Wat je even kwijt wil #59

Geen idee hoe het precies werkt. Maar je zou er preciezer mee kunnen gummen.

3 likes

Arcen! Hopelijk is het dan idd minder druk…

1 like

De hele dag in de tuin gewerkt, ik heb gewoon nu al spierpien :joy: laat de zomer maar komen.

9 likes

Haha wij waren dus in grubbenvorst en daar was het dus ook belachelijk druk!

2 likes

Spierpien :sweat_smile:

4 likes

Haha mijn Limburgse autocorrectie staat aan :joy::metal:

19 likes

Als m’n contract bij mijn huidige werkgever niet verlengd was, was ik deze week waarschijnlijk fulltime begonnen bij mijn vorige (laaggeschoolde) bijbaantje. Stiekem vind ik het heel jammer dat dat niet zo is.

5 likes

Wilde een demonstratie geven van de elektrische gum van mn moeder, maar het bestand van de video is steeds te groot :smiling_face_with_tear:. Maar de gum zit inderdaad in een hulsje en door de knop ingedrukt te houden begint deze te trillen (net als een elektrische tandenborstel).

6 likes

Die huiself is zo te zien niet te spreken over de gum.

48 likes

Vanmiddag liep ik naar huis toen er twee volwassen mannen mij tegemoet liepen. Bij het voorbij lopen maakte de ene braakgeluiden naar mij en de ander moest kei hard lachen.

Wat is er mis met sommige mensen. Voel me al fucking kut over mezelf en dat ik weer ben aangekomen. Thanks mannen :+1:

16 likes

Wat een eikels zeg

10 likes

Powerwolf, Sabaton, Battle Beast en dan opeens We don’t talk about Bruno. het gaat z’n avond worden.

5 likes

Nu nog even Ghost, Unleash the Archers toevoegen en afwisselen met Frozen.

Ik wist niet dat het bekijken van buitenlandse supermarktfilmpjes mijn zondagavond zouden vullen.

3 likes

Into the unknown van Panic was al langs gekomen na Billy Talent en BMTHZ. ik houd soms van hoe random mijn playlist is :joy:

4 likes

Ohhh billy talent! ā€œJeugdsentiment :heart_eyes:

5 likes

Mom, it was never a phase, it’s a lifestyle!

3 likes

Ik heb mijn nachtbeugel na 2 jaar weer eens in omdat ik merkte dat er wat druk op mijn tand kwam, holy shit dit doet zoooo een zeer :woozy_face:

5 likes

Ik ben van de (gladde, donker, met tas in mijn hand, was opgehangen in trappengat dus ontwijken) trap gevallen bij mijn date. Naast dat heel de familie gelijk er bovenop stond terwijl de tranen in mijn ogen stonden, liggen mijn vingers en ellebogen open en zal ik morgen wel overal spierpijn en blauwe plekken hebben. Voel me nu wel kutter over de indruk die ik daar nu achter heb gelaten dan over de fysieke pijn

16 likes

Waar is de foto?

4 likes

Zat in een random topic op de 24baby app bij te lezen, zie ik een reactie van een of andere creep die zegt ā€˜cute kid, don’t you wanna hold him under water until the bubbles stop’. En ik weet niet waarom, maar kreeg er gewoon kippenvel van. Wat doet zo’n engerd op zo’n forum en dan ook nog in het engels. Het was zo’n random topic ook met een vraag over een babynestje, dat maakt het extra vreemd.

2 likes