nou ja dit inderdaad, wij zijn (langzaam want geen geld voor een tuinman maar goed) de hele voortuin aan het doen wat betekent dat het nu gewoon een omgespitte vlakte is aka kattenbakfest
en daar zit mn dochtertje ook met dr schep te spelen en dat is toch wel goor als ze dan kattendrollen tegenkomt
Ik vind het ook niet normaal, zeker niet als je weet hoe schadelijk buitenkatten voor andere diersoorten zijn
Edit: @Tjiftjaf haha, snap wel dat jij het als vogel hiermee eens bent!
Oeh hier zou ik echt mee uitkijken! Hierdoor kunnen kinderen wormen krijgen.
Op milieucentrale stonden nog wel wat handige opties om je katten uit de tuin te weren. Met bepaalde planten als lavendel en citroenmelisse, van die geuren houden ze niet. Zorg ook voor zo weinig mogelijk open plekken want katten houden van hun poep ingraven. Als je bodembedekkers gebruikt heb je dit niet. En zo nog wat ideeĂ«n. (Skip alleen de optie van zoân piep apparaat)
Edit: oh zie dat je nu bezig bent met je tuin opknappen, dat is idd een irritante periode. Maar als je een andere snelgroeiende plant poot kan je er dit seizoen nog wel profijt van hebben.
Ik bedenk mij ineens dat ik een buurtkat al een tijd niet heb gezien. Ik hoop dat hij okay is.
chille tips, we hebben toch nog niet bedacht wat we gaan planten dus dit nemen we mee!
Goede tips. De nieuwe buurtkat loopt sinds kort door onze tuin. Hij is niet echt bang voor de hond en wij hebben stuk zand waar planten moeten komen. Ga denk ik voor die planten als ze ook hond vriendelijk zijn.
Eerst hadden we kattenpoep in de tuin, maar die kat was wel bang voor de hond, en stopte het. En wil met loslopende peuter, hond zelf en ik zwanger al helemaal niet.
Ben ook in staat als ik de kat zie poepen, het op te graven en bij de eigenaren te dumpen, hun kat, dealen ze ook maar met de bijbehorende poep.
Heb al een paar dagen slecht geslapen, maar ben net als een echte Disneyprinses door een blonde prins wakker gekust. Mijn dag kan niet meer stuk
Is je hond toevallig een golden retriever?
Dat zeggen ze, maar heb nog geen gouden haar gevonden
Gelukkig heet âie niet Goudlokje. Vind dat trouwens wel een leuke naam voor een huisdier.
2 medium drankjes en een stuk worteltaart: 14 euro
![]()
DAT IS 28 GULDEN
F 30,85 zelfs
Ik heb inmiddels ook al een kleurtje door de zon ![]()
Jammer dat deze week weer wat minder is.
Vandaag rustdag of nog een klein rondje rennen?
Ik kijk John Wick en er stond letterlijk al in de beschrijving van de film dat zijn hond vermoord zou worden en ALSNOG JANK IK ![]()
al vanaf het begin dat ik die puppy zag dacht ik neeeee die gaat zo dood. En ja ![]()
wat een kutfilm
Ik heb net mân eerste PT gehad en dat was enorm confronterend. Door mân long covid heb ik zo enorm veel ingeleverd dat ik, ondanks het revalidatietraject, nog maar weinig spierkracht en conditie over heb. Ik hoop vanaf nu een stijgende lijn te gaan zien en me echt een stuk fitter te gaan voelen. Wel een flinke investering maar het kon niet verder zo.
Honden in films moeten verboden worden
Mijn autocorrect maakt van zonnehoed zonnegod. Ook leuk maar ik denk niet dat Zalando dat verkoopt.
Mijn tuin is ook een walhalla voor katten helaas. Maar nu zit er toevallig eentje heel lief te chillen in het zonnetje.
Mijn vriend appte mij vannacht om half 7 dat hij was opgelicht. Ik dacht huh wat lees ik nu? Hij was thuisgekomen van werk in de nacht en had een paar drankjes op. Toen wilde hij een spelletje kopen voor de playstation en had zoân site gevonden waar je kan zoân code krijgt voor het spel en het kan downloaden. Hij had het spel gevonden voor 75 euro en ging gewoon naar ideal om te betalen. In al zijn enthousiasme klikte hij gewoon door door door. Uiteindelijk betaald en hij schrikt opeens en denkt, âhuh stond daar nou 750?â Nou guess what, hij heeft 750 euro betaald en dit niet doorgehad. Natuurlijk ook helemaal geen spel ontvangen en compleet in paniek. Wij studeren allebei gewoon en als ik voor hem spreek is wat hij op zijn lopende rekening heeft gewoon het enige geld dat hij heeft. Hij staat nu honderden euroâs in de min en is compleet van slag. Hij zei net nog dat hij normaal altijd maar van die programmaâs van Kees van der Spek kijkt en denkt âjemig hoe dan je daar nou intrappenâ, maar nu is het hem zelf ook gebeurd. Hij heeft online aangifte gedaan bij de politie en hij heeft de ING gebeld. ING zei natuurlijk dat ze er niet zo veel mee kunnen aangezien hij zelf het geld heeft overgemaakt, maar ze willen wel kijken of er meerdere meldingen vanaf die site zijn gekomen. Ik heb zelf RaboBank en als ik boven een bepaald bedrag wil betalen aan een onbekend rekeningnummer dan heb ik zo n Raboscanner nodig. Heb tegen hem gezegd dat hij ook even moet kijken of zoiets mogelijk is bij ING, zodat dat niet meer mis gaat. Ik ga straks naar hem toe en kijken of we dingen kunnen verkopen op markplaats. Hij heeft nog een oude playstation 2 en 3 en allemaal spullen. Hij moest net zo hard huilen aan de telefoon, pfff echt sneu.