Ik ben gisteravond op mijn bril gaan zitten en nu moet ik 119 euro betalen voor reparatie. Echt fml
Ik had net een hele jonge nieuwe mondhygiëniste maar ze bleef maar lullen en 10x zelfde plekje doen. Ik op een gegeven moment beetje chaggy: Ja hallo ik betaal wel per 5 minuten he dat ik hier lig. :’)
Gelukkig heeft ze me wel iets gematst zei ze, gelukkig maar. Hopelijk volgende keer die andere weer, die is tenminste een stuk sneller en loopt niet de hele tijd te praten. Volgens mij was deze ook net afgestudeerd. Uiteindelijke schade is 28 euro eej haha.
Ik was met dochter in de ikea, ze zag mooie wijnglazen, die wilde ze perse hebben, want “ze lijken op de glazen die ze bij Game of Thrones hebben”. Ok kind
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar een foto.
Durf niet te zeggen of ze lijken op die uit GoT haha (iets te lang geleden) maar ze zijn wel mooi vind ik.
Ah nee ze lijken er ook niet echt op, maar ik snap wel wat ze ermee bedoelt.
En ik vind ze ook erg mooi
Ja ik snap haar ook wel!
Gvd dure dag, kreeg ook nog een boete binnen
Ik ga loa-en voor een nieuwe baan. Want ik ben deze spuugzat
Nu al
Jaa haha. De 1e 2 weken waren leuk maar toen zat 1 collega niet constant op mn lip en toen deed de machine niet kut.
Plus ik krijg steeds maar niet mn 1e dag vrij en wss gaan ze me na augustes toch ontslaan dus t motiveerd ook niet echt.
Ik kijk nu voor het eerst Sander en de kloof omdat ik denk dat ik delen ervan in mijn lessen kan gebruiken, maar mijn god, dat stel in die aflevering over het hebben van een eigen huis. Ze kopen goedkope huizen ‘in de periferie’ op en vangen daar dan de huur voor, want de huren zijn overal ongeveer gelijk. Echt zo schaamteloos, bizar.
Ik heb vandaag goed nieuws gekregen maar ik ben er ook wel een beetje sip door want ik heb hier meer dan 1,5 jaar op gewacht door o.a. Coroons. Het is ook best een ingrijpend iets dus ondanks dat ik heel blij ben zie ik er ook als een berg tegen op.
Sorry als je hier misschien al een update hebt gegeven.
Maar hoe is het gegaan?
Kotsmisselijk geworden door de knallende hoofdpijn die ik heb. Kunnen we deze week overslaan?
ik heb vrijdag mn nummer aan een kerel gegeven maar die videobelt mij nu steeds. sorry is dit een ding? heb ik een memo gemist? daar heb ik toch geen zin in.
Sinds het vorige week mooi weer is geworden lijkt het wel of alle vogels terug zijn gekomen, het is hier echt een kakofonie van getjirp elke dag. Echt genieten vind ik het.
Voordeel van corona is dat ik nog steeds leef van mijn voedselpakket die mijn ouders mij hebben gebracht en geen extra dingen kan kopen (normaal ga ik bijna elke dag wel even een rondje maken richting de supermarkt lol). Dus ik dacht ik ga mezelf trakteren op een zalando bestelling
Hoorde net 1 keiharde knal in de buurt. Nog nooit een pistoolschot gehoord in het echt maar het klonk er wel als een??? Maar had ook gek vuurwerk kunnen zijn? Ik weet het niet