Ik moet op werk soms best zware dingen tillen. En bij sporten gebruik ik steeds zwaardere gewichten. En dan heb ik nergens last van. Maar nu heb ik gister wat zware tassen gedragen en nu voelen mn armen zo slap als noodles.
Ik zou het gewoon lekker doen haha. Vind het juist altijd wel fijn om het alvast te weten als iemand niet komt. Hij of zij hoeft natuurlijk niet per se vandaag te reageren dus lijkt me niet dat er een hele zware druk achter zit als je dit al vandaag stuurt.
Beterschap!
Ik heb straks een meet met een aantal meiden die ik niet ken en ben best zenuwachtig haha. Nou ja, ik ken er wel 1, dat is een vriendin van mij
En tot half 3 Drive to survive kijken was misschien niet het beste idee van Nederland.
@Ohappyday Ik zou alleen vandaag appen als je leidinggevende daadwerkelijk nu iets met die informatie kan (bv. vervanging regelen oid) en anders tot morgenochtend wachten. Ik vind het als leidinggevende echt irritant als mensen me hier in het weekend over berichten aangezien ik niks met de informatie hoef te doen tot de volgende werkdag. Geen idee of je op advies zit te wachten maar wilde wel even op de opmerking van @Flexican reageren.
Ik ga voorlopig niet op mezelf, want we krijgen hoogstwaarschijnlijk deze zomer een pupper. No way dat ik die in de steek laat.
Zelfstandigheid? No thank you
Jawellll
Stairmaster is mijn nieuwe uitdaging.
Ik word echt emo van ziek zijn zeg
Dankjewel! Ik mijn knieband verrekt en een spier onder mijn knie gescheurd. Of mijn kruisbanden gescheurd zijn kan pas komende week worden onderzocht.
Weet alleen niet wat erger is, heb nogal een hardnekkige sport verslaving en ben nu verplicht tot rust. Kan me niet herinneren dat ik een dag niets heb gedaan, dus cold turkey daarvan af komen it issss . Wat verandert er veel in een split second zo haha
Heel herkenbaar! Op wintersport ongelukkig, maar vrij zacht gevallen, knieband gescheurd en waarschijnlijk ook mijn kruisbanden gescheurd met een mogelijke operatie en sowieso langsurige revalidatie als gevolg. Merk nu al dat thuis zitten niks doen lastig is⦠heel veel sterkte voor jou en hopelijk blijken je kruisbanden nog heel te zijn
Wat is je schoenmaat? Ik weet niet precies wat voor soort je nodig zou hebben, maar ik heb heel veel schoenen in maat 39/40 en daar zou je best een paar van mogen hebben.
Verschilt een beetje per week, maar soms inderdaad wel.
Oef vannacht weer eens tot in de late uurtjes gedanst in een club. HEERLIJK
Ik heb gisteravond 6 afleveringen ex on the beach UK gekeken en nu weer, het is zo fucking entertaining.
Zit een wijfje in die echt nul realiteitsbesef heeft en zij is tv goud. Dus als je Videoland hebt en dat nog niet gezien hebt tip
Seizoen 9, volgens mij is dat de enige die op Videoland staat, lekker random.
Meisje heet Daisy.
Ik moet superveel in het huishouden doen vandaag en ik wil sporten, maar ik zit zo fijn op de bank āhoe overleef Ikā¦?ā te kijkenā¦
Mijn ouders hebben een aantal fotoboeken laten maken van hun vakanties, en ze zitten dus vol met allemaal selfies samen Mān moeder is zo enthousiast, ik krijg nu bij iedere selfie uitleg over het hoe, wat, waar haha
Ja omg waar kijk je dit, ik wil ook!
Haha, gewoon op NPO3!
Er komt nog een dag dat ik een stapel zwaar verwassen metalshirts via Vinted ga proberen te verkopen. Zal me niks verbazen als daar animo voor is terwijl ik ze het liefst degradeer tot poetslap.