Wat je even kwijt wil #59

Ja zeker heen gaan! In principe mag een broek niet zo snel scheuren. Gok dat er iets bij het weven en/of stikken verkeerd is gegaan. Een bankafschrift zou voldoende moeten zijn.

Ah ik laat die ring (of mijn bijgeloof) voortaan thuis want het onderzoek was helemaal niet pijnlijk en de uitslag goed. Alsnog lekker de rest van de dag vrij!

30 likes

Eigenlijk zou de jouwe kunnen hal dus Mooi hoor kijk, maar blijf op de een of andere manier vliegen toets door de omgeving en het zicht ergert je elke dag?

volgorde in je vier muren is belangrijk, in je hal maar belangrijker . Omdat hetero klein kamers werken netjes en duidelijk gestructureerd mooier.

:+1:t2: Ik dacht dat de tijd van Google translate inzetten voor je website wel achter ons lag.

1 like

afbeelding

8 likes

Fucking gĂȘnant; ik dacht net oh ga nog eens sporten bij basic fit ipv mijn normale sportschool. Dus ik hou m’n pasje voor de deur, word groen maar de deur gaat niet open.

Blijk ik 2 jaar geleden mijn abonnement al te hebben opgezegd :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

65 likes

Ik krijg altijd echt stress van stemmen. Stel het zo lang mogelijk uit. Geen idee waarom. Ik maak het in m’n hoofd zoveel groter dan het is. Ben bang dat ik iets vergeet ofzo, of dat ik dat ding niet opgevouwen krijg of iets anders doms doe. :sweat_smile:

3 likes

Je kunt het tot 21:00 uitstellen

1 like

Faaak vanavond niet Het verhaal van Nederland. Stomme verkiezingen.
Ik wil Daan Schuurmans bij historische rampen zien smizen.

5 likes

:fearful: :cry:

1 like

ik ging even naar oude Spotify playlists kijken maar allemaal random mensen hebben nummers toegevoegd??? vaag

2 likes

Toch een beetje teleurgesteld dat in mijn gemeente geen enkele persoon van kleur op de kieslijsten staat.

4 likes

Mijn moeder is vorige week aan haar galblaas geopereerd en ik werd als oudste kind door het ziekenhuis gebeld dat alles goed was gegaan.
Dat was zo fijn, want zelf was ze pas uren later in staat tot appen. Misschien is dat bij jou ook zo.

Komt vast goed!

2 likes

Ik heb net een afspraak bij mn tandarts (nieuwe woonplaats dus nieuwe tandarts) en ik ben echt trots want ben al jaren niet geweest ivm angst. Heel erg duimen dat het meevalt :face_with_spiral_eyes::sob: én dat ze om kunnen gaan met mijn angst en niet dingen doen die ik niet wil (bv met haakje in mn tanden/kiezen prikken)

21 likes

Ze bellen meestal het contactpersoon na de operatie die in hun systeem bekend is. Dus jullie worden sneller op de hoogte gebracht dan dat jouw moeder in staat is om te appen.

Sterkte!

4 likes

love dit, ik zat gister nog een aflevering te kijken en hij doet echt elke keer zo’n betekenisvolle smize in de camera
‘ook arbeiders hadden het niet altijd makkelijk
’
[ smizing intensifies ]

11 likes

Voor alles ook militair

Algemeen wat over vliegt.

2 likes

Mooi weer! :raised_hands:t2:

21 likes

Ik dacht wooow 24 graden

Maar las 't verkeerd. Alsnog wel lekker hoor

7 likes

Hahaha ja dit! :joy:

2 likes

En heb je je ooglook aangepast naar een avondlook? Want dan is het pas echt compleet voor mij

51 likes