Wat je even kwijt wil #59

Buenos dias is Goeiemorgen

10 likes

Gemiste kans @Lula om je uit te dossen als crazy plant lady

40 likes

Ik zie het verschil tussen een ā€˜normale’ clown en een cosplay clown niet, maar zit hem dus in hoe mooi het gedaan is? Als lijkt een hele mooie clown me alsnog net zo creepy
Edit: omg ik heb nu pas door dat werd gesuggereerd dat @Lula mogelijk mensen in cosplay clowns noemt. Ik dacht dat het letterlijk ging om het verschil tussen een cosplay clown en een niet cosplay clown :rofl:

4 likes

Mensen met broeken met patches van bands waar niemand zijn moeder naar luistert, zelfverzekerde tienermeiden die verkleed gaan als hun favo anime-karakter. Fijn dat deze dingen weer normaal zijn.

Ik zou best zo’n blouse willen hebben als Adriaan de acrobaat.

@camper Wat leuk dat je dochter dit jaar ook naartoe gaat. :smiley:

@anon50301661 ik hoop dat ik dit jaar ook weer kan gaan.

8 likes

Ik word hier oprecht akresief van. Ik hoor dat kut duo gewoon weer " Afgaarijooostoooow is dankjewel" NEE NIET WAAR. Ofnja wel maar dan niet zo debiel uitgesproken.

4 likes

oh man ik zag laatst iemand daar opgehaald worden door haar moeder en het was voor beide partijen zo ongemakkelijk, die vrouw had duidelijk geen idee dat dit was wat haar dochter deed hahahaha

4 likes

@anon50301661

Ik mis summer darkness ook wel. Gewoon plateaulaarzen kunnen dragen zonder opmerkingen te horen ā€˜dat mijn schoenen wel erg heftig zijn’. :joy:

En dat heerlijke contrast in de binnenstad van in zwart uitgedoste mensen inclusief latex en nep bont en dan met een ijsje in de hand op een zonnige zomerdag

3 likes

Maar ze hebben ons indirect wel arie en bastiaan gegeven :heart_eyes:

6 likes

En de verloren dildo. :crazy_face:

3 likes

Die is nog steeds zoek toch? :face_with_monocle:

5 likes

Die hebben ze gewoon omgesmolten naar van die gedraaide kaarsen die je nu overal in de winkel vindt.

3 likes

Ik zit echt zo goed in mijn vel. Heb ontslag genomen bij mijn huidige baan, na 10 jaar. In juni begin ik bij een ander bedrijf waar ik heel veel zin in heb. Eergisteren naar de kapper geweest en het sporten begint resultaat te krijgen🤩

65 likes

Ik vind dit echt moeilijk weer. In beweging in de zon: lange broek te warm. In de schaduw stilzitten: waar is m’n thermolegging.

6 likes

ā€œJa, goed hĆØ.ā€

7 likes

Ik houd eigenlijk niet van podcasts, kan niet tegen dat gelul. Maar de altijd wat podcast is de uitzondering. Stelt nooit teleur, altijd lachen

7 likes

ā€˜Knap dat je het verschil tussen een korte en lange broek weet’ :clap:

4 likes

Same!! Al is het bij mij een mix van opruimen (ontspullen) en schoonmaken. Zit nu net even op de bank voor een pauze na het dweilen van de keuken en woonkamer. Zo heerlijk dit.

2 likes

Zegt meer over de commentator dan over jou. Blijkbaar is die dusdanig eenzaam en triest, dat dit de enige manier is om contact te hebben met mensen.

Gewoon je benen showen, dikke schijt aan de rest.

1 like

Ja I know, bedoelde ook niet dat die opmerking akkoord was ofzo hoor

Ach, dat valt toch mee? You do you :muscle:

4 likes