Wat je even kwijt wil #59

Het is gebeurd, ik werd net op straat mevrouw genoemd door een puber

13 likes

Er staan zoveel goeie, leuke kandidaten op de lijst van bij1 voor Amsterdam, ik kan niet kiezen.

4 likes

Om je beslissing lastiger te maken. Ik heb zelf ook een maagverkleining gehad. Maar mijn schoenmaat is niet veranderd. Net als bij de meeste om mij heen die maagverkleining gehad hebben. Dus wellicht heb je geluk als dit bij jou ook niet gebeurd!

2 likes

Heeee hoi!
Ik zie net dat ik 2 jaar geleden voor het laatst online geweest ben.
Vond het wel weer eens tijd.
Wat ik even kwijt wil: ik ben 11 weken zwanger, en heb vandaag m’n eerste zwangerschapskleding gekocht (sportbroeken, die gymsharkies zaten echt niet lekker meer) en het is zooooo comfy. Ik ga denk ik nooit meer terug naar normale kleding.

106 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Nou 6 uur later toch maar op weg naar de huisartsenpost :pleading_face: Gaat toch niet zeer oké. Thanks for asking :kissing_heart:

Verstandig dat je gaat, hopelijk valt het mee. Veel beterschap

4 likes

Aahw ik stond bij de bushalte en zag een bus aankomen, dus ik stak mijn hand op want dacht dat het de bus was die ik moest hebben, bleek een andere bus te zijn (zelfde eindhalte) die daar eigenlijk niet stopt. Maar de buschauffeur stopte alsnog voor me bij die halte en zei me wel mee te nemen omdat het zo laat is (moest de bus hebben op een heel afgelegen plek). Echt heel lief :smiling_face_with_three_hearts:.

56 likes

Ik heb een nieuwe bh die super mooi zit, ik zit steeds onder mijn trui even te gluren naar mijn decolleté :ok_hand: Gewoon een h&m bh trouwens maar hij zit gewoon precies heel mooi

25 likes

Ja gelukkig steeds tussendoor wel kleine updates. Ligt ip de ic nu want bijna een hele kant aan ribben gebroken en klaplong. Gelukkig is ie niet buiten bewustzijn geweest

18 likes

Jeetje wat heftig, sterkte! Ben je met iemand daar of zit je alleen?

Jij ook @GroenTakje hoop dat het oke gaat!

5 likes

@Panda

Ik heb net spullen gebracht en ga dalijk weer een keer naar huis. Ga misschien nog ff bij een vriendin langs op de terugweg om ff te ontladen en wat te drinken

Ben zelf gewoon tering erg geschrokken en dat je overal alleen moet zijn is ook ruk

1 like

HELP. Wij hebben bezoek maar ik moet echt zo nodig naar de wc dat ik er naar van word. Als ik beneden ga dan zal het misschien stinken, als ik naar boven ga dan is het duidelijk wat ik ga doen🤣 Hopelijk gaan ze snel huiswaarts🥲

Boeie ga gewoon, het is je eigen huis

57 likes

Een lucifer afsteken in de wc helpt wel redelijk goed tegen stank! En zo snel mogelijk doorspoelen.

5 likes

Ga gewoon en ga boven zou ik zeggen. Iedereen kakt en beter dat je dat een beetje ontspannen kan doen zonder je druk te maken over geur of geluid.

4 likes

@Lemongrab @Philo jullie hebben 100% gelijk

2 likes

Mijn moeders tactiek is gewoon te zeggen dat je gaat kakken zodat mensen zich ook niet afvragen waar je blijft. Op die manier voel je geen druk om snel terug te zijn.

18 likes

Ik ga zo lekker op slaappillen. Ik let er wel op dat ik ze niet te vaak neem, want je raakt er snel verslaafd aan (ben ik ook geweest), maar het is zoooo fijn om in bed te gaan liggen en meteen weg te zakken.

6 likes

En @Shadina. Ik ben absoluut geen expert en me ook niet goed verdiept in wat je absoluut wel of niet moet doen, maar ik heb het zo gedaan:

Gladde leren schoenen: met droge doek vuil eraf halen, met lichtvochtige microvezeldoek afnemen en eventuele vlekken eraf halen met water. De zolen die echt viezer waren met water wat meer boenen tot al het vuil er af is. Toen ze droog waren insmeren met vet voor leer met zo’n stoffen doek. Daarna insprayen met zo’n waterafstotende spray.

Suede schoenen: met een suèdeborstel geborsteld en vlekken wat harder geborsteld. Zolen boenen als ze echt vies waren. Daarna insprayen met zo’n waterafstotende spray.

Sneakers van stof die medium vies waren: met met lichtvochtige microvezeldoek afnemen en op kleine vlekken met een tandenborstel wat meer boenen met wat groene zeep. De zool afnemen en beetje boenen. Soms zaten er stukjes suède tussen en dat deed ik dan met de suèdeborstel. Stukjes leer afnemen en invetten. Daarna ook weer die spray toen ze droog waren.

Sneakers van stof die echt vuil waren (ook all stars). Sopje met groene zeep maken en met borstel alles boenen. Soms zaten er stukjes suède tussen of glad leer en dat probeerde ik dan niet te nat te maken. De zolen heb ik met cif geboend om ze echt schoon te maken. Een paar witte all stars die echt vies waren heb ik in de wasmachine gedaan op 30 graden in een kussensloop.

En alle veters eruit gehaald en gewassen.

8 likes