Wat voor hobby je ook hebt, er zullen altijd mensen zijn die het een dom tijdverdrijf vinden, waarom zou dat je wat schelen als jij er plezier aan beleeft. Lekker boeiend wat @Lula van je vindt, doe je ding
Oh dit kan toch al heel lang? Ik vind het superhandig want ik ben heel ongeduldig haha. En nu woon ik vlakbij een bushalte dus kan ik exact op tijd de deur uitstappen
Ik vind er niet eens wat van. Had gewoon zin om een beetje shit te stirren op de zaterdagochtend. Gelukkig word je hier zelden teleurgesteld
Ben net uit bed en heb al een fles parfum laten vallen en nu ga ik mn haren wassen. Heb nog liever een krijsende baby denk ik.
Ja ben echt klaar met dat disrespect op clowns.
Alsof iedereen zomaar Bassie kan zijn.
@Lula staat toch ook niet op Utrecht centraal kostuums van clowns kapot te trekken, ze laat ze toch.
Sommige mensen zijn meer een Adriaan dan een Bassie.
Tyfuslange rij alleen op het station bij de toiletten. Wanneer maken we alle afgesloten toiletten niet gewoon gender neutraal.
Jaa ik wil heel graag ook nog een keer Larpen, lijkt me echt leuk!
Hier in de buurt heb je Heavy Armour Fighting waar je dus middeleeuws zwaardvechten leert en mensen echt tegen elkaar strijden enzo en dat lijkt me ook heel tof.
Ga een keer naar Castlefest dat is echt leuk
Buenos dias is Goeiemorgen
Ik zie het verschil tussen een ‘normale’ clown en een cosplay clown niet, maar zit hem dus in hoe mooi het gedaan is? Als lijkt een hele mooie clown me alsnog net zo creepy
Edit: omg ik heb nu pas door dat werd gesuggereerd dat @Lula mogelijk mensen in cosplay clowns noemt. Ik dacht dat het letterlijk ging om het verschil tussen een cosplay clown en een niet cosplay clown
Mensen met broeken met patches van bands waar niemand zijn moeder naar luistert, zelfverzekerde tienermeiden die verkleed gaan als hun favo anime-karakter. Fijn dat deze dingen weer normaal zijn.
Ik zou best zo’n blouse willen hebben als Adriaan de acrobaat.
@camper Wat leuk dat je dochter dit jaar ook naartoe gaat.
@anon50301661 ik hoop dat ik dit jaar ook weer kan gaan.
Ik word hier oprecht akresief van. Ik hoor dat kut duo gewoon weer " Afgaarijooostoooow is dankjewel" NEE NIET WAAR. Ofnja wel maar dan niet zo debiel uitgesproken.
oh man ik zag laatst iemand daar opgehaald worden door haar moeder en het was voor beide partijen zo ongemakkelijk, die vrouw had duidelijk geen idee dat dit was wat haar dochter deed hahahaha
Ik mis summer darkness ook wel. Gewoon plateaulaarzen kunnen dragen zonder opmerkingen te horen ‘dat mijn schoenen wel erg heftig zijn’.
En dat heerlijke contrast in de binnenstad van in zwart uitgedoste mensen inclusief latex en nep bont en dan met een ijsje in de hand op een zonnige zomerdag
Maar ze hebben ons indirect wel arie en bastiaan gegeven
En de verloren dildo.