Pssst, je wordt oud
Volgens mijn man ging ik midden in de nacht ineens recht op zitten en schreeuwde ik âkrijg allemaal de teringâ.
Volgens mijn man was het heel grappig en herhaalde ik het een paar keer. Viel daarna weer ik slaap toen ik niet kon beantwoorden wie de tering kon krijgen. Zo jammer dat ik achteraf zelf niets van weet.
Ze draaiden op het station een of andere stemversie op Bon gepakt en drie keer raden wat er nu in mn hoofd zit
Iiiiik heeeeeeeeb die bon gepakt maar ook een ton gepakt
Je hebt gelijk. Ik vind het irritant om gammel te zijn en niet hondsberoerd. Bij hondsberoerd kun je met pijn en moeite naar het toilet gaan. Met gammel heb ik het irritante stemmetje in mijn kop die zegt:
Je had kunnen werken
Ik rijd veel met check nu en je kunt muntjes sparen voor gratis ritjes en nu zie ik dat er niet al te ver eentje staat met vijf muntjes omggg ik ga rennen
Ik ben mijn verlovingsring die ik élke dag gelijk omdoe vergeten en ik ben precies zo bijgelovig dat ik denk dat dit de uitslag van een onderzoek beïnvloedt. En ik voel me kaal.
Den Haag? Volgens mij hadden Donnie en René een klacht ingediend tegen ze.
Ik heb weer sneakers aan ipv laarzen en het loopt zo licht.
Gek hoe het leven soms zo anders kan lopen dan gepland.
Vorige week was ik met mijn vriend naar Zuid-Spanje gereden met onze camper om daar 3 maanden te vertoeven zonder verplichtingen. En nu een week later zijn we weer thuis omdat mijn vriend een surfongelukje gehad heeft met zijn knie en de komende tijd niet echt kan lopen.
En nu heb ik mijn oude leven weer terug en werk ik weer. Ugh⊠ben hier zo niet klaar voor. Gelukkig is het weer in NL lekker.
Ik heb op 7 nov een broek gekocht. die ik eigenlijk helemaal niet zo super vaak heb gedragen. Ik heb er één keer een echte handwas mee gedaan omdat er stond dat hij niet in de wasmachine kon. Hij is toen in de douche helemaal afgespoten / ingesopt.
Van de week was ik aan het stofzuigen en wilde ik onder mijn bed stofzuigen en voelde ik koud op mân bil⊠Dat was het laminaat mijn broek bleek ineens een grote scheur te hebben waarvan ik denk dat hij bij de naad is begonnen en zo is uitgescheurd naar het midden van mân bil (niet meer langs de naad). Zou ik daar nog mee terug kunnen naar de winkel? want ik vind dit voor een broek van 60 euro best een prijzig grapje.
Ja! Haha ik geef ze groot gelijk, verzin je eigen ellende
Proberen kan altijd, nee heb je, ja kun je krijgen.
Ligt aan de winkel hoe coulant ze zijn.
Heb je de kaartjes toevallig nog?
Ik bewaar die meestal wel paar maanden en dan kan ik ze laten zien, dan zijn ze vaak wel meegaand.
Nee kaartjes niet, heb wel opgezocht via de bank wanneer ik hem nou eigenlijk kocht.
En ik zie dat de prijs nog overeen komt op de website met de enige aankoop die ik toen deed bij de winkel.
Zou het zeker proberen!
Ik had echt nooit een minor moeten kiezen die zo moeilijk is en die zover van huis is. Zo verschrikkelijk slecht voor mân motivatie dit Moet mezelf echt bij elkaar rapen om me niet weer ziek te melden, maar dat kan ik me echt niet veroorloven eigenlijk.
Nog 2,5 uur les tot het weekend is en hierna nog 2 weken uitzitten tot de tentamens en dan ben ik eindelijk afgestudeerd
Welke serie heb je gekeken?
Call the Midwife
Dacht de hele week dat er iemand dood zou gaanâŠ
Oeh waar kijk je dit tegenwoordig? Vroeger stond het op Netflix maar nu niet meer.
BBC First en ik heb alle dvdâs