Door wat werkzaamheden in de straat heb ik geen televisie of internet. Nu moet ik wel noodgedwongen gaan… poetsen
Gewoon verhulstjes seizoen 1 aflevering 1 en dan staat in de beschrijving van de video de link naar dailymotion en kun je het daar kijken! Gaat niet via YouTube zelf
Een foto van je ID op diens telefoon laten zien is ook genoeg, het hoeft geen geprinte kopie te zijn!
Ik ging net sporten en we moesten in duo’s allerlei conditieoefeningen doen. Onder andere zo’n squat met wallball en dan als je omhoog komt de bal naar de ander gooien en dat 45x. En wij stonden best ver uit elkaar. Dus de instructeur zegt van joh tip, als je wat dichter bij elkaar gaat staan dan is het minder zwaar, want hoef je minder ver te gooien. Die kerel waar ik een duo mee was moest lachen en zei ‘hahaha ja dat is meer voor haar dan hoor’. Alsof hij het allemaal beter kon. Vervolgens moest meneer halverwege eeeecht even uitrusten, terwijl ik prima door kon en ook met de andere oefeningen was ik eerder klaar terwijl ik echt geen goede conditie heb. Ik dacht echt ja pik, kun je me wel uitlachen omdat ik voor al die oefeningen met minder gewicht stond te werken, maar betekent nog niet dat ik niks kan. Kan echt heel slecht tegen zulke demotiverende mensen, gelukkig is de rest daar wel leuk.
Het is een quote uit the Adam Project, net nieuw op Netflix, geen idee of dat de reactie logischer maakt, maar in de film is het een vrij grappig moment
Even bellen morgen? Kun je meteen je eerdere sollicitatie aanhalen, vragen of je nog op tijd bent en aangeven dat je zsm je sollicitatie instuurt!
@Baron ooh wat irritant, ik zou ook echt op m’n tong moeten bijten en misschien wel lachend iets zeggen van dat het toch maar goed is dat jullie wat dichter bij elkaar zijn gaan staan met die bal
Hebben ze geen servies/bestek/water op kantoor? Dat je dat allemaal zelf mee moet nemen joh. Zo is het zeker veel haha.
Door dat in te tikken op youtube niks, maar via kids channel toch wat gevonden lijkt het nu
Ik ging echt van op de bank zak chips vreten en af en toe fietsen naar 40 uur staand werken, dansen , sporten en hele weekenden vol plannen.
Ik vraag me echt af wanneer ik instort haha.
Ik zit weer eens in een fase dat ik aan het kijken ben naar woonruimte in Amsterdam, maar het is gewoon echt praktisch onmogelijk om iets te vinden zonder huisgenoten als je een inkomen hebt dat binnen de sociale huurgrens valt en je niet bent ingeschreven bij Woningnet… en dat nu nog doen heeft ook geen zin meer denk ik
Overigens vind ik mezelf heel zielig want ik heb 7 dagen gewerkt (3 avonden & 4 nachten) waardoor ik nu heerlijk uit keek naar een avondje chillen op de bank met een serietje
Maargoed morgen ben ik blij met mijn schone en opgeruimde huis
Haha ja t mooie was dat ik soms een stapje naar voren moest doen omdat hij niet ver genoeg gooide. Volgende keer hou ik me niet in hoor
Het woonruimteverdeelsysteem gaat veranderen en een inschriving kost 8 euro per jaar. Als je verwacht dat je over een aantal jaar nog steeds de wens hebt om in A’dam te wonen zou ik je zeker wel nu inschrijven
1x per week omg haha. Bedoel je niet jaar?
Oh wauw, dat wist ik niet! Op dit moment is dat nog niet zo, of wel? Voor dat bedrag wil ik de gok nog wel wagen, al weet ik niet hoeveel jaar ik nog binnen de inkomensgrenzen van sociale huur ga vallen. Maar wat jij zegt is zeker de moeite waard!
Nee het systeem gaat nu nog op inschrijfduur, maar dat willen ze binnen nu en een aantal jaar gaan veranderen. Dan komen mensen die actief reageren geloof ik hoger te staan dan iemand met 20 jaar inschrijftijd die voor het eerst reageert. Ze hopen dat het zo eerlijker wordt. Volgens mij heeft at5 er wel eens over geschreven
Ik zou me sowieao altijd inschrijven voor sociale huur ergens, je weet nooit wat het leven gaat brengen in de toekomst. Misschien ben je over 10 of 15 jaar carrierevrouw met een dik salaris of misschien wel gescheiden single mom met 3 kinderen en een baan van 3 dagen per week of je wordt ziek waardoor je niet of minder kan werken of of of, naja wil maar zeggen er kan zomaar iets gebeuren waardoor je plots heel dankbaar en geholpen kan zijn dat je je ooit in een ver verleden hebt ingeschreven voor die wachtlijst.
Gewoon realiteitszin is dat, wat een bullshit en sowieso waar bemoeit ze zich mee. Ook met partner kun je trouwens gewoon in de problemen komen en een sociale huurwoning nodig hebben ooit ook al heb je nu een koophuis. Misschien wordt haar man wel ziek en moet zij haar baan opzeggen om te mantelzorgen. Maar veel succes ermee voor haar, hoop dat haar leven voorspoedig zal zijn
Jesus christ, gaat ineeeens om 03:00u onze soundbar aan met een podcast die mijn vriend vanmiddag luisterde. Hoorde dus ineens twee mannen stemmen, zat echt met hartkloppingen in m’n bed en dacht even dat dit het einde van m’n leven zou zijn
Groetjes, Blush met inbraak angst.