3 zieke kindjes in huis vandaag
uiteraard te verwachten nu in Belgiƫ alle regels rond mondmaskers niet meer gelden , maar leuk is het niet
Die in het witte busje met zwart logo?
Ik zit nog steeds te wachten tot ze hier ook komen ![]()
Ik mis echt mijn reuk en smaak door tante Corrie.
Ik zit inmiddels op dag drie en niks is meer lekker ![]()
Een wit busje ja, maar logo naam heb ik niet onthouden! Nou hij was hier nog niet erg populair, dus hopelijk komt hij snel jou kant op!
Ringlings zijn echt onderschatte chips.
eindelijk nog een liefhebber!
Voordeel is dat ik de hele zak mag leegeten maar het is zo jammer als je naast je hoort. Meeeh
Mijn hele familie niemand ![]()
Mijn vriend gaat morgen op vakantie maar het is al de hele dag een soort wachten tot het zover is ofzo, want hij is zo onrustig. Super irritant.
Eigenlijk had ik vandaag willen winkelen of bakken, maar ik heb gekozen om een groot deel van de voorjaarsschoonmaak te doen. Ben nu helemaal naar de getver en mijn darmen (PDS) spelen enorm op maar ik ben wel blij met alles wat al gedaan is. Geeft echt ruimte in mijn hoofd.
superspecifiek en voldoet aan allemaal onmogelijke eisen
Ik heb het ooit in het impopulaire meningentopic gepost, maar ik zou Peter Pannekoek doen. En nu is hij ook in Toomler
.
Ik zie sowieso bij ons nooit iemand bij de ijscoman staan, vraag me altijd af hoe die geld verdienen
Vind het ook altijd super sad eigenlijk, dat ze zo rinkelen en dan komt er niemand
Ik heb dit een tijdje terug gekocht voor op mijn racefiets, want ik heb geen richtinggevoel en dacht dat het handig zou zijn om op de kaart te kunnen kijken. Maar het is echt best een groot lomp ding en het is alsnog best lastig om je scherm te bekijken, dus geen aanrader ![]()
Oh die bij ons altijd in de buurt komt volg ik ook via fb. Dan zijn ze te volgen via zoān track systeem. Best handig. Alleen meestal als ik kijk zijn ze dus niet in de buurt ![]()
Vannacht een uurtje minder werken
blij
Oh fuck is het zomertijd vannacht?
Zo ver was ik nog niet. Gun slaap
Heerlijk om vandaag na mijn werk een beetje aanrommelend mijn weekend beginnen.
Minpunt is wel dat wat ik wilde maken niet helemaal gelukt is.
Ik heb echt het idee dat hier vroeger meer aandacht voor was, moet er nu telkens last minute achter komen.
Fijnste nachtdiensten ooit.
Hoe kan een mens zoveel zooi verzamelen. Mijn ākantoorā was eerst de rommelkamer die ik angstvallig verstop voor mensen en wou het vandaag aanpakken.
Er staan spullen die ik onder het mom āeens uitzoekenā toen ik hierheen verhuisde 8 jaar geleden heb neergezet. En nooit meer naar heb omgekeken. Volle vuilniszakken oogst staat nu op 4
.
Zelfde met de berging. Nu staan o.a. mijn koffers in het washok omdat de berging vol staat met zooi die ik nog eens uit moet zoeken. Zou het liefst iemand inhuren die alles naar de stort brengt want ik moet er niet te lang over nadenken allemaal. Maar heb die spullen al 8 jaar niet nodig dus waarom doe ik zo moeilijk.
Zat er met de overgang naar wintertijd ook in, normaal zijn het 9 urige diensten, toen was het een dikke 10 uur.
Was geradbraakt ![]()