Wat je even kwijt wil #59

Ugh ik mis echt dat uur slaap, maar moet werken dus kan niet in bed blijven liggen :-1:t4:

Haha same, wist van niks en heb nu m’n sportles gemist :thumbsup:

5 likes

Hier heb ik door dat uur maar 5 uur geslapen in plaats van mijn 6 omdat ik de kat moest prikken en hij eten moest krijgen. Toen moest ik om gaan rekenen wanneer dat nu moest en toen was ik wakker. Hij krijgt dan trouwens insuline toegediend en dat moet tussen de 11 - 13 uur bij katten (samen met eten).

2 likes

Was er dan niemand die even kon zeggen dat oksels waxen pijn doet.
Wel facinerend al die haren in die wax. Het gaat in ieder geval beter dan op mn vreselijke benen waar al mn haren een andere kant op groeien :rage:

2 likes

Ik ga nooit meer afstoffen, mijn longen zijn nu boos op mij. Dan maar een ongelikte berenhol

1 like

Ik had gisteren na 2 jaar eindelijk weer een leuke verjaardag ipv een lockdownverjaardag. Had een kaartje voor een feestje ‘s avonds en dat was ook precies het allerlaatste feestje waar ik was geweest voor corona begon. Dus de coronacirkel is rond haha. En het was megaleuk!!

En nu ga ik de glitters van m’n hoofd wassen en naar een familieverjaardag. Die had ik dan wel weer minder gemist tijdens corona.

38 likes

Ah, dat is echt zo vervelend. Ik heb ook altijd last van benauwdheid als ik ga stoffen, maar ik heb gemerkt dat mondkapjes (in ieder geval bij mij) wel helpen om dat te voorkomen.

3 likes

Jaa ik vind oksels het meest pijnlijke wat er is om te harsen! Benen, vajayjay en wenkbrauwen echt prima daar kan ik zelfs bij in slaap vallen. Maar oksels is echt ff een paar pijnlevels hoger.
Uiteindelijk heb je er wel echt veel plezier van!

1 like

Bij mij werkt het ook, maar ik had geen zin om dat te dragen. Eigen stomme schuld.

1 like

Nee, snap ik. Ik heb er ook niet altijd zin in. Vooral niet bij warm weer. Dan stel ik het stoffen lekker uit.

3 likes

Straks maar weer naar bed. Ben 4 keer wakker geworden vannacht

6 likes

Ik was voor het eerst in eeuwen een weekendje weg met mn vriend en hond en het was zo leuk :heart_eyes: Voelt echt als een mini vakantie!

18 likes

Dus ik had wax op mn been gesmeerd en was verder gegaan met mn oksel. Nu bijna een uur verder denk ik heh wat voel ik… heb ik nog wax op mn been. Mijn korte termijn geheugen bestaat gewoon niet.

4 likes

Op dit soort dagen zou ik altijd willen dat ik een hond had en dat ik zo’n actief buitenmens was dat ik dan hele scenische routes loop met die hond en echt volop van het leven geniet enzo…Jammer dat ik 9/10 keer te lui ben om überhaupt van de bank naar de keuken te lopen ohh well :rofl:

31 likes

Het wordt echt beter! Ik doe het nu al jaren en hoe lang mijn haar daar ook is, het doet nooit meer pijn (een pleister doet veel meer pijn zeg maar) en het is met één keer eroverheen waxen bijna allemaal weg.

3 likes

Hahahaha ik zit altijd super gebiologeerd naar die harsstrip te kijken als ik mijn bovenlip geharst heb. Echt zo’n vlassig tienersnorretje in die hars :rofl: heerlijk haha

5 likes

@Otzi Haha ja ik heb ook altijd zo’n vlassig snorretje op mijn wax zitten :smiling_face_with_tear: En het is áltijd meer haar dan ik zelf kan zien in de spiegel, zelfs met goed licht.

En over je andere bericht, ik had toevallig gisteren in dit topic gepost dat ik met dit weer besef dat ik het leven zoveel leuker vind met hond. Ik ben thuis ook vaak teringlui maar ik ben wel meer een buitenmens geworden en ik denk ook oprecht dat ik meer van het leven geniet.
Ik dacht trouwens altijd dat jij al een hond had?

5 likes

My time has come!

(Credits @ havermelkelite)

43 likes

Vrouw tegen haar man: “Ja nee, ik wilde planten… maar deze zijn allemaal echt. Dus laat maar.”

40 likes

Ik ben twee weken geleden verhuisd en mijn nieuwe buurmeisje van 15 luistert muziek op haar kamer met het raam open en nu voel ik me echt driehonderd.

8 likes