Wat je even kwijt wil #59

Deze week vind ik het zo lastig om avondeten te verzinnen. :rofl: Normaal heb ik geen moeite met het verzinnen van een weekmenu maar nu denk ik bij alles ‘meh’.

2 likes

Dinsdag iets Italiaans
Woensdag iets dat begint met een B
Donderdag iets met knolselderij
Vrijdag iets dat rood is.

7 likes

Misschien zijn er wel duiven die het fijn vinden dat ze de tuin niet hoeven bijhouden. Ik bedoel heb je gezien hoe die beesten een nest bouwen. Zij zijn lui!

11 likes

Ja duiven zijn echt wel bottom tier van de vogel community. Die kunnen het overal wel.

5 likes

Herkenbaar. Komt bij mij door de wisseling van het seizoen, dan weet ik opeens niet meer wat ik aan moet of moet eten. Ik vind dit van BBC Food dan meestal handig. Niet voor kledingdilemma’s helaas.

5 likes

Wacht zijn dit Brooklyn en Bailey?

2 likes

Wow dit is echt een glass shattering moment voor mij

1 like

Denk dat ik de woensdag en dinsdag omdraai, vanavond hebben we namelijk boerenkoolstamppot gegeten. Ga ik morgen iets Italiaans bedenken.

@Panorama Ben ik zelf niet zo heel gek op, maar mijn man wel, dus misschien mats ik hem. :blush:

4 likes

Stop waarmee je mee bezig bent en kijk hoe schattig dit eendje is :pleading_face:

47 likes

The 00’s called and want your petty eyebrow back! #duckshaming

3 likes

Ik ben in shock dat 1 van hem inmiddels is getrouwd :sob: in mijn hoofd zijn het nog altijd de kleien meisjes van cutegirlhairstyles

4 likes

Ja, zelfde probleem hier, en toen heb ik dit weekend bij het boodschappen doen maar een magnetronmaaltijd meegenomen, lekker makkelijk en vast ok genoeg.

Dus vandaag geen zin om te koken, geen inspiratie, maar gelukkig had ik m’n magnetronmaaltijd nog! Nou damn grote fout, deze is echt ranzig (hoe had ik ook anders kunnen verwachten vraag ik me nu af) :joy: :cry:

7 likes

Ik ben te dom om die grap te begrijpen

1 like

Rucola uit de magnetron??

1 like

De rest van de maaltijd lijkt je wel oke?

16 likes

Biecht : ik vind deze best wel lekker eigenlijk

5 likes

Ik weet oprecht niet meer wat me bezielde toen ik het kocht.

5 likes

Op een menukaart:

Eh… oké? (Die eerste zin)

9 likes

Hahah zo ver kwam ik niet eens

4 likes

Huh, ik zal wel dom zijn maar ik snap het niet