Lief, dankjewel voor je uitgebreide reactie. Ik heb ook al bedacht dat ik mijn huisarts kan inschakelen mocht het niet lekker lopen, want die neemt de hersenschudding heel serieus. En ik kan nog niet eens een telefoongesprek voeren. Na 20 minuten wandelen begin ik over mijn eigen voeten te struikelen en krijg ik zwarte vlekken. Ik kan niet zonder koptelefoon naar de supermarkt. En kan alleen beperkt op zwart scherm zonder bewegend beeld wat doen. En dan nog reageert mijn hoofd heel snel. Bezoek kan heel beperkt, kort en rustig. Na 5 zinnen praten word ik licht in mijn hoofd en na 10 zinnen krijg ik hoofdpijn. En als ik over mijn grenzen ben gegaan, ben ik weer dagen ziek zoals in het begin. Dus het is echt waanzin dat ik bang ben dat ik onder druk word gezet om te gaan werken. Maar ik zit al wel 2,5 maand thuis en had zelf ook wel verwacht dat het vlotter zou gaan.
En het is absoluut niet dat ik niet wil werken of daar tegenop zie, want ik heb een prima baan en werkgever. Maar ik heb wel maar 1 stel hersens waar ik het de rest van mijn leven mee moet doen. Dus het is nu het belangrijkst dat ik goed herstel.