Die is nog steeds zoek toch?
Die hebben ze gewoon omgesmolten naar van die gedraaide kaarsen die je nu overal in de winkel vindt.
Ik zit echt zo goed in mijn vel. Heb ontslag genomen bij mijn huidige baan, na 10 jaar. In juni begin ik bij een ander bedrijf waar ik heel veel zin in heb. Eergisteren naar de kapper geweest en het sporten begint resultaat te krijgen🤩
Ik vind dit echt moeilijk weer. In beweging in de zon: lange broek te warm. In de schaduw stilzitten: waar is m’n thermolegging.
“Ja, goed hè.”
Ik houd eigenlijk niet van podcasts, kan niet tegen dat gelul. Maar de altijd wat podcast is de uitzondering. Stelt nooit teleur, altijd lachen
‘Knap dat je het verschil tussen een korte en lange broek weet’
Same!! Al is het bij mij een mix van opruimen (ontspullen) en schoonmaken. Zit nu net even op de bank voor een pauze na het dweilen van de keuken en woonkamer. Zo heerlijk dit.
Zegt meer over de commentator dan over jou. Blijkbaar is die dusdanig eenzaam en triest, dat dit de enige manier is om contact te hebben met mensen.
Gewoon je benen showen, dikke schijt aan de rest.
Ja I know, bedoelde ook niet dat die opmerking akkoord was ofzo hoor
Ach, dat valt toch mee? You do you
Ja wow hebben jullie nooit modern family gekeken
Hahaha ik ben nu dus op Utrecht Centraal en er staan 2 van die wat oudere ns-beveiligers te kijken naar al die cosplayers, zegt die een: ja er is iets in de Jaarbeurs, ziet er wel leuk uit allemaal maar ik snap niet helemaal wat het thema is’
Ik ga zo eens lekker uitgebreid make-uppen (want mensen kunnen mijn lipstick weer aanschouwen!!) en heb daar echt zin in. Misschien nog even een wandeling door de stad maken nadat ik weer een lading bij de kringloop heb afgezet.
Ik ben zo boos dat ik gewoon een beetje aan het trillen ben. Zelfs mijn ooglid trilt ervan gadver
Ik was net in de dierenwinkel en daar hangt altijd zo’n rustig zen sfeertje, werken ook alleen maar van zulke lieve rustige vrouwen en toen kwam het volgende liedje op de radio (?) en toen hoorde je zo’n hele boze agressieve gangster rap met 10x fuck per zin, haha ik had gewoon plaatsvervangende schaamte.
Dit gebeurt mij ook weleens. En dan heel voorzichtig het geluid zachter zetten zodat het lijkt alsof het nummer is afgelopen en naar de volgende skippen
Wij zijn in devember verhuisd en ik ben zo enorm blij dat ik nu gewoon de hele dag op mijn big ass balkon/terras kan zitten en van de zon en de vogels kan genieten. Woonde voorheen in een concrete jungle waar je alleen maar geluidsoverlast had en ik kon letterlijk geen boom zien.
Nu nog planten voor op het terras kopen.
Klinkt als mijn wijk! ik heb ook nooit direct zonlicht in huis. Gelukkig wel terrassen om de hoek waar ik me zo ga installeren. Geniet van je balkon!