Nee dubbelglas heb ik net een week.
Ik heb een ontstoken vinger, gister de huisarts een foto gestuurd die zei doe maar een Biotex badje en als het zondag nog zo is laat het dan weten
Inmiddels doet het vet zeer, wordt het steeds dikker en zit ik plaatjes op te zoeken van bloedvergiftiging en vingers die afgezet moeten worden
Wil eigenlijk de huisarts bellen of ik alsnog niet morgen langs kan komen (als ik m’n vinger dan nog heb )
Doen, vooral ook omdat je zegt dat het niet opknapt
Biotex badje is ook mega achterhaald heb ik begrepen. Gewoon terugbellen hoor!
@Uprooted
Meh, heb gebeld maar net om 14u30 word je doorverbonden naar de spoeddienst omdat ze dan dicht gaan blijkbaar, en dat vond ik wel erg enthousiast.
Ga maar een reminder zetten voor morgenochtend dan
Om half 3 al niemand meer bereikbaar bij de huisarts? Hebben ze geen middagpauze? Half 3 al dicht vind ik echt vet vroeg.
Okay lees net dat je niet je ruitenwissers aan moet doen. Ivm dat Sahara zand, en beschadigingen aan je auto ruiten
Too late!
Ik heb dat ook gehad en die waterbesparende douchekop is echt heel irritant, zit totaal geen druk achter en mijn haren uitspoelen duurt nu 3 keer zo lang. Heb toevallig van de week oude douchekop er weer op gedaan en was binnen 5 min klaar met uitspoelen.
Hahah ja leuke tip, maar dan zag ik bijna niks?
Ja ik zag al mijn boomer buurtjes in de wijk later met een emmer in de hand
Zij wel
Ain’t nobody got time for that
Folie voor achter de verwarmingen! Ik heb die besteld van het gemeente budget en het helpt écht. Warmt bij ons een stuk sneller op nu en dan kan de verwarming weer uit. Ik had ook plakstrips besteld maar vond dat uiteindelijk te lelijk in ons huis en die bij de voordeur zou no way passen.
Toen ik gisteravond thuiskwam met de auto was er nog precies één parkeerplek in de straat en die was echt heel krap omdat de persoon ernaast z’n auto super asociaal had neergezet. De meeste auto’s hadden er niet eens tussen gepast maar met m’n kleine hokje ging het net. Ik kwam er alleen niet meer uit aan de bestuurderskant dus moest er aan de andere kant uitklimmen. Kijk ik vanochtend uit het raam, zie ik precies die guy van de auto naast me de deur uitkomen. Hij stond achteruit ingeparkeerd dus zijn bestuurderskant was aan de kant van mijn auto, en ik heb met heel veel plezier gekeken hoe hij eerst een tijd probeerde om aan de goede kant z’n auto in te komen, en het uiteindelijk maar opgaf en via de bijrijderskant instapte :’) Vet flauw van mezelf maar deed me echt goed om te zien
had net m’n verhuisbezichtiging van vorige appartement, en degene die de inspectie deed zei dat hij zelden zulke schone plekken tegenkomt en ze hoeven ook minder te renoveren dan normaal 8)
hier ga ik de rest van m’n volwassen leven op teren, ik haat schoonmaken
ze zijn open tot 17u maar na 14u30 worden er blijkbaar geen nieuwe afspraken gemaakt ofzo?
denk dat ze dat 's morgens al volplannen
Waarschijnlijk willen ze dat je 's ochtends belt om reguliere afspraken in te plannen. Dit klinkt echter als meer spoed (niet als HAP direct snel beoordelen spoed, maar meer: ik maak me zorgen en denk dat ik op korte termijn gezien moet worden) en daarvoor moet een praktijk gewoon tot 17.00uur bereikbaar zijn. Dus gewoon bellen en nummer voor spoed indrukken, je krijgt gewoon je eigen praktijk aan de lijn (dus niet de HAP, die is pas na 17.00uur open).
Snap helemaal met de drukte bij huisartsen dat ze bepaalde tijden kiezen om de telefoontjes te doen, maar een huisartsenpraktijk moet gewoon binnen kantoortijd bereikbaar zijn en als dat niet het geval is (vakantie oid) moet een andere praktijk waarnemen. Er is geen spoedpost tijdens kantoortijd. Snap dat de waarnemer geen zin heeft in alle telefoontjes van ‘ik heb al 6 maanden een gek pukkeltje, kunt u vandaag even kijken?’ maar ik vind die bandjes met ‘alleen voor zeer ernstige spoed, druk 9’ oid zo misleidend, dan ontlopen ze gewoon hun taak.
Zo.
Goeie tip van streetview! Jammer dat er geen app voor bankjes ofzo is haha, in een rolstoel zien mensen meteen dat je mindervalide bent en dat vind ik nu wel heel lastig, je kunt niks aan me zien maar ik kan ook niet mee met de normale maatschappij zegmaar. Maar we komen er wel!
@anon71827919
Vanochtend een stukje gaan rijden, een paar koffietentjes opgezocht maar mezelf geen druk opgelegd, uiteindelijk was ik in de buurt van t ziekenhuis en voelde ik dat ik wat moeier werd en daar staan natuurlijk bankjes dus ben daar gaan zitten en heb nog lekker met een mevrouw gekletst. Daarna ook weer mooi geweest en weer naar huis. Echt een succes ervaring maar nog steeds spannend en het zit veel in m’n hoofd ook! Thanks voor alle lieve reacties
Wat goed dat je lekker op pad bent geweest. Je mag echt trots op jezelf zijn dat je het hebt gedaan ondanks dat je het spannend vond en het waarschijnlijk ook veel energie kost
Zo lief dankje!!
Ik vraag me altijd af hoe je dit er dan achter plakt, want er zit bij ons ook nog een vensterbank boven. Moet je dan heel de verwarming losschroeven ofzo?