Wat je even kwijt wil #59

Ja dit heb ik ook :(. Kunnen we het nog fixen?

1 like

Omg wat vreselijk

3 likes

Nee was ik wel van plan als het niet anders kon maar ga met een collega

7 likes

Gaat al een hele tijd niet echt goed met me, maar heb vandaag mijn hele huis gepoetst en opgeruimd en daarna ben ik een uurtje gaan shoppen (plantjes en leuke dingen voor in huis) in de hoop dat dit iets helpt om me weer beter te voelen en thuis meer tot rust te kunnen komen.

24 likes

We zijn onderweg naar schoonfamilie en we reden naast een Audi die wat stoer aan het doen was op een 80km weg. Wij 90 en hij reed ruim boven de 100. Gelukkig hadden we Flitsmeister aan, want hoorde al veel flitsers vandaag. Dus hij racet ons voorbij word die bij de volgende stoplicht tegen gehouden door de politie om aan de kant te gaan en wij mochten door rijden. Wat een geluk! :sweat_smile:

32 likes

Wie wat waar waarom?

1 like

Dus een vage dude in de trein zette zn muziek keihard aan nadat hij ruzie had met zn vrienden aan de telefoon en ik dacht nee gaan we niet doen.
Dus ik zei dr wat van en hij zette het gewoon uit. Nah ik geloof het bijna zelf niet eens. Moet ik me nu zorgen maken dat hij me niet eens even uitschold…

53 likes

Ik had voor het eerst van die humble en crumble koeken gekocht maar ik vind ze best teleurstellend… ze zijn wel lekker maar niet speciaal ofzo? Gewoon… koeken

De teleurstelling druipt van je post af. Echt zo sneu

8 likes

Oh nee was die Squid Game challenge

3 likes

Ik voel me zo ellendig. Ik zou een weekendje weg gaan, al tijdje geleden geboekt maar ik heb de laatste dagen nog meer rugpijn dan normaal (en de dokter denkt dat het misschien gebroken is, echt top). En we moeten 5 uur in de auto. Op het begin ging het wel maar ik kreeg net zo ontzettend veel pijn dat ik op de achterbank moest liggen en we moeten nog 3 uur :weary:

10 likes

Ja precies! Echt zeker niet het geld waard, ze zijn echt duur

@Whoopdidoo de levertijd is ook 2 weken dus zat mezelf al 2 weken op te hypen haha, sad

2 likes

Deze kwam net langs in een spotify playlist. Was vergeten hoe lekker deze klinkt.

30 likes

omg dit was echt mijn anthem

1 like

Dat ik dacht: ff lekker een stukje fietsen want mooi weer. Maar het waait best hard en nu kom ik half dood weer thuis aan. Tyf gewoon ff gauw op met je wind.

4 likes

Ik heb een nieuwe auto gekocht :partying_face: (tweedehands hoor! ‘Nieuw’ voor mij zeg maar haha)

36 likes

Kelis was zo vaak haar tijd ver vooruit. :smiley:

11 likes

Intens gelukkig met mijn nieuwe haar, voel me weer helemaal een babe. Nu samen met een vriendin een potje janken en dan kan ik er weer tegen aan :orange_heart:

25 likes

Omg het cadeau wat mn beste vriendin voor me had is dat ze zwanger is. Ik word tante. Naaah janken zo leuk!

94 likes

Haha deze heb ik toevallig vorige maand weer even stuk gedraaid, heerlijk nummertje indd!

1 like