Wat je even kwijt wil #59

Ik vind het gek dat ze zeggen dat je per tafel maar 4 verschillende gerechten mag bestellen. Als je dus met 5 mensen bent en iedereen bestelt iets anders stellen ze dat niet op prijs (het mag wel, maar lekker raar om dan te zeggen ‘als je dat doet stellen we het niet op prijs!!!’)

2 likes

Ik zie nu helemaal voor me hoe mensen dan door het restaurant dwalen op zoek naar iemand die hetzelfde wil eten, zodat ze samen aan 1 tafel kunnen zitten en de keuken blij is.

‘Joehoe, wil iemand anders ook de geitenkaasrucola stamppot??’

Maar dat is vast niet wat ze bedoelen

21 likes

Ik vind dat ook heel raar. Als je dan met meer dan 4 mensen bent moeten er dus verplicht mensen hetzelfde bestellen? En hoe zit het dan met voorgerechten? Vind het niet gastvrij iig.

3 likes

Nou ik zou echt meteen weg willen lopen en een ander restaurant opzoeken tbh. Of express 6 gerechten bestellen. :joy:

2 likes

Ahh wat toevallig die heb ik geschilderd en een sticker van gemaakt omdat ik hem ook zo schattig vond!

81 likes

Die ga ik morgen denk ik bakken met banaan. Dat kan nauwelijks misgaan. :stuck_out_tongue:

1 like

Oh ja dat snapte ik :sweat_smile: maar niet waarom ze het niet op prijs stellen aka het niet mag
Echt een plek die ik zou mijden haha

1 like

Ik was na de eerste gang weggegaan :grimacing:

3 likes

Dit t-shirt met Louis Theroux moet ik hebben. Of die met Dr. Phil, ik twijfel nog

5 likes

Deze temperaturen zijn heerlijk, maar ik weet nu nooit wat ik aan moet tijdens mijn werk. Werkjas met een t-shirtje eronder of toch mijn werkhesje met mijn eigen spijkerjack/fleecejack eronder?

Dr. Phil is een viezerik. Don’t do it

6 likes

Is Dr Phil ook gecanceld? :fearful:

1 like

Ik ben iets kwijt en kan er echt slecht tegen dat ik het niet meer kan vinden

1 like

Ik houd het niet meer bij. Louis Theroux docu’s zijn mijn guilty pleasure dus ik zou het wel weten

2 likes

Ben weer veel te laat opgestaan vandaag maar heb toch een laat maar goed ontbijtje gemaakt, de afwas gedaan, wat winterkledij opgeborgen, de kattenbak opgeruimd, eindelijk de super vieze oven schoongemaakt, een uur gesport en avondeten gemaakt. Niet waanzinnig productief maar toch een grote vooruitgang IVM afgelopen dagen :sweat_smile: Nu lekker relaxen terwijl vriendlief in bed ligt met manflu

Edit: oh en ik kijk voor het eerst ooit de Mol (België), ik weet nog niet goed wat ik ervan vind tho, mis ik voorkennis doordat ik meteen in seizoen 10 begin?

Tweede edit: ik heb ook eindelijk mijn spf besteld bij LW maar dat is natuurlijk eerder een beloning dan een volbrachte taak :grimacing:

8 likes

Echt al heel lang haha. Volgens mij is hij zelfs geen echte psycholoog meer. Bovendien is kwetsbare mensen uitbuiten op televisie echt super verontrustend.

7 likes

:heart::heart: je hoeft er helemaal niks mee, jouw keuze hierin isaltijd goed, waar je ook voor kiest. Maar wel heftig voor je :kissing_heart:

3 likes

Aw zo lief dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb nog steeds geen besluit genomen.
Ik denk dat als ik hem accepteer als vriend, hij me toch geen berichtje zal sturen. Denk dat ie dat niet durft, plus wat valt er te zeggen…
Ik denk dat hij gewoon wilt kijken hoe het gaat, beetje gluren vooral. Dus aan de ene kant denk ik: ja vriend, kijk maar eens even hoe ik heb het gedaan zonder jou in m’n leven. Aan de andere kant gun ik hem niet het gemak en het “bevriend zijn met” mij op fb haha.
Had ie toch wat beter z’n best voor moeten doen.

5 likes

Ik ben zó blij dat het me niet meer boeit wat vreemden van mij vinden qua uiterlijk. Ik zit onder de plekken en littekens door verschillende aandoeningen en het is alles behalve mooi, maar ik weiger om mijn leven daar op aan te passen. Deze vakantie lekker in bikini rondgelopen en genoeg gekke blikken gehad maar hé, I don’t care. Ga mezelf niet opsluiten. Hoop dat veel meer mensen (met name jonge meiden) zo gaan denken en leven.

74 likes

Ik weet echt niet hoe ik deze dag moet overleven haha. Maar we gaan er gewoon voor pff.
Ik mis de oude soy die gewoon de hele dag zat te chillen.

21 likes