Wat je even kwijt wil #59

Jawel

9 likes

Echt jezus kan gen z aub terug naar de poppenhoek

11 likes

Ik sinds mei en geraak nog niet aan 8 km. Maar elke afstand is iets om fier op te zijn. We doen het toch maar!
Al vind ik die duurlopen ook wel heel speciaal hoor. Wat een doorzettingsvermogen!

2 likes

Echt helemaal ontroerd dat je me wil helpen. Geen geld hebben is echt een stom iets om je zorgen over te maken
<3

5 likes

Dat is zeker zo, elke afstand is inderdaad om fier op te zijn!
Ik ben bij een loopclub gestart en daardoor zit ik al aan 8 km. Ze bouwen dat vrij snel op maar het motiveert mij ook wel om verder te blijven doen.

3 likes

Waaaah Stromae heeft net een clip gereleased van een van de beste nummers van t album

17 likes

Is ook fijn als het goed vooruit gaat. Je mag fier 9
op jezelf zijn hoor.

4 likes

Er zijn zo veel verklaringen waarom mensen geen geld hebben. Ik heb er ook zelf mee te maken gehad. Voel je vooral niet schuldig om wel een keer om hulp te vragen als je dat nodig hebt. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Zaterdag is er een gaatje gevuld in mijn kies, daar zat al een vulling maar die was dus afgebroken. Het was de een na laatste kies en heb drie prikken gehad voor verdoving. Duurde lang voordat het er uit was. Vier uur lang. En nu is mn kaak nog steeds zo moe en tanden voor doen pijn. Vraag me echt af of dit wel hoort. Kan me niet herinneren dat ik dit ooit wel heb gehad

Waar ik 3 weken geleden happy zei dat m’n auto zonder iets door de apk was, staat hij nu bij een bergingsbedrijf vanwege lampjes en een gekklinkende motor. Dat plus een close collega die zei ‘jij en <m’n werk crush die me afgewezen heeft> zouden echt zo’n leuk stel zijn, is dat niet wat?’ Maakt echt dat deze dag af is.

3 likes

Ik heb zo’n onstilbare honger vandaag. Zit nu maar goedkope chocola naar binnen te werken, heb verder niet veel interessants in huis

5 likes

Ik heb dat ook wel eens gehad, dat het een paar weken nog echt pijnlijk was en daarna heel lang gevoelig.
Tandarts zei toen dat dat normaal is, of in ieder geval dat dat kan. Afhankelijk van de diepte van de vulling enzo.
Ik had toen ook het gevoel dat een plek van de verdoving heel pijnlijk bleef. Maar dat is uiteindelijk allemaal goed gekomen.

Het is nu ook pas kort geleden en dat getrek in je kaak is ook niet mis. Maar als je het niet vertrouwd gewoon even bellen en naar laten kijken hoor.

3 likes

Dankjewel voor je berichtje! Het is gelukkig al minder dan gisteren maaar ik haaat pijn aan mn mond! Paracetamol helpt gelukkig wel wat dus ik kijk het gewoon even aan. Mijn oude tandarts had ik altijd wat kortere verdovingen. Denk dat ik de volgende keer dat maar vraag😅

2 likes

Lig met corona op bed en krijg een mailtje van mn werkgever dat ze deze maand 8 uur salaris inhouden ivm 2e keer ziek dit kalenderjaar (wachtdag??). Vorige keer was een dag na de boosterprik. Ben echt megapissig en gelijk naar vacatures aan het kijken. Oja en de rest van de maand kom ik ook niet meer bye

23 likes

Een half jaar geleden kregen we een brief in de bus dat ze 's nachts gingen werken aan de weg. Toen al balen want we slapen aan de voorkant van het huis. Werken zijn toen uitgesteld.

Vanavond moesten we dankzij flikkerlichten en lawaai ontdekken dat ze daar nu aan beginnen
 kind was al om 4u30 wakker vanmorgen en ik wil slaaaaaaaaapen. In plaats daarvan nu een week wegenwerken tussen 20u en 06u. Fml.

1 like

Pardon.

1 like

Ik verveelde me dood vanavond dus ik dacht ik ga cyrillisch alfabet proberen te leren, gaat uiteraard lang niet perfect in een uurtje maar kon net toch ineens dollar, kapitein, Occupiers en Gazprom in een tekst herkennen.

Dankjewel dagboek

10 likes

Dat is wel leuk he! Ik heb maar één jaar Grieks gehad en kon er geen reet van, maar word er wel nog steeds blij van als ik in Griekenland woorden kan herkennen/begrijpen, met m’n beperkte kennis.

3 likes

Ja! Al weet ik natuurlijk niet wat de woorden betekenen als ze niet letterlijk vertaald zijn.

Maar heb dat ook altijd als ik Memes in een andere taal dan Nederlands/Engels kan begrijpen, dan voel ik me echt mega cool haha

4 likes

Ik ken je situatie verder niet maar er is echt hoop. Ik heb ook jarenlang steeds tegen de bodem van m’n bankrekening (of eigenlijk tegen de limiet van m’n krediet) aan gezeten maar op een gegeven moment is de knop om gegaan en ben ik gaan budgetteren en kreeg ik meer grip op m’n geld. Er is ook een budget- en besparingstopic.

4 likes