Wat je even kwijt wil #59

10/10 would buy. ik kijk zo vaak voor bandshits op vinted.

1 like

Ik ga vanavond de viral green goddess salade maken. Beter is het lekker

3 likes

Ik verveel me zo ontiegelijk.

1 like

Ik had echt geen zin in vandaag maar zit nu in de trein tegenover een vader en een dochter van een jaar of 5 denk ik. Naast ons zit een vrouw met een hondje en ze vroeg of ze dat hondje mag aaien. Nu hebben ze een heel gesprek over wanneer zij jarig is, welke kleur ogen zij hebben. Die hond rolde op zijn rug dus dat meisje wees naar haar tepels en zei ‘wat zijn dat’ dus die vrouw dat uitleggen. Zegt ze ‘mag ik het aanraken’ raakt ze die tepels van die hond aan :rofl::rofl: hilarische gesprekken. Leuk dit.

49 likes

Hema verkoopt een elektrische gum. Nooit geweten dat dat bestond.
Nu wil ik er 1.

3 likes

Ik dacht dat dit een vervroegde 1 april grap was

3 likes

We dachten net even lekker een ijs te gaan eten bij de ijssalon maar de wachtrij voor afhalen én zitten was zo lang dat we maar door zijn gereden. :slightly_frowning_face:

1 like

Wie heeft er over 9 dagen deadlines?
Wie heeft het hele weekend geslapen?

1 like

Nog superveel tijd joh :laughing:

19 likes

Hahaha true. Ben nu alvast aan het voorslagen voor de nachten :joy:

5 likes

Meine gute wat heb ik een kater zeg ik kan niks

2 likes

Voel mij al de hele dag brak, terwijl ik geeneens alcohol heb gedronken. Dankjewel hooikoorts

1 like

Het is door de zon 21,5 graden in mijn huis. Fuck you putin

28 likes

Ik heb de halve dag in de tuin gewerkt, vooral veel omgespit en verplant. Nu lig ik te trillen op de bank en denk ik dat ik morgen niet meer kan lopen. Ik ga er ook maar aan toe geven dat ik zo’n matje nodig hebben voor onder mn knieën.

10 likes

Haha mijn moeder stuurde 5 min geleden een foto door van de rij. Belachelijk :rofl:

1 like

Ik probeerde van de week in de bus in te checken met mijn pinpas. Duurde ook echt even voor ik het door had en toen moest ik als enige heel hard lachen. Maar misschien kan dit beter in het ongemakkelijke momenten topic.

9 likes

Maar goed dat ik donderdagavond al ben geweest :sunglasses:

2 likes

Ik fietste net langs een huis dat ‘de zweetdruppel’ heette.

12 likes

Huh maar hoe werkt dit dan? Zit die gum in een hulsje en druk je op een knopje en gaat de gum dan heen en weer? Maar als je gumt zet je ook een bepaalde druk op de gum toch? Vraag me af of dit elektrisch ook goed werkt? :thinking:

Waar was zij geweest, Grubbenvorst of Arcen? Ga denk ik van de week overdag maar een keer haha

4 likes