Wat je even kwijt wil #59

Hoe zit het trouwens met het uitgaansleven? Is dat allemaal open? Want volgens mij moet je daar overal binnen/openbare ruimtes nog een mondkapje toch?

3 likes

Ik had dit bij mijn bril en toen zei mijn moeder: dan staat het gewoon heel goed als het niet opvalt! Dus deze bemoediging wil ik doorgeven :smile:

6 likes

ik keek gister een video van een meid die 24 uur ging hardlopen en toen haar eigen electrolytes drankje dronk voor energie. klonk echt mega lekker dus heb het ook gemaakt, ook vast goed voor buikgriep. (limoensap, maple syrup, keltisch zeezout en water). ik denk dat ik mn water nu altijd zo ga drinken.

11 likes

Ik loop blijkbaar al een jaar met galstenen en bijbehorende pijnaanvallen en iedereen kaartte het af als stress. Lekkere huisarts weer.

7 likes

Natacha Oceane :heart_eyes:
Wat voor verhoudingen deed jij in dat water?

4 likes

Oh Poah dat is echt kut… heb zelf galstenen en de bijbehorende aanvallen, dus weet hoe je je voelt. Gaan ze er iets aan doen?

2 likes

Heb morfine gehad vannacht bij de hap, en ga zo de huisarts bellen. Ze hadden het over galblaas verwijderen.

Heerlijk! Een vriendin en ik nemen wel onze laptop mee want dan kunnen we nog werken maar ik denk dat er weinig van werken komt :sweat_smile:

Oh wat balen dat het zo rustig is! Kan je vandaag dan niet eerder weg?

4 likes

eh beetje dit, beetje dat, beetje zus, beetje zo. had een halve verse limoen en een halve harde. liter water, beetje zout, scheutje maple.

3 likes

Oh wat rot voor je zeg, dat het zo lang heeft geduurd. Die aanvallen zijn verschrikkelijk.

Bij mij heeft het ook bijna een jaar geduurd voor er een goede diagnose was, helaas. Ik heb het uiteindelijk zelf na googelen aangekaart, ā€˜is het niet mijn galblaas?’ en toen kreeg ik een echo. Daarop was te zien dat mijn galblaas als een soort knikkerzak vol zat met joekels van galstenen.
Daarna kon ik vrij snel ingepland worden voor een operatie en sindsdien ben ik pijnvrij :heart:. Die operatie gaat je echt helpen, hopelijk kan je snel terecht. Sterkte gewenst!

2 likes

Ik wil dit

1 like

Ik heb ineens een vriendschapsverzoek op Facebook van m’n vader die ik al 23 jaar niet gesproken heb.

…sinds hij op m’n 8e besloot dat je eigen kind waarvan de moeder net overleden was, te lastig was om contact mee te houden.

Ja zo’n ā€œvaderā€ dus.
:roll_eyes:

Weet even niet wat ik hiermee moet.

29 likes

Wow wat heftig zeg. En wat een ā€œgekkeā€ manier van contact zoeken nu door je zomaar toe te voegen op FB. Zit er geen berichtje bij? Lijkt me erg schrikken! :kissing_heart:

1 like

Wat je ook doet, alles is goed.

36 likes

Ja bizar. Ik heb eigenlijk het idee dat ie gewoon een beetje wilt gluren, en verder geen contact wilt opnemen ofzo. Ik keek al in m’n berichtverzoeken, maar daar zit niks in. Leipo.

@anon91169173 aw lief dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Haha vanochtend bij de huisarts al verwarring omdat een andere vrouw ook Jansen heette die tegelijk met mij opstond. Nu in het ziekenhuis de twee afspraken voor mij die ook allebei Jansen heetten waardoor ik zelf twee keer voor niks opstondšŸ˜…

3 likes

Mijn (oudere) kat leeft zo op door de zon. Jaloers op de mensen die hem mogen bewonderen in het kozijn terwijl hij iedereen in de gaten houdt.

10 likes

Gvd, ik zit in de trein en kom er nu achter dat ik mijn jurk verkeerd om aan heb, vond hem al zo gek zitten

35 likes

Oh ja ā€˜slik de kikker’ noemde mijn hogeschool het. Zum kotsen maar ik denk er 13 jaar later nog wel eens aan :smiling_face_with_tear: en nu ik dit type voel ik me oud :sob:

2 likes

Nederland heeft een leuker spreekwoord
De gifbeker leegdrinken

2 likes