Onze hond vindt het de eerste periode met zo’n en boven de 10 graden te warm om langer dan een kwartier te wandelen hij brengt ons weinig fitheid zo helaas haha
Voel me helemaal 30 momenteel, de hele dag met mn vriend getuinierd en nu genieten van het resultaat.
Ik ben mn laatste vrije dag voor mn werkend bestaan alleen maar aan t bankhangen. Ergens vind ik t zonde maar heb geen zin. Komende 5 weken worden 6 daagse werkweken, joepie. Is t al 30 april?
Mijn broer en zijn vrouw hebben een time out en ik ben daar best vaak, ze hebben ook 3 kinderen en die zijn regelmatig hier. Maar ik vind het lastig, beiden hebben goede punten maar je zit er dan wel zo tussen gaat nog een ongemakkelijke periode worden.
Ik heb de hele dag als een emotioneel wrak in bed gelegen. Zou zo dadelijk nog afspreken maar dat gaat ook niet meer door kennelijk.
Mijn hele straat ligt open en is afgezet met hekken. Elke dag maakt iemand wel ergens een hek open en dan lopen er zwermen mensen over een bouwput om vervolgens aan de andere kant over het hek te moeten klimmen soms met fietsen en kinderwagens.
Sinds een half uur heb ik extra vermaak want blijkbaar is er vanmiddag dat ik weg was een soort teer of asfalt gestort. En er staat ergens een hek open.
Tot nu toe heb ik al 4 fietsers, 2 scooters en veel wandelaars zich door het teer/asfalt zien worstelen om vervolgens weer terug te moeten komen omdat ze er verder op niet door kunnen
Op mijn balkon op het westen was het de afgelopen dagen nog best fris door de wind, maar nu zit ik zo lekker in de zon precies uit de wind
Tanken in Duitsland gaat 30 ct per liter goedkoper worden tijdelijk . Kan alleen nergens de ingangsdatum vinden en moet eigenlijk komende week tanken
In Belgie was het 2 weken geleden al 30 cent goedkoper en geloof dat daar de btw ook lager is geworden sindsdien.
Klopt! Dat is voor mij net te ver om echt voordeliger te zijn. Dus ik ben blij met Duitsland hahaha
Ik heb het andersom, vandaar.
Maar de winst gaat meestal ook direct naar de Belgische economie (boodschappen), dus ja…
Ik deed eerst ook veel boodschappen in Duitsland, maar de laatste tijd niet meer? Het is zó druk op mijn vrije dag?! Maar mss wel weer eens proberen met die prijzen hier in de supermarkt…
Tering hooikoorts echt krijg de tering
Omg let me know als je dit weet, kan nog paar dagen rekken met tanken denk ik. En moet dit weekend paar uur rijden
En @mikselke hier kun je de actuele brandstofprijzen in duitsland per pomp in ieder geval checken, zo kun je het een beetje in de gaten houden Tanken, Benzinpreise und Antriebe | ADAC
Ik moest vandaag een Amerikaans kind helpen die met haar moeder kwam en OMG, waarom zijn Amerikanen zo’n cliché?!
“I just really need these antibiotics, you know”
“She is really, really sick” (Kind zit lekker een lolly te eten)
En ik veranderde zelf ook in een cliché toen ik dat kind ging onderzoeken want ik hoorde mezelf ineens zeggen: “you did such a good job…!” met een of ander kinderachtig stemmetje.
Okay well that’s it, dear diary.
Ging je ook met vocal fry praten?
Ja bijna wel? Het rolde ook allemaal vanzelf uit mijn mond en ik ging helemaal mee in dat overdrevene van die moeder, haha terwijl ik het deed dacht ik: huh wat gebeurt hier?!
Volgens mij is NL in heel Europa het goedkoopste met dagelijkse boodschappen door die prijzenoorlog (of dat was voor corona zo), maar in het buitenland kun je toch wel andere lekkernijen halen. Mis de Duitse supermarkten en bakkers ook wel echt!
@Krabsalade Maar je hebt toch zeker geen antibiotica gegeven? En kon je dat een beetje verkopen?
Ik liep in de supermarkt tegen een grote opgestapelde toren toiletpapier aan, wat dus helemaal omviel. Ik stond er eerst wat dom op deze manier naar te kijken voordat ik alles weer op elkaar stapelde. Pff ik haat de supermarkt.
En niemand was aan het applaudisseren, echt dom