim of Cif te gebruiken zeg!

Fucking vet.
Opzich stem ik wel in voor een ontvoering van Rutte. Beetje aparte prio van Poetin zo tijdens een oorlog, maar I’ll take it.

Las vandaag op Twitter ook dat mensen geloven dat Rusland in Duitsland met tanks rondrijdt ???

17 likes

Je bent al een tijdje weer samen met je vriend of niet? Super leuk! Handige tactiek ook om het wappie verhaal te stoppen.

2 likes

En als je dat niet neemt, duurt het dan heel lang om in slaap te vallen?
Lijkt me idd vervelend om daarvan afhankelijk te zijn (geweest)

3 likes

Ja volgens deze gast zijn ze al overal! Duitsland, Oostenrijk, alles is al zowat over genomen en de slangenmensen :woman_shrugging:t5: gaan er aan :joy: Het is gebeurd. En Rutte wordt deze week ontvoerd dus je hoeft niet lang te wachten!

@Marquez ja sinds vorig jaar zomer weer :smiley: Haha ja ik dacht echt fml hoe krijg ik dit mijn huis uit en mijn vriend was gelukkig schaamteloos :joy: Wel sneu want hij was blij eindelijk weer die vriend te zien en dan wordt het zo een rare avond.

4 likes

Een collega van me is ook een wappie. En zij gelooft dat Putin dit allemaal doet om de nazis te pakken.

8 likes

Ongevraagd advies: Als er geen geld is voor zulke belangrijke dingen, kun je ook navragen bij de gemeente of maatschappelijk werk of zij een fonds kunnen aanschrijven. Die fondsen en de voorwaarden verschillen per gemeente, maar misschien is het het proberen waard.

Ik hoop iig dat het snel opgelost is! Niet lekker kunnen lopen lijkt mij super irritant.

6 likes

Ik ben een weekend weg met vrienden en alles was top, totdat we naar een kroeg gingen. Vreselijk daar: druk, warm, duwerig, stomme muziek. Nu voel ik me oud.

3 likes

@GroenTakje is het goed afgelopen bij de huisartsenpost?

2 likes

Kreeg net een foto van mijn nichtje met hele gore prutoogjes. MOET DAT NOU, ik zat net te eten :cry:

1 like

Ohhh zo naar! :woozy_face: verkeerde timing. Zo kwam laatst een cliënt mij een foto laten zien van haar diepe wond in haar voet… precies toen ik m’n rood-fruit-bietjes-smoothie open trok. Thanks, geen trek meer.

4 likes