Wat je even kwijt wil #59

Wat lief dat je ernaar vraagt!
De afspraak ging niet door omdat de arts corona had :joy:
Ik wacht nog op een nieuwe oproep. En ondertussen heeft de ergotherapeut aangegeven dat zij nu in eerste instantie over opbouw en belasting gaat en als arts daar vragen over heeft hij haar maar moet bellen.

Dus ik voel me er weer rustig onder.

7 likes

Misschien was het een klapband van een auto, dat kan ook zo hard klinken!

4 likes

Ja hoor ook geen ambulances ofzo dus zal wel ok zijn inderdaad
Schrok wel even heel erg

2 likes

Sodeju ja, toen ik een klapband had klonk het alsof er iets ontplofte onder mijn auto. Schrok me kapot!

3 likes

Neeeeee geen soldaat van oranje ksssssst

5 likes

En dan willen ze acteurs met Corona laten optreden. Laten we dat even niet doen. Genoeg mensen die wel hondsberoerd van Corona worden.

4 likes

Niets houdt ze tegen die gekken
Terug in je hangar!!1!

7 likes

Doe die hangar dicht en gebruik dat maar als quarantaine hok. Ondertussen gaan de mensen maar naar Tina the Musical.

7 likes

Ik heb volgens mij een nieuwe functie op m’n werk :partying_face: het ging heel simpel, ze vroegen of ik het wilde en ik zei ja? Kan het nog niet echt geloven.

50 likes

Pfoeh is maar goed dat wij Nederlanders niet zulke goede series als de Britten maken, want dan zou ik elke avond een emotioneel wrak zijn.

1 like

Ja Ajax speelt

1 like

Klopt. Maar het leed is nu geleden dus je kunt naar bed.

Ik denk dat @Rose_Gold misschien je buurman is trouwens

10 likes

Haha ja op t eind was het gillen nog. Nu janken

4 likes

Haha had gekund, maar ik woon in een rijtjeshuis. Voor zover ik weet heb ik (hopelijk) niemand boven me wonen. Maaar mn inboedel staat nog, heb netjes agressierondjes gerend in één of ander weiland naast mijn wijk.

4 likes

Ik had vanavond een vergadering van 2,5 uur en daar werd 2x door twee verschillende mensen de uitdrukking “een Poolse landdag” gebruikt. Echt een raar iets en vind het ook lullig voor de Polen.

3 likes

Heerlijke midnight Maccie snack met een mc biertje. Mac stelt nooit teleur, voetbal wel, maar mac niet.

13 likes

Wie had gisteravond een migraine aanval en twijfelt nu om naar werk te gaan? Deze meid :raising_hand_woman:t2:

Heb nog steeds een beetje hoofdpijn en ben licht in mijn hoofd.

3 likes

Geen twijfel over mogelijk toch? Ziek is ziek. Thuis blijven dus.

2 likes

“Mevrouw heeft u er een probleem mee als ik hier rook?”
Nee maar wel met dat je me mevrouw en u noemt.

14 likes

Studiedag vandaag dus kan zomaar midden in de week beetje uitslapen. En geen kinderen vandaag, echt blessed

10 likes