Wat je even kwijt wil #59

Wacht zijn dit Brooklyn en Bailey?

2 likes

Wow dit is echt een glass shattering moment voor mij

1 like

Denk dat ik de woensdag en dinsdag omdraai, vanavond hebben we namelijk boerenkoolstamppot gegeten. Ga ik morgen iets Italiaans bedenken.

@Panorama Ben ik zelf niet zo heel gek op, maar mijn man wel, dus misschien mats ik hem. :blush:

4 likes

Stop waarmee je mee bezig bent en kijk hoe schattig dit eendje is :pleading_face:

47 likes

The 00’s called and want your petty eyebrow back! #duckshaming

3 likes

Ik ben in shock dat 1 van hem inmiddels is getrouwd :sob: in mijn hoofd zijn het nog altijd de kleien meisjes van cutegirlhairstyles

4 likes

Ja, zelfde probleem hier, en toen heb ik dit weekend bij het boodschappen doen maar een magnetronmaaltijd meegenomen, lekker makkelijk en vast ok genoeg.

Dus vandaag geen zin om te koken, geen inspiratie, maar gelukkig had ik m’n magnetronmaaltijd nog! Nou damn grote fout, deze is echt ranzig (hoe had ik ook anders kunnen verwachten vraag ik me nu af) :joy: :cry:

7 likes

Ik ben te dom om die grap te begrijpen

1 like

Rucola uit de magnetron??

1 like

De rest van de maaltijd lijkt je wel oke?

16 likes

Biecht : ik vind deze best wel lekker eigenlijk

5 likes

Ik weet oprecht niet meer wat me bezielde toen ik het kocht.

5 likes

Op een menukaart:

Eh… oké? (Die eerste zin)

9 likes

Hahah zo ver kwam ik niet eens

4 likes

Huh, ik zal wel dom zijn maar ik snap het niet

Ik vind het gek dat ze zeggen dat je per tafel maar 4 verschillende gerechten mag bestellen. Als je dus met 5 mensen bent en iedereen bestelt iets anders stellen ze dat niet op prijs (het mag wel, maar lekker raar om dan te zeggen ‘als je dat doet stellen we het niet op prijs!!!’)

2 likes

Ik zie nu helemaal voor me hoe mensen dan door het restaurant dwalen op zoek naar iemand die hetzelfde wil eten, zodat ze samen aan 1 tafel kunnen zitten en de keuken blij is.

‘Joehoe, wil iemand anders ook de geitenkaasrucola stamppot??’

Maar dat is vast niet wat ze bedoelen

21 likes

Ik vind dat ook heel raar. Als je dan met meer dan 4 mensen bent moeten er dus verplicht mensen hetzelfde bestellen? En hoe zit het dan met voorgerechten? Vind het niet gastvrij iig.

3 likes

Nou ik zou echt meteen weg willen lopen en een ander restaurant opzoeken tbh. Of express 6 gerechten bestellen. :joy:

2 likes

Ahh wat toevallig die heb ik geschilderd en een sticker van gemaakt omdat ik hem ook zo schattig vond!

81 likes