Wat je even kwijt wil #59

Lief, dankjewel voor je uitgebreide reactie. Ik heb ook al bedacht dat ik mijn huisarts kan inschakelen mocht het niet lekker lopen, want die neemt de hersenschudding heel serieus. En ik kan nog niet eens een telefoongesprek voeren. Na 20 minuten wandelen begin ik over mijn eigen voeten te struikelen en krijg ik zwarte vlekken. Ik kan niet zonder koptelefoon naar de supermarkt. En kan alleen beperkt op zwart scherm zonder bewegend beeld wat doen. En dan nog reageert mijn hoofd heel snel. Bezoek kan heel beperkt, kort en rustig. Na 5 zinnen praten word ik licht in mijn hoofd en na 10 zinnen krijg ik hoofdpijn. En als ik over mijn grenzen ben gegaan, ben ik weer dagen ziek zoals in het begin. Dus het is echt waanzin dat ik bang ben dat ik onder druk word gezet om te gaan werken. Maar ik zit al wel 2,5 maand thuis en had zelf ook wel verwacht dat het vlotter zou gaan.

En het is absoluut niet dat ik niet wil werken of daar tegenop zie, want ik heb een prima baan en werkgever. Maar ik heb wel maar 1 stel hersens waar ik het de rest van mijn leven mee moet doen. Dus het is nu het belangrijkst dat ik goed herstel.

3 likes

Toevallig, drie van mijn overburen zijn allemaal aan het schoonmaken (kunnen elkaar niet zien). Voorjaarschoonmaakkriebels!!

11 likes

Het was maar een vraag hoor. Soms helpt het wel om ervaringen uit te wisselen, dan weet je dat je niet alleen bent. Maar Amarens heeft aangegeven dat niet te willen, dus ga ik er verder ook niet op in.

2 likes

Ik twijfel aan niemands goede bedoelingen.

Ik weet alleen dat negatieve ervaringen net als de reviews die ik had gelezen een enorme trigger kunnen zijn. Voor nu probeer ik het los te laten. Er is nog helemaal niks aan de hand anders dan mijn hoofd dat met me aan de haal gaat.

Zowel mijn manager als huisarts staan hier goed in, dus mocht het onverhoopt vervelend verlopen zal ik me eerst tot hen wenden. En anders weet ik jullie te vinden, want ik heb al heel vaak iets gehad aan de ervaringen van mensen hier of forummers die mee wilden denken!

3 likes

Mijn collega heeft in december hersentrauma opgelopen en zij heeft een fantastische arbo-arts. Ze heeft heel lang de tijd om te revalideren. En gaat echt in overleg met verschillende disciplines. Heel positief.

2 likes

Heb spaghetti carbonara gemaakt voor t eerst en voor mn gevoel rauw ei zitten eten. T was wel lekker.

2 likes

Gvd ben ik gewoon weer ziek, hoge koorts, spierpijn, druk op mijn borst :sob: de coronateststraat net maar weer bezocht, dat was de 3e keer in een maand :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik voel me niet fit, maar voel me ook niet ziek. Zelftest was negatief. Ik heb wel last van hooikoorts, maar dat resulteerde normaal alleen in jeukende ogen.
Straks maar weer een zelftest doen voordat ik de deur uitga

1 like

Herstel is zeker het belangrijkst en zeker niet voor je werk grenzen gaan verleggen want terug bij af zijn wil je echt niet. Maar als je huisarts het al heel serieus neemt heb je niks om te vrezen!

Ik wens je iig heel veel beterschap! :kissing_heart:

2 likes

Heh wat is de reden?

6 likes

Zodat mensen niet kunnen terugbellen

2 likes

Met alle respect, maar dit klinkt voor mij echt als niet het probleem van de klant maar ‘jullie’. Het is logischer dat mensen geen anoniem nummer willen beantwoorden dan “We zijn geen klantenservice, dus we bellen anoniem”.

7 likes

Jezus die energie rekening van de afgelopen maanden :cry: Wordt alleen maar erger.

2 likes

Vind het echt een goede extra service naar je klanten om niet anoniem te bellen. Dan hoeft je als klant tenminste niet meer af te vragen welke anonieme beller je expres niet hebt opgenomen, maar kan je zonder twijfels de verkoopafdeling van je provider oid expres negeren

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Kan me voorstellen dat anoniem bellen vervelend kan zijn maar ik bel vanuit mijn werk vaak ook anoniem omdat mensen mij anders allemaal random met vragen gaan bellen terwijl daar een contactcentrum voor is. Maar omdat ze dan mijn nummer hebben bellen ze mij. Voor ons een reden om dus anoniem te bellen. Denk dat dat voor meer bedrijven geldt.

8 likes

Op mijn werk hebben ze het zo geregeld dat je bij interne telefoontje de directe nummers van je collega’s ziet, maar externen zien alleen het algemene nummer van de organisatie. Kan zo ook niet per ongeluk niet anoniem naar buiten bellen. Super handig maar geen idee of dat duur is

13 likes

Ik heb in mijn hele menstruerende leven nog nooit een menstruatie overgeslagen. (Ja wel toen ik zwanger was). Nu is de eerste keer en ik ben toch echt niet zwanger. Super raar.

2 likes

Ik was in mijn wachtwoordmanager alle wachtwoorden aan het veranderen naar random combinaties. Maar heb het niet bij de betreffende website zelf gewijzigd, dus nu kan ik overal waar ik het heb gewijzigd (want alle wachtwoorden weet ik echt niet meer) ww vergeten doen :cry: zoo dom :smiling_face_with_tear:

1 like

Maar je kunt toch gewoon vaak de voicemail inspreken? Ik denk bij anonieme belletjes altijd: als t belangrijk is, spreken ze wel in.

5 likes