Wat je even kwijt wil #59

Okay tv-reclame van Tom Waes voor Life of art (kleding merk voor mannen kennelijk?).
Lijkt net een combo van een trailer voor Undercover meets Reizen Waes haha.

Edit: ging net voor jullie een voorbeeld
zoeken, zie ik dat Wouter van Elise hier ook reclame spotjes voor heeft gemaakt

2 likes
warrig verhaal mentale gezondheid

Ik ben autist en inmiddels ruim half jaar werkloos en heb een ww-uitkering. Gaat mentaal al geruime tijd erg matig er is privé nogal wat ellende en heb ook een burn-out / depressie. Is in mei soort van semi vastgesteld door een psycholoog. Heb paar sessies met haar gehad maar dat afgerond (ik deed alsof het goed ging) daarna geen hulp.

Nu loopt mn uitkering af dus moet ik werken en heb ik een baan gekregen bij een bedrijf op kantoor en zou morgen beginnen. Alleen heb sinds vanavond zo’n gigantische paniekaanval. Ben al de hele tijd aan het huilen en het idee van een kantoor met onbekende mensen en socializen en nieuw werk en onbekend terrein maakt me zo enorm angstig. Ik denk oprecht niet dat ik het kan.

Het beste is waarschijnlijk als ik weer naar een psycholoog ga en serieuze begeleiding krijg.
Nu is het alleen zo dat in mijn omgeving niemand mij begrijpt, ook m’m ouders niet, dus als ik morgen niet naar die baan ga dan is iedereen teleurgesteld in mij en gaat nooit begrijpen waarom ik het niet kan. En ik voel me dan zo mislukt. Hoezo kan het niet normaal gaan.

Ik ben zo ellendig weet echt niet wat ik moet doen en kan alleen maar janken.

15 likes

Ik werd net in paniek wakker na een halfuurtje slaap, want er was een koe in de sloot gevallen dus ik kon geen slokje water meer drinken uit het glas water naast mn bed.
:exploding_head:

3 likes

Ik heb 20.000 stappen gezet vandaag. Op een werkdag :scream:. Wat de fuuck.

3 likes

Wakker worden met hoofdpijn is echt zo kut

5 likes

Als je naar Google gaat is er een heel leuk aantal bewegende plaatjes waar je doorheen kan met allemaal vrouwen, omdat het vandaag internationale vrouwendag is :slight_smile:

5 likes

Nee!! Was daar een dode koe?

2 likes

Ik heb al vaker geklaagd dat ik bijna 30 word en het kut vind - laten we voorop stellen dat ik blij mag zijn dat ik deze leeftijd haal - maar nu heb ik toch wat ideeën bedacht om het op mijn manier te vieren. En nu ga ik lossss, rip bankrekening :money_with_wings:

11 likes

Het gevoel als je net een telefoontje gepleegd hebt, waar je allang tegen opzag, Is zo fijn!!

16 likes

Ik heb een cursus wildplukken gehad (gewoon in een Amsterdams park) en daarna gingen we er eten van maken en dat was heel lekker?? Door het brandnetel plukken tussen de hondendrollen ben ik ook gelijk van mijn smetvrees verlost, ik voel me helemaal een natuurmeid :seedling::pray:

35 likes

Ik heb net met mijn domme hoofd reviews zitten lezen van de arbodienst waar ze op mijn werk mee werken. Het was echt dramatisch en nu ben ik bang.

Probeer mezelf te sussen met de gedachte dat ik een hele duidelijke fysieke klacht heb en iedereen weet dat je bij een hersenschudding niet moet pushen. Maar toch. Buikpijn nu.

2 likes

Toevallig ‘GOED’? Die zijn dramatisch.

Echt gvd, mijn meters op de verwarming kloppen niet met wat mijn woningbouw in het systeem heeft staan. Er wordt nu nagekeken hoe dat kan want ik huur pas sinds november en ben pas op 27 januari ingetrokken daar :confused: Verder heb ik dus ook al slapeloze nachten omdat de stookkosten en warm water in de servicekosten zitten, en ben ik bang dat het straks van 110 naar 500 gaat vanwege al het gas gezeik in Nederland. Echt slapeloze nachten

1 like

Nope, een andere club.

En liever geen dramatische verhalen, want dit thema is een serieuze trigger voor paniekaanvallen voor mij.

6 likes

Volgens mij kun je anders ook nog altijd een second opinion aanvragen qua bedrijfsarts. Maar denk maar zo: mensen klagen veel sneller openbaar als ze ontevreden zijn, dan dat tevreden mensen dat online uiten!

7 likes

Zin in pizza vegeroni

5 likes

Ik ben eindelijk klachtenvrij en mag morgen de deur weer uit :heart_eyes:

Maar werken gaat echt langzaam vandaag, het lukt me echt niet om de motivatie te vinden :sob:

6 likes

haha ik had die eerste dag echt het gevoel alsof ik zwaar illegaal bezig was.

3 likes

Kreeg net een mail met als onderwerp Choco girl boss. Dacht even dat het om een of andere gare mlm ging, nee het was Chocoladebezorgd die grappig probeerde te zijn.

2 likes

Ik heb net bij TkMaxx een heerlijk roze Juicy Couture joggingpak gekocht. Ga mijn tweede jeugd beleven!

48 likes