Ik verveel me echt zo erg. Wil eigenlijk een boek lezen in de zon maar ik heb hier geen zon en ik heb echt nul zin om me tussen de mensen te begeven in een druk park ofzo.
Goede tip, ik zocht nog een Nederlandstalige podcast die lekker wegluistert (en niet echt over iets boeiends gaat) en volgens mij is dit wel een goede daarvoor.
Ik heb echt zoān chille dag met die zon, ik merk nu pas weer hoe erg ik dat gemist heb.
Vanmorgen al vroeg opgestaan zodat ik in een rustig park mijn hond kon uitlaten. Bleek het daar al zo warm dat ik gewoon in een t-shirt kon chillen, hond kon lekker zwemmen, en daarna hebben we nog een lange wandeling naar huis gemaakt. Ik vind het altijd zo fijn om lekker alleen met haar op pad te gaan, het leven is voor mij echt nog 100x leuker geworden met hond
Heb 1.5 jaar moeten zeuren bij de woningbouw, maar ik heb een naambordje bij mijn deurbel, hoor.
@grace Ik vind dat ook ongelofelijk irritant. Ik krijg zomers elke werkdag minstens 2 keer de vraag of ik āgeen korte broek aan moet doen.ā
Ik lig gewoon in bikini op mn balkon
Ik zit thuis met Corona maar door dit weer deze week zie ik er straks uit alsof ik op vakantie ben geweest
Klinkt perfect. Hebben ze internet?
Oh laat maar
Wat een afgang⦠Ik en mn vriend kregen daar ruzie en na 1 uurtje zijn we naar huis gegaan want het was niet gezellig te krijgen, ook niet vanuit mijn kant.
Dus nu helemaal leuk in bed liggen janken
Haha mān vriend was vorige week ook twee dagen ziek thuis, kwam ik die tweede dag thuis van werk, had ie een super bruine kop. āJa was in de tuin in slaap gevallenā, haha ik zei al: lekker geloofwaardig verhaal zo.
Ik wil dit vermaak weer even delen haha. Duurt even voor het begint maar oh God. Hardop gelachen.
Ik zou, als ik jou was, morgen even naar buiten gaan en wat leuks doen. Als is het wat drinken bij de Starbucks of naar een parkje gaan. Het lijkt mij wel even handig om te doen, anders blijf je er in hangen.
En vandaag lekker janken, forummen en Netflixen of iets dergelijks.
Maar wel klote dat het zo allemaal is gegaan.
De ijscoman komt al voor de tweede keer deze week langs
3 zieke kindjes in huis vandaag uiteraard te verwachten nu in Belgiƫ alle regels rond mondmaskers niet meer gelden , maar leuk is het niet
Die in het witte busje met zwart logo?
Ik zit nog steeds te wachten tot ze hier ook komen
Ik mis echt mijn reuk en smaak door tante Corrie.
Ik zit inmiddels op dag drie en niks is meer lekker
Een wit busje ja, maar logo naam heb ik niet onthouden! Nou hij was hier nog niet erg populair, dus hopelijk komt hij snel jou kant op!
Ringlings zijn echt onderschatte chips.
eindelijk nog een liefhebber!
Voordeel is dat ik de hele zak mag leegeten maar het is zo jammer als je naast je hoort. Meeeh
Mijn hele familie niemand
Mijn vriend gaat morgen op vakantie maar het is al de hele dag een soort wachten tot het zover is ofzo, want hij is zo onrustig. Super irritant.
Eigenlijk had ik vandaag willen winkelen of bakken, maar ik heb gekozen om een groot deel van de voorjaarsschoonmaak te doen. Ben nu helemaal naar de getver en mijn darmen (PDS) spelen enorm op maar ik ben wel blij met alles wat al gedaan is. Geeft echt ruimte in mijn hoofd.