Wat je even kwijt wil #59

Wat een wonderlijk geheel! Ik vind het een prachtig decor en vind sommigen er wel heel mooi uitzien, wanneer ze niet het vuilnis weg gaan brengen of compleet worden weggeblazen.

8 likes

Die sneeuw was nep. En die hele show was trouwens opgedragen aan alle vluchtelingen uit Oekraïne. Maar heb echt zitten gieren om die gast in het wit :rofl:

2 likes

Oooh gelukkig maar. Haha ja die was grappig, die viel bijna!

1 like

Zo’n Napolitaanse met tomatensaus, mozzarella, extra mozzarella, cherrytomaatjes en pesto :drooling_face:

5 likes

Al de hele dag dat Artiesten voor Azië lied in mijn hoofd door die giro555 actie

4 likes

Oh nee hè ik lees dit en krijg meteen MAAR DAT BETEKENT NIEEEEET

En jullie nu ook HA :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Wat een kutbaan toch ook he, mag je maximaal 60 kilo wegen en krijg je vervolgens een sneeuwstorm voor je smoelwerk

7 likes

Ik heb weer Wat zou je doen in mijn hoofd.

2 vingers in de lucht!

(Also die combinatie did not age well)

7 likes

Ik ben zo blij met m’n balkon op het zuiden :heart: Kan gewoon tussen het thuiswerken door even een kop thee drinken in de zon. In m’n vorige appartement kwam ik veel minder buiten omdat ik dan meteen door de stad moest lopen of op zoek moest naar een bankje ergens of een plekje in het park. M’n volgende wens is een tuin dan is mn leven echt compleet

29 likes

En dat nummer is ook geschreven door Ewbank. Dat gecombineerd met het Koningslied, zou je haast denken dat die man wat met vingers heeft.

1 like

Een eigen plekje buiten is idd zo fijn! Vind het heerlijk om nu buiten te zitten zonder dat er constant mensen voorbij komen (of naast me komen zitten)

4 likes

Ik dacht haal mijn vriezer eens van zijn plek om daar stof te zuigen… zie ik een enorme spin onder de koelkast rennen (koelkast staat ernaast). Had ik die eindelijk met de stofzuiger weggehaald en had ik alles weer goed gezet… zie ik weer een enorme spin daar. Echt FML.

Stofzuigerzak meteen in de container gegooid. :rofl: Van de week alles maar van de kant halen (wat lukt want oven gaat me helaas niet lukken) en alle spinnen en stof maar goed weghalen. Er leven er vast nog meer hier in huis. Op dit soort momenten mis ik mijn vorige kat wel heel erg haha.

4 likes

Ik werk thuis (want heb corona) en ben even met mn laptop in bed gaan liggen om iets door te lezen met radio 555 op de achtergrond en nu val ik bijna in slaap :smiling_face_with_tear: zo’n slecht plan dit

Dit is de eerste dag dat mn benen niet dood gingen na werk haha. Echt chill aangezien ik volgende week weer wil gaan dansen.

12 likes

Mn favoriete Insta cat komt uit Oekraïne en de foto’s die zijn baasje nu deelt zijn echt hartverscheurend. Appartementen complexen stuk geschoten met raketten. Mensen zijn stom, maar waarom moeten er ook altijd dieren slachtoffer zijn? Die begrijpen hier helemaal niks van en kunnen er ook niks aan doen. :pleading_face:

Dit is trouwens Stepan. Hij houdt niet van feestjes.

8 likes

Ik kom er net achter dat DarkWing Duck op Disney+ staat. Ik weet al wat ik op mijn vrije vrijdag ga doen :popcorn:

8 likes

Echt wauuuuw. Ik loop sinds eind september en ben echt al heel blij met 8 km

8 likes

https://youtube.com/shorts/fhUv4iwRrJs?feature=share

Dit filmpje is zo fijn en wholesome

2 likes

Ik heb geen geld
Echt helemaal niks. Ik heb net mijn salaris gekregen en het is niet eens genoeg om mijn huur te betalen.
Er is iets mis gegaan, ik had begin deze maand een week vakantie en daar verlofuren voor opgenomen dacht ik maar dat is nu als onbetaald verlof gerekend dus ik mis een hele week salaris.
Ik ben zo in paniek, helemaal bang dat ik verhonger deze maand.

9 likes