Wat je even kwijt wil #59

Geef maar aan mij, ik spaar ze.

2 likes

Pandapunten? Zijn we weer in 2012 aanbeland oid?

22 likes

Ik ben uit eten geweest maar het was niet zo lekker. Ik heb ook nog eens te veel gegeten omdat ik het zonde vond dus nu lig ik met een te volle buik in bed.

De wijn was wel lekker.

1 like

Ik kreeg tijdens de eerste lockdown stress want iedereen was aan het hamsteren en toen heb ik van de zenuwen maar chips gehamsterd. Zou het zo weer doen, echt een aanrader.

9 likes

Ik heb begin komende maand echt een heel belangrijk tentamen Ć©n ik moet afrijden en als ik aan die twee dingen denk dan kan ik echt al helemaal in de stress schieten en chagrijnig worden van mijn komende weekenden waarin ik nonstop zit te blokken. Dat moet helaas wel omdat ik de komende week ook nog gewoon moet werken. Daarom probeer ik er niet te veel bij na te denken, maar soms duikt het toch weer op in m’n gedachten en heb dan instant een halve paniekaanval :face_with_spiral_eyes:

5 likes

I kissed a girl and i liked it.

47 likes

Ik zag in een nieuwsbericht dat ergens een moeder en dochter samen met voorkeursstemmen in de gemeenteraad zijn gekomen. Volgens mij was er ook iemand op het forum bij wie dit mogelijk was? Ik weet je naam niet meer maar als jullie dit zijn, gefeliciteerd! :partying_face:

4 likes

De laatste 1.5 jaar veel stress gehad. Nu keek ik in de spiegel en zie ik dat ik flink gerimpeld ben het afgelopen jaar . Of ben ik gewoon oud geworden :yum:

2 likes

@Lavender95 volgens mij!

3 likes

Ben zo blij met mn nieuwe bhs. Zoveel kleren zitten nu een stuk mooier

22 likes

Ik heb de laatste lockdown periode zoveel nieuwe kleding, schoenen en accessoires besteld dat nu met elk ding waar ik heen ga het voelt als shoppen in mijn eigen kast :smiling_face_with_three_hearts: ik trek net weer een nieuw jurkje uit mijn kast dat ik dacht ooeeh die is leuk :joy:

32 likes

Omg mijn vriend heeft over mijn leuke etsy printje GEPLAST :smiling_face_with_tear: ik had nog geen lijstjes dus ik had twee printjes houtje touwtje op de wcmuur geplakt. 1 print was van de muur gevallen blijkbaar precies in de pot, met de witte onderkant naar boven dus hij had het niet gezien totdat het te laat was. Hij riep helemaal verward ā€œjezus ik ben op je KUNST aan het plassenā€ hahaha

68 likes

Gelukkig was het geen Rembrandt of Mondriaan. :sweat_smile:

5 likes

Ik ben al twee weekenden achter elkaar brak. Dat is echt niet okĆ©. Ben geen 20 meer…

4 likes

OMG @Whoopdidoo Ik zie net op YouTube My best hamster challenge, zo cool gemaakt :joy:

1 like

Die beesten worden toch mishandeld? Was toen heel wat gedoe om

1 like

ik zag iemand een hele poos super onhandig proberen te fileparkeren en op een gegeven moment reed ie maar door haha ah leedvermaak maar het zag er echt grappig uit

4 likes

Wil je m’n vader niet uitlachen? Hij is erg onzeker over zn skills ok?

14 likes

Keine anung… Zag het voor het eerst

3 likes

Ik dacht heel even dat je vader een hamster was die gechallenged werd.

7 likes