Wat je even kwijt wil #59

Omg ik zou me ook echt helemaal de tyfus schrikken damnnn

1 like

Ja fuck! Dat lijkt me zo naar!
Vorige week kwam ik op m’n werk, hoorde ik harde muziek op m’n groep (kinderdagopvang) bleek dat de schoonmakers de radio hadden aangelaten, standje disco. Ook zo fijn.

1 like

Oke mn trein rijd niet en ik weet niet of ik mn werk moet bellen en wat hun nummer is.
Maar ze kunnen de tyfus krijgen dus ze zien me wel verschijnen

8 likes

Ik wil in Spotify een ‘ik luister dit nu wel maar wil het onder geen beding in mijn Daily Mixes terug zien’ optie. Soort incognito modus :wink:

Luister je even een keer wat foute nummers zijn al je Daily Mixes naar de haaien.

(Je kunt in de lijst zelf wel het nummer weigeren maar ik wil dat ze er uberhaupt in verschijnen)

4 likes

Oh ja zeker, ik ben ook ingeschreven voor sociale huur in de stad waar ik nu woon en dat laat ik ook zo! Daarom is het even een afweging of ik dat nu ook nog in Amsterdam zou willen doen.

Thanks @Luipaard ik ga dit even opzoeken en kijken per wanneer dit ingaat!

2 likes

Coronaklachten, dus moet thuis lesgeven maar ik krijg sommigen niet zo ver om mee te doen op locatie. Geen energie om er achteraan te gaan vanuit huis. :’)

Baal als een stekker want ik ben bang dat dit mijn kans op een vast contract verkleint.

En heb bijna geen eten in huis. Volgende keer maar meer eten inslaan.

En zeikmensen op Vinted. :confused:

3 likes

Nog meer mensen bij wie de PostNL app niet meer werkt na de laatste update ergens begin maart?

1 like

Net weer even huilend 300 euro aan de gemeente overgemaakt. Toch knap dat het elk jaar weer een verrassing is, ik ben hardleers.

1 like

Hierom wil ik een apart account voor m’n kind :laughing: Mijn jaaroverzicht zat vol met regengeluiden en Juf Roos. Niet oké.

Ik dacht even dat mijn vriend en ik te oud waren geworden om te feesten want de kater duurde wel erg lang, maar volgens mij is het gewoon corona :smiling_face_with_tear: Net getest en nu wel heerlijk knus op bed met hond erbij (die nu niet lang naar buiten kan maar volgens mij vindt ze het allang best dat we alletwee thuis zijn).

6 likes

Oh neee precies hetzelfde hahaha. Beterschap!

1 like

Ben al de hele ochtend chagrijnig omdat m’n kat al m’n planten kapot moet maken en vanochtend m’n favoriete vaas kapot op de grond lag :rage: Kan echt niks in de kamers hebben staan waar zij bij kan en baal er zo van, het wordt ook niet minder erg naarmate ze ouder wordt

En love haar verder en reageer het ook niet op haar af want dat snapt ze toch niet maar ben wel ff chagrijnig

5 likes

Ik heb me afgemeld voor mn dieetgroep vanavond. Het zal vast interesant zijn maar ik ben te chaggie om naar zeurende boomers te luisteren.

3 likes

Wss beter voor de zeurende boomers ook dat je dan niet gaat toch :grimacing:

2 likes

Ik heb net 4 Pax-kasten gemonteerd met mijn vriend en we gaan nog niet uitelkaar!

51 likes

Ik werd duizeli lg wakker en ben net maar naar huis gegaan om thuis te werken. Nog steeds duizelig.

Ik heb hoofdpijn en ben labielig. Het is dat ik de prikpil heb, anders gaf ik mijn hormonen de schuld :confused:

1 like

Ik heb gedroomd over Thierry Baudet

Ik was op een feestje waar tevens Thierry aanwezig was. Vrienden zeiden dat hij hele goede tosti’s kan maken.
Toen ik later Thierry aansprak vroeg ik hem of hij ook glutenvrije tosti’s kon maken.
Dat kon hij dus nam ik plaats aan de bar.
Het was inderdaad een erg lekkere tosti en uiteindelijk vroeg Thierry aan mij of ik met hem mee wilde naar New York.
“ neuh” zei ik, “ ik wilde alleen maar een tosti”

Hoe verzint een brein dat hahaha. Wonderlijk, wonderlijk…

Maar nu:

Uiteraard

31 likes

Ik word nu al een beetje moe van alle mensen die zeggen “Ja maar ja, als je het vergelijkt met Oekraïne hebben we het goed voor mekaar”.

Ja natuurlijk hebben we het dan goed voor mekaar. Maar ik mag m’n eigen huis-tuin-en-keuken-leed ook nog steeds heel erg vervelend vinden.

9 likes

Nou, misschien moet ik toch maar in LoA gaan geloven, want het heeft gewerkt. Ik heb het huis!!!

100 likes