Er staat ‘nieuw recept’ op de ristorante pizzas beter zijn ze nog gewoon vies lekker anders word ik echt boos
Oh god ik ben zo jaloers haha dit is mijn strijd de afgelopen 4 jaar, wanneer gaat die vent nou eens rijlessen nemen
Volgens andere FFers niet
Haha nou die van mij dus pas toen die een functie kreeg waarbij het een vereiste was (die die nu niet meer heeft gekregen want duurde te lang voor die slaagde).
Heb 'm wel beetje geholpen door bv een theoriepakket voor 'm te Googlen en in overleg voor hem te kopen, en ik had bv ook mijn oude instructeur geappt of die daar kon lessen. Want anders waren we uitgekomen op een diepte onderzoek naar de beste rijschool in de omgeving, wat nooit uitgevoerd zou worden .
Maar vanaf daar heeft die alles zelf gedaan!! Dit was z’n 3e x afrijden in 4 maanden en nu zijn we er vanaf!!! Omygod niet meer in m’n eentje alle weekenden weg rijden.
Wtf ik kan ineens mijn ogen niet meer goed scherp stellen ofzo? Zelfs met drugs kijk ik minder raar. Wtf
Die zijn dan aan het liegen!!!
Hij is echt smerig nu inderdaad echt heel erg dat ze dit gedaan hebben. Is niks meer heilig
De drie kazen variant was mijn favoriet maar daar zit nu de helft minder kaas op lijkt wel
tw eetstoornissen I guess
Realiseer me net best iets ergs.
Ik eet al een paar weken amper op werk, vooral aardbeien en appels, dit komt door gebrek aan eetlust door verdriet/stress maar niemand heeft hier iets over gezegd. Dat ik vaak de lunch oversla valt echt wel op en mensen praten ook veel over elkaars eten. Maar ik ben dik(kig). Blijkbaar hoef je dan volgens mensen niet goed voor jezelf te zorgen haha. 100% dat dunne mensen na een dag al bezorgde opmerkingen krijgen.
Is dit dan het tegenovergestelde van skinny privilege?
Ik weet gelukkig waar het aan ligt en heb geen bezorgde mensen nodig, maar ergens is het wel erg en vreemd, vind ik.
Voel nu de urge om morgen een ristorante salami (my fave) te halen
Huilen ik heb nog een flink glas terwijl ik eigenlijk al genoeg wijn op heb en alleen maar cola wil. (Ook echt zware rode en ik heb geen cola)
Ben je al helemaal gesetteld in je nieuwe huis?
Wow supergoed! Komt sowieso goed dan. Is het wft basis? Ik had voor oefenexamens steeds een 7 of een 8, echte examen vond ik veel makkelijker en had ik een 9 voor, dus die ga je sowieso hebben
Ik voel me vreselijk door mn hooikoorst maar heb wel mooi 12 uur gewerkt en een uur gedanst. Nu nog de rest van de week overleven.
Ik was vanmiddag aan het skypen met mijn psychiater, en zat op bed want kind had een vriendje spelen. Na ongeveer een halfuur ging hij even naar het toilet dus ik zat wat dom naar mijn eigen kop te kijken, zie ik in het hoekje van de camera mijn satisfyer liggen hahahah
Oh no, er ligt er één in de vriezer op me te wachten voor morgen. En ik had me er buitensporig op verheugd… Vieslekker idd. En zo moet het blijven. Waarom zijn die zogenaamde verbeteringen nooit echte verbeteringen? Wie heeft hier wat aan? Wie beschermt ons, de conservatieve diepvriespizzalovers?
Ja basis. Viel me alles mee. Ga t uiteraard nog wel een paar keer doornemen maar moet wel goedkomen lijkt me.
Na al deze berichten ben ik echt huiverig om nog een pizza van Ristorante te eten terwijl ik die normaal wel lekker vind
Ik zit bijna jankend op de bank . Tiktok filmpje van een kat wiens favo baasje ver weg werkt en dus alleen weekends thuis is. Gaat de kat elke avond in een mandje zitten kijken naar de camera/microfoon die in de kamer hangt, wachtend tot die man haar toespreekt
ze rent echt naar die mand toe zodra hij begint met praten. I cannot
Nutri-score is echt zo dom, heeft alleen betrekking op die voedselgroep, dus een B binnen de pizza’s.
Pffff mijn vriend is net gebeld dat er is ingebroken op zijn werk. Hij is er als verantwoordelijke heen nu naar hij staat ingeroosterd van 12 uur s middags tot 8. Hij zei: ik zal wel moeten blijven want op dinsdag kan niemand ooit afsluiten en het is te ver om even 4x heen en weer te rijden op een dag. Echt
Stiekem hoop ik dat de pui er uit ligt zodat ze überhaupt niet open kunnen