Wat je even kwijt wil #59

Ik ben zo rillerig vandaag, dan weer warm dan weer koud etc. Nu vraag ik me af of ik nog brak ben van uitgaan zaterdag of dat ik toch weer iets onder de leden heb.

Morgen moet ik weer werken, maar is het een goed idee om alvast een heads up te geven aan mijn leidinggevende dat ik niet fit ben of moet ik dit morgen even bekijken? :thinking:

Nou, die gedachte had ik inderdaad zelf ook al. Ik vind het een hele leuke baan tot nu toe dus ik hoop dat ik gewoon gauw weer fit ben en weer aan de slag kan. Maar mochten ze hierom mijn proeftijd niet verlengen dan ben ik ook echt met piepende banden pleite hoor want dat is toch echt belachelijk!

2 likes

Haha I like it! En ja precies, inderdaad, dat bedoel ik.

2 likes

Ik moest hier veel te hard om lachen :cry:

29 likes

Heb straks een onderhandelingsgesprek voor een nieuwe baan.
Ben super enthousiast over die nieuwe baan maar vind het ook spannend om mn vaste aanstelling op te zeggen.

Er is nog niks zeker want moet nog onderhandelen over loon en per wanneer ik dan eventueel zou gaan beginnen. Heb ook nog een vakantie geboekt 3-4 maanden geleden en weet niet of ze daar mee akkoord gaan

9 likes

Zolang het niet dezelfde was als waar ik was (samen met 30 anderen :upside_down_face:) vind ik het best

4 likes

Ah succes! Komt vast goed

4 likes

Haha nee, dat was hem niet!

3 likes

Ik heb net corona gehad, mag sinds een paar dagen weer naar buiten, dus ik hoop niet dat dat het nu weer is :see_no_evil:

5 likes

Gisteren sinds eeuwen weer zelf gedweild en vond zo’n rotklus dat ik eindelijk de echte swiffer wet jet en de droge variant heb gekocht.

Had al zoiets maar die veegt zwaar, en knijpen uit reservoir gaat ook zwaar. hopelijk glijdt deze wel makkelijk over de vloer.

Ik word echt oud dat ik hier blij van word.

6 likes

Havermout met water koken is zoveel lekkerder dan met melk. Aan het eind nog wel wat melk erdoor en flink wat suiker eroverheen en het is goed te eten.

Stom dat pap dingen altijd zo snel afkoelen. Dat is zo ranzig.

5 likes

Ik vind de Swiffer Wetjet niet echt dweilen maar meer voor vluchtig schoonmaken als je bezoek krijgt :grimacing:

5 likes

Haha oke deceptie. Maar het wordt hopelijk wat laagdrempeliger om iets te doen dan nu.

3 likes

Het is wel handig om het mee bij te houden hoor, maar 1x per week normaal dweilen is wel aan te raden

4 likes

Vroeg me gisteren toen ik thuiskwam al af waarom mijn huis zo stinkt
 bedenk ik mij net (tijdens openen van de prullenbak) dat ik er vlees in had gegooid vorige week. :cry: :nauseated_face:

2 likes

Ik heb gestemd vandaag en ik wilde de ‘stem op een vrouw’-methode door een vrouw net onder de peilingen te kiezen. Ik kon gewoon nergens iets vinden over de peilingen en uit frustratie op de eerste linkse partij op het stembiljet iets aangekruist.

3 likes

Ik begon te gillen bij het getal 73

12 likes

Wtf heb ik net gelezen.

Zou wel mooie plottwist zijn als moeder en dochter samen een deal hadden om de erfenis

12 likes

Dat had het waarschijnlijk moeten zijn maar het was ‘nee is ook een woord’ geworden, als ik het goed heb. Wat natuurlijk feitelijk juist is, maar een beetje bijzonder om te verkondigen.

2 likes

Ideaal, net al mijn stem uitgebracht. Zou het fijn vinden als ze altijd 3 dagen gaan doen voor het stemmen. Woensdag zou het een gehaast worden voor mij.

5 likes