Wat je even kwijt wil #59

Ja, ik mag nog een andere x op gesprek komen. Gelukkig! Het gaat om een functie in het buitenland en kende het dorp niet waar het bedrijf was. Dus ze hadden begrip voor me :slight_smile:

8 likes

Ik vind het jammer dat M stopt, maar volgens mij ben ik daar echt de enige in haha. Ik vind het gewoon zo gezellig kneuterig

5 likes

Dan wordt t alleen maar erger :joy:

Gewoon in het zoutzuur gooien ofzo. :slight_smile:

Ik krijg regelmatig dezelfde domme grappen te horen tijdens mijn werk. En nu was ik gister bij de kroeg en toen vroeg die gast van het cafƩ of ik een bonnetje wilde.
Ik had bijna gezegd: ā€˜Nee, die kan ik toch niet declareren bij de belastingdienst.’
Kon me nog net inhouden :thumbsup:

11 likes

Ook jouw schuld als ie niet slaagt natuurlijk.

Pff als ze zo graag willen kunnen ze toch zo’n bedrijf inhuren.

2 likes

Niet jouw probleem :woman_shrugging:t2:

2 likes

Het gaat op het nieuws over hoe ongezond fastfood is en dat het kabinet minder fastfood in steden wil, maar het enige dat ik denk is mmmmmmmm p a t a t met mayo :drooling_face:

Hahaha geen friet!! Wat een gemene forumgrap :stuck_out_tongue:

15 likes

Irrrritant. Ik ga naar de app store want ja, ik ga toch maar HBO nemen. Dus ik maak via de app een abo aan, maar dan krijg ik ineens de melding dat het via Apple gefactureerd wordt en dus zonder korting. Ik denk: oh komt later dan wel? Maar lijkt erop alsof die korting dus helemaal niet van toepassing is als je registreert via de app… Heb de activatiemail nog niet aangeklikt. Dus nu maar klantenservice bellen of daar nog iets aan te doen is :’) if no dan bok ook maar op. Dan blijf ik wel illegaal streamen :upside_down_face:

’Ik laat het anders wel naar supermarkt of laat het op school bezorgen.’
Zei net een jongen op rtl nieuws over het weren van fastfoodketens in de buurt van scholen.

@anon91169173 had jij niet zoiets meegemaakt in jouw klas?

1 like

Ja ik had een klas mbo’ers vorig jaar die op een raar tijdstip aan de frieten waren gegaan. :laughing:

2 likes

Uiteraard is dat mijn schuld

1 like

Bij mijn AH was het chipsvak echt leger dan normaal. Sommige smaken waren helemaal uitverkocht. Ik vroeg me al of het door het tekort aan zonnebloemolie kwam of dat ze om een andere reden een leveringsprobleem hadden. Of mensen hebben ook alvast chips gehamsterd

1 like

Hamsteren heb ik nooit begrepen maar chips… dat zou ik nog wel overwegen.

33 likes

Oh neee daarom was mijn favo chips helemaal op

Bij ah komt er mogelijk grote verandering in het chips vak. Vandaar dat het leger kan zijn, scheelt ombouwen.

2 likes

Awkward als je eerlijk bent over je panda punten en de mensen met wie je bent allebei er maar 3 hebben.

Zit je dan met je 48 panda punten.

7 likes

Haha mijn vriend ligt tegen me aan te slapen op de bank en mijn kat ging bijna met zijn kont op hem zitten :sweat_smile:. Gelukkig niet helemaal want mijn vriend blijkt opeens een voorhoofd vol onzichtbare puistjes te hebben :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh daarom was de lays paprika ribbel op :rage:

1 like

Bij mij stond zonnebloemolie op m’n boodschappenlijstje simpelweg omdat ie op was. Was 'm afgelopen weken al 2x vergeten mee te nemen dus greep al een paar x mis thuis, en nu baal ik er natuurlijk nog extra van :upside_down_face: Helemaal als je dan op instagram foto’s voorbij ziet komen met mensen die 6 (!) flessen halen. Jezus man. Lidl had het gister niet, hopelijk bij de ah xl meer geluk dit weekend.

Chips heb ik gelukkig nog meer dan voldoende op voorraad :sweat_smile:

2 likes

OkƩ tip voor iedereen: de flat white van AH to go is GEEN flat white. Ik drink nu gewoon warme melk met een druppeltje koffie :expressionless:

2 likes