Wat je even kwijt wil #59

Gelukkig is het pas zaterdag en heb je nog een extra dag om bij te komen!

1 like

Oh ja daar heb je gelijk in! Misschien is een wandeling morgen wel een gezond en verstandig idee haha. Of in elk geval geen bier drinken pff.

1 like

Gisteravond 2 glazen whiskey gehad en heb nog steeds hoofdpijn :smiling_face_with_tear:

Ik kocht net Prince Ministars en realiseerde me hoe luxe ik dit pak koekies vroeger vond. Nu koop ik ze vaak gedachtenloos. Toch jammer dat de magie van sommige dingen verdwijnt als je volwassen bent haha.

35 likes

Zo klein is hij nou ook weer niet :sweat_smile:

2 likes

@Dombo de partij waar m’n moeder en ik bij zitten heeft helaas flink verloren :sob: Andere, nieuwere lokale partijen hebben veel zetels gekregen. Wij zitten nu allebei niet in de raad.

3 likes

Deze dingen van AH zijn echt m’n obsessie

33 likes

Haha mijn vriend is zo’n kneus. We gaan voor het eerst (en het laatst?) naar een 1G-event, dus vanochtend naar Spoedtest. Krijgen we de uitslag per mail, klopt de geboortedatum van m’n vriend niet, haha, dus hij bellen met hen; enige optie: opnieuw gaan testen zo. :joy: Echt zo lachwekkend en dat dit enige oplossing is: de volledige procedure herhalen.

2 likes

Bij de kapper voor een flinke blonde look en een glas wijn. Alles wat ik nodig heb vandaag :orange_heart:

18 likes

Heerlijk gewandeld en nu met mijn jas aan in de tuin. Ik pak alle zonnestralen lekker mee :smiley:

5 likes

whoops mega foute all-inclusive vakantie geboekt, nog 143 dagen :sun_with_face: :tropical_drink: adult only, mij niet bellen

35 likes

Ik zit alleen op een strandtent en heb al loempia’s en een (haver!) Latte, maar twijfel of ik nog een kriek biertje erbij bestel :stuck_out_tongue:

Oh en er zit een ouder stel tegenover mij te tongen. Ik zag hun tongen elkaar gewoon raken :sob::sob:

30 likes

Of het nou een oud of een jong stel is, nobody needs to see that. Tongen doe je maar thuis.

7 likes

Of in de club.

7 likes

Ja, dat mag ook.

2 likes

HEERLIJK! Ga je alleen?

4 likes

Je moet kiezen: Als iemand ooit een spandoek voor je verjaardag maakt welke zou je dan kiezen :joy: :cry:

3 likes

of in het fietsenhok.

@Hejira

Ik wil er een maken voor die tongende oude man van @Sjern

Henk tongt als een sidderaal maar gaat liever voor anaal.

5 likes
3 likes

Doordeweeks dweilt Ria de vloeren rap, maar in het weekend geniet ze van Henk’s natte lap.

7 likes