Beterschap, zo ellendig!
Ik zag het net ook ja. Zó erg…
Ik ben net wakker en kom op het station allemaal verklede clowns tegen. Echt een mindfuck. Wat is dit. Is dit die Comic Con shit? Ze zien er wel allemaal uit als ultra nerds. En ze zijn tering luidruchtig.
Haha mijn vriend is hier net naar onderweg (hij was door een vriendin uitgenodigd) en vermoed dat 'ie nu ook al overprikkeld in de trein zit
Letterlijk clowns of mensen in cosplay?
Wat is het verschil??
Verkleden als Clown is 1 ding, tijd steken in een mooie cosplay en daar je passie in hebben is tenminste nog iets om respect voor te hebben. Laat die mensen.
Oké veel plezier vandaag in Utrecht!
Helaas, daar ben ik niet te vinden dit weekend.
Love mooie cosplays. Ik vind dat altijd zo gaaf als mensen dat doen.
Hahah zo cute, je kan nu op google maps de bus volgen. Kun je precies zien hoe laat ie bij de halte is.
Want een algemene opmerking hierover is niet kortzichtig.
Persoonlijk vind ik clowns super eng, dat is ook een mening.
Mn schoonouders komen vandaag, perfect moment om even een extra lange fietstocht voor mezelf te plannen!
Laat mensen gewoon hun hobby hebben
Een mooie cosplay kan toch net zo goed een clown zijn. Ik denk dat @Clancy eerder doelde op hoeveel moeite je ergens voor doet (een pak van de feestwinkel vs een cosplayer die vaak ook dingen zelf maakt) dan dat ze per se een clown wilde afbranden.
Ik zit in de bus met vier furries. Althans denk dat dit geen standaard cosplay is.
Ik was zo blij dat ik met de auto naar comic con ging een paar jaar geleden. Ik was verkleed als Jigsaw en mijn vriend was Chucky.
Ik heb er zelf niks mee maar vind het wel heel vet om te zien