Wat je even kwijt wil #59

ik vind eigenlijk dat verkiezingen een vrije dag verdienen

28 likes

Ja is goed hoor ik verzin wel een leuk verhaaltje. Weet niet of je dan slaagt tho maar hey

4 likes

Ik heb sinds ik 18 was echt altijd gestemd en ik vind dat heel belangrijk en houd me veel met politiek mee, maar ik ben net in deze gemeente komen wonen en ik ken nog te weinig mensen om te machtigen om voor me te stemmen (ik ben woensdag nog niet vrij van corona ben ik bang). Ik merk echt dat ik dit even moet accepteren :’)

In welke gemeente woon je? Als je in dezelfde gemeente in Noord-Holland woont als ik wil ik best voor je stemmen (behalve op FvD :wink:).

5 likes

Lief dat je het aanbiedt, maar het is Overijssel :slight_smile: Ik zie ook dat ik dan een kopie moet uitprinten van mijn ID etc. (geen printer) Allemaal wel veel gedoe. Ik zit nu ook nog te bedenken of mijn moeder misschien tijd heeft om langs te komen, vooral als ik al wel klachtenvrij ben :thinking:

1 like

Ik voegde net een collega toe op whatsapp blijkt ze heel anders te heten dan dat ik dacht haha.
Ik heb een andere collega ook 2 weken lang vienetta genoemt omdat haar naam daar iets van weg heeft.

11 likes

Kun je in jouw gemeente mss ook al vanaf vandaag stemmen? Dat geeft de ander ook wat meer ruimte, als je het niet zelf kunt doen. Komt dan niet aan op die ene dag

1 like

Hier kom ik de ochtend nog niet eens mee door haha

14 likes

Heb je ook een collega wiens naam klinkt als Solero

2 likes

Dat helaas niet.

1 like

Ik kijk de verhulstjes. Heeeeeerlijke tv. Jammer dat seizoen 1 niet op goplay staat…

Staat wel op Videoland weet niet of je dat hebt?

1 like

Ah zund. Nee, die precies niet…

1 like

Wel op YouTube of eigenlijk dailymotion via YouTube

1 like

Ik wilde me vanmiddag omdraaien om weg te lopen en alles aan mijn lichaam draaide mee, behalve mn onderbeen. Mn knie doet zo’n pijn en morgen een hectische werkdag met onderbezetting, hahaha fml.

Ik vind dat soort shit nooit op youtube…. Vroegah ook nooit als ik crap zocht zoals teen mom etc :pleading_face:

2 likes

Oh shit sorry seizoen 2 en 3 (nu bezig) staan op YouTube als je de naam van de serie het seizoen en aflevering invult kom je er direct op uit.

1 staat op Videoland idd

3 likes

Daar heb ik gelukkig al vpn en goplay voor :grimacing: dan moet ik maar overleven zonder seizoen 1…

3 likes

Of Cor-netto?

2 likes

Seizoen 2 staat ook op Videoland (of hij moet er in de afgelopen weken vanaf gehaald zijn)

2 likes