Maar was het kind ook echt ziek?
âHelaasâ was er wel een indicatie voor antibiotica, maar ze vroeg ook nog âsome medicines against this really terrible coughâ van haar andere kind en toen kon ik nog even uitleggen dat dat niet bestaat.
@Nox Een beetje.
Oh, dat is wel âjammerâ ja
Maar dit is echt Amerikaans. Ik heb een soort van penvriendin en haar dochter was laatst ziekig en ging ook meteen naar de dokter. Gelukkig geen antibiotica gekregen maar dat was eigenlijk wel t doel. Als mijn denkbeeldige kind keelpijn had en snotterig was zou t een waterijsje krijgen en een disneyfilm mogen kijken
Ik heb vanmiddag op het terras gezeten en teveel wijn gedronken, nu F1 kijken mrt teveel bier en sushi i love it.
We vergeten maar even dat ik morgen BHV heb eb moet werken
âTot een uurtje of 5 zitten we lekker in de zonâ
En dan om 6u helemaal in de war zijn dat we nog zon hebben in de tuin hallo zomertijd en rosé.
Ik heb vanavond een feestje bij mij thuis en uitgerekend vandaag stopt mijn dyson stofzuiger ermee. Wat een timing
Ik heb twee katten die overal een zooitje van maken
Ik vind de Netflix serie âDrive to surviveâ over F1 bedt leuk. Maar nu denkt mijn vriend geloof ik dat ik die races ook leuk vind⊠en dat is niet het geval. Hij wijst me de hele tijd op spannende situaties of doet achteraf uitgebreid verslag over races. Heel lief, maar het boeit me gewoon erg weinig
Vandaag een stuk gefietst. Normaal haat ik fietsen, maar het was erg leuk vandaag met dit mooie weer. Veel lammetjes en kalfjes gezien, heel schattig.
Ik ben tot en met vrijdag alleen thuis zonder vriend en kind en ik dacht dat ik deze week ging ownen, maar ik vind het eigenlijk nu al saai en mis ze
Heb net moeten uitleggen dat tering jantje echt een normaal vloekwoord is en niet iets dat ik zelf verzonnen heb. Sommige mensen moeten echt wat aan een vloekwoordenschat doen.
Het is nog licht
heb zonder hulp mân gordijnen opgehangen (incl. gaten in muren boren, nooit eerder iets geboord lol, etc etc), voel me echt peak volwassen nu
Ja ik hoop er ook altijd op dat een hond hetzelfde effect op mij zou hebben, maar mijn vriend en ik durven er toch nog niet helemaal op te vertrouwen haha.
Nee ik wil er wel heel graag eentje, maar mijn huis is er gewoon niet geschikt voor, het zou een beetje zielig zijn. Mijn moeder heeft er wel eentje, een dobermann!
Dacht dat ik weer helemaal de oude was tot ik net naar toilet ging . Morgen wel een dag kantoor. Maar dat durf ik wel aan. (Was geen corona)
Ja böke! Dat wil ik nu ook al in Duitsland . Voor de zekerheid morgenavond maar bietje tanken en dan de rest later. Liefde voor landen waar men het wel snapt (die 17 ct in NL gaan precies niks doen op de portemonnee van een normaal iemand)
Echt geen zin om morgen weer te werken. Gelukkig ga ik over een maand op vakantie, want ik mis echt even mijn energie.
Whahaaha ja stiekem is de helft van de lol ook alle drama rondom het racen heen!
Als je klaar bent met drive to survive zijn sommige YouTube series die veel teams hebben misschien ook wel leuk om te kijken. Zit ook wel wat racen in maar ook veel over de voorbereidingen, achter de schermen en over de coureurs zelf. Vind zelf die van McLaren het leukst, Unboxed heet die, vooral van seizoenen 2019 en 2020 met Carlos en Lando
Morgen begin ik aan mijn laatste 4 werkdagen voor mijn nieuwe baan . Zo veel zin in deze week. Nog heel veel lieve klanten zien, morgen ochtend eerst kennismakingsgesprek op mijn nieuwe werk en vrijdag of zaterdag waarschijnlijk al beginnen.
Heb vanmiddag een uurtje in de zon gezeten en ben gewoon verbrand. Heerlijke dag wel! Jammer dat het deze week weer gaat afkoelen.