Wow zie net, net wakker door m’n krant-app scrollend, dat er een collega van mij, maar 10 jaar jonger, dit weekend is overleden. Gadverdamme, heb haar maar 2x gezien ofzo, maar ben er helemaal naar van. Vreselijk.
Misschien is het andersom? Dat ze er juist niet iets van durven zeggen omdat ze denken dat je op je eetpatroon let? Geen idee hoor, dat schiet me te binnen.
Ja daar ben ik het helemaal mee eens, dat vind ik ook vreselijk, maar het gebeurt bij mij op werk wél steeds dus valt dit op.
Ik vind ook dat iedereen zich met z’n eigen eten moet bemoeien op mijn vorige werk ontweek ik hier zelfs mensen door @ lunchpauze omdat zij ALTIJD 30 minuten over elkaars eten discussieerden. Onbeschoft en bovenal oninteressant.
Ik heb gedroomd dat ik een man heel leuk vond en hij mij ook en het voelde alsof niemand bestond op het feest waar we waren behalve wij. En nu ben ik wakker en vind ik het even jammer dat ik getrouwd ben etc, want het spannende leuke gevoel was zo fijn
Ik mis Corona, het ov is weer zo druk.
Kunnen we niet een dinsdag lockdown invoeren?
Vrijdag super leuk uit eten geweest met z’n zessen. Nu hebben er twee corona en ik buikgriep Heb twee keer getest, negatief.
Gadsie ik heb koppijn. Wil slapen
Zo fijn om weer met z’n allen op kantoor te zijn. Net een collega ontdekt die had gepoept en haar handen niet waste, maar alleen even desinfectie gebruikte.
Op mijn vriend en ouders na, valt niemand het op dat mijn haar een stuk korter en lichter is. Godverdomme 190 ekkies voor betaald.
Ik zie het verschil echt duidelijk gelukkig.
Ja dat zag ik ook langskomen. Die condoleance in haar spreekkamer
Ik werd vannacht iets na 1 uur wakker van allemaal lawaai buiten. Hoorde 2 mensen schreeuwen dat iemand iets moest neerleggen etc en ik had echt mijn hart in m’n keel zitten.
Mijn sleep cycle heeft het ook opgenomen en ik vraag me echt af wat er aan de hand was.
Ik ben super trots op mezelf want ik heb bloed geprikt zonder flauw te vallen @Huismus je hebt echt een stuk spanning weggenomen door je tip, was geen probleem om te liggen en de verpleegkundige was heel erg begripvol.
Ik heb laatst bladselderij, bieslook, peterselie, lavas, basilicum, tomaten en sla gezaaid en alles is opgekomen. En van mijn tante die boerin is, kreeg ik 2 doosjes eieren van haar eigen kippen.
Zo fijn om met dat soort dingen niet geheel afhankelijk te hoeven zijn van de Appie.
Hoelang is her geleden dat je het hebt geverfd? Het lijkt wel alsof het altijd eerst in moet trekken ofzo. Pas na twee weken krijg ik se meeste opmerkingen
Wat fijn!
Het was een tijdje geleden een verpleegkundige die tegen me zei dat ik ook wel mocht gaan liggen. Leek me zo overdreven, maar hij drong aan. En toen merkte ik wat een verschil dat maakt. Ben daarna nog een aantal keer gegaan en geef dan altijd aan dat ik wil liggen. En sindsdien gaat het een stuk makkelijker.
Hopelijk is het voor jou voor de volgende keer ook een geruststelling!
Ik ga vanmiddag naar het terras met een jurk aan met blote benen Helemaal zin in
Afgelopen weekend! Ben er zelf helemaal blij mee en dat is het belangrijkste gelukkig
Haha ja ik kwam die ruimte binnen en zag alleen een stoel (geen behandelbank), dus durfde het bijna niet te vragen. Maar blijkbaar kan die stoel in een ligstand dus dat was met een paar seconden gefixt! Toch een positieve ervaring
Bij mijn locatie is er een bed in een apart kamertje, dus altijd vragen, je weet niet wat er mogelijk is.
Hoe voelt het om mijn droom te leven?
Ik heb t gevoel dat ik gister voor saus heb over gewerkt. Heb vandaag namelijk geen reet te doen.