Wat je even kwijt wil #59

Ik zou voor deze gaan. 100% Shadina vibes.

2 likes

superspecifiek en voldoet aan allemaal onmogelijke eisen

14 likes

Ik heb het ooit in het impopulaire meningentopic gepost, maar ik zou Peter Pannekoek doen. En nu is hij ook in Toomler :drooling_face:.

8 likes

Ik zie sowieso bij ons nooit iemand bij de ijscoman staan, vraag me altijd af hoe die geld verdienen
Vind het ook altijd super sad eigenlijk, dat ze zo rinkelen en dan komt er niemand

7 likes

Ik heb dit een tijdje terug gekocht voor op mijn racefiets, want ik heb geen richtinggevoel en dacht dat het handig zou zijn om op de kaart te kunnen kijken. Maar het is echt best een groot lomp ding en het is alsnog best lastig om je scherm te bekijken, dus geen aanrader :grimacing:

3 likes

Oh die bij ons altijd in de buurt komt volg ik ook via fb. Dan zijn ze te volgen via zo’n track systeem. Best handig. Alleen meestal als ik kijk zijn ze dus niet in de buurt :sob:

2 likes

Vannacht een uurtje minder werken :partying_face: blij

7 likes

Oh fuck is het zomertijd vannacht? :thumbsdown: Zo ver was ik nog niet. Gun slaap

6 likes

Heerlijk om vandaag na mijn werk een beetje aanrommelend mijn weekend beginnen. :smiling_face_with_three_hearts: Minpunt is wel dat wat ik wilde maken niet helemaal gelukt is.

1 like

Ik heb echt het idee dat hier vroeger meer aandacht voor was, moet er nu telkens last minute achter komen.

12 likes

Fijnste nachtdiensten ooit.

1 like

Hoe kan een mens zoveel zooi verzamelen. Mijn ‘kantoor’ was eerst de rommelkamer die ik angstvallig verstop voor mensen en wou het vandaag aanpakken.

Er staan spullen die ik onder het mom ‘eens uitzoeken’ toen ik hierheen verhuisde 8 jaar geleden heb neergezet. En nooit meer naar heb omgekeken. Volle vuilniszakken oogst staat nu op 4 :smiling_face_with_tear:.

Zelfde met de berging. Nu staan o.a. mijn koffers in het washok omdat de berging vol staat met zooi die ik nog eens uit moet zoeken. Zou het liefst iemand inhuren die alles naar de stort brengt want ik moet er niet te lang over nadenken allemaal. Maar heb die spullen al 8 jaar niet nodig dus waarom doe ik zo moeilijk.

17 likes

Zat er met de overgang naar wintertijd ook in, normaal zijn het 9 urige diensten, toen was het een dikke 10 uur.

Was geradbraakt :expressionless:

2 likes

Shit ik heb net een hele chocoladereep opgegeten en heb SPIJT want ben kotsmisselijk :sob: god straft meteen zou mijn moeder zeggen

1 like

Ik was vandaag met een vriendin en we hebben zo fijn gepraat. Heb me de afgelopen weken zo in de steek gelaten gevoeld, voelde zo fijn om gehoord te worden. Zo vaak gedacht dat ik geen vrienden meer heb alleen contacten, ik ben zo blij dat ik ongelijk had.

41 likes

Stom zeg is het opeens drie uur snachts haha. Nu kan ik iets minder goed de nachtuil uithangen

3 likes

Ben op de bank in slaap gevallen en nu dus klaarwakker :sweat:

2 likes

Ooooo ik voel me altijd zo genaaid door die zomertijd.
Ik wil mijn uur terug! :angry:

27 likes

Ik kom er nu door het forum achter haha.
Verklaart wel meteen waarom ik om half 8 wakker werd ipv mijn standaard half 7 :smiling_face_with_tear: (Niet meer onregelmatig werken is best fijn hoor, maar niet meer kunnen slapen na 07:00 vind ik echt een heel vervelende bijkomstigheid.)

8 likes

Ohhh ik dacht ook dat ik lekker tot half negen had uitgeslapen maar dat is helemaal niet zo dus

8 likes