Pffff hell no. Ik ben blij dat ik die afslag heb gemist. Wel kinderen dan, en een partner. Geen koophuis en niet samenwonend. Laf it.
Het gaat uiteraard niet om likes, maar het is logisch dat je je er ook klote door kunt voelen. Daarbij ook schijt aan wat andere mensen vinden, dat heeft er wat mij betreft niks mee te maken. Maar als je die dingen wel zou willen, dan is dat misschien gewoon moeilijk/pijnlijk en dat gevoel is legitiem.
Allstars doen volgens mij niets goed voor je voeten dus als je al zooltjes hebt zou ik ze zeker lekker laten liggen.
Nou ja kijk naar een programma als steenrijk straat arm dan begint t al met gezin jansen woont in almere in een SOCIALE huurwoning.
En toen hier buurvrouwtje naar t bejaardenhuis ging werd door mantelzorger gezegd dat de nieuwe bewoners vast wel blij zouden zijn met de vloer want die waren arm. Vloer was door aanpassingen aan woning trouwens niet meer fatsoenlijk.
En waarschijnlijk heb je gelijk hoor. Met dat t meer t gevoel is dat anderen op je neerkijken. Maar als je nog aan een nieuwe baan moet beginnen na dat je 12 jaar bij je bijbaan bent blijven hangen, en dat er meteen al wordt gezegd ja maar wel doorzoeken naar een baan op niveau.
Jouw instelling is echt top!
Begin een anarchistische beweging
Als je levensvreugde afhangt van de goedkeuring van anderen of wat anderen van je vinden, kun je er 100% zeker van zijn dat je nooit gelukkig wordt.
Ik denk dat jij best een goede life coach zou kunnen zijn eigenlijk
Goed idee Ik ga even Mario-en!!
Brb een Insta cursus maken. Tegen betaling wil ik best doen alsof ik oprecht geinteresseerd ben in de levens van anderen
Ik had net een gesprek over mijn persoonlijke ontwikkeling met mn leidinggevende (op eigen initiatief). De dingen waarmee ik aan de slag ga komende tijd had ik zelf ook al bedacht, maar eigenlijk denk ik nu: ik heb helemaal geen zin hierin.
Ik doe wel een mondkapje op als ik jemand ga aanvallen dan
Wel het bolletje van het tornmesje af halen, is ie effectiever
Er is hier een oud mannetje die de ns informatie paal gebruikt om te vragen hoe laat de treinen zaterdag rijden. Omg zo cute.
Haha ik zat met mn enorme jas en sjaal in de auto en zag mensen in blote benen en tshirtjes. Dat was jij dus ik dacht nog nou nou blote benen is wel heel optimistisch (mijn winterjas is wel te warm, had vandaag beter wel mn dunnere aan kunnen doen
)
Wat vond je er van? Zit er ook over na te denken om het aan te schaffen!
Alleen puree?
Hahahah ik had een lange jurk aan met blote benen en lange mouwen dus ik was nog niet heel optimistisch. Maar vol in de zon windstil was het echt super lekker en zelfs heel warm!
Ik zag gister een meisje met een mini kort broekje en een spaghetti navel topje daarvan dacht ik ook dat is wel heul enthousiast
Thanks! Zal even op zoek naar het fitnesstopic (vermijd ik meestal). Begon je al als iemand die 6x in de week sportte?
Ohja dat zou ik ook wel dragen als ik vanmiddag de deur uit zou gaan idd. Die vrouw die ik zag zat op de fiets met een korte broek boven de knie