Wat je even kwijt wil #59

Goede tips. De nieuwe buurtkat loopt sinds kort door onze tuin. Hij is niet echt bang voor de hond en wij hebben stuk zand waar planten moeten komen. Ga denk ik voor die planten als ze ook hond vriendelijk zijn.
Eerst hadden we kattenpoep in de tuin, maar die kat was wel bang voor de hond, en stopte het. En wil met loslopende peuter, hond zelf en ik zwanger al helemaal niet.

Ben ook in staat als ik de kat zie poepen, het op te graven en bij de eigenaren te dumpen, hun kat, dealen ze ook maar met de bijbehorende poep.

2 likes

Heb al een paar dagen slecht geslapen, maar ben net als een echte Disneyprinses door een blonde prins wakker gekust. Mijn dag kan niet meer stuk

21 likes

Is je hond toevallig een golden retriever?

3 likes

Dat zeggen ze, maar heb nog geen gouden haar gevonden

3 likes

Gelukkig heet ‘ie niet Goudlokje. Vind dat trouwens wel een leuke naam voor een huisdier.

1 like

2 medium drankjes en een stuk worteltaart: 14 euro

:smiling_face_with_tear:

DAT IS 28 GULDEN

20 likes

F 30,85 zelfs

10 likes

Ik heb inmiddels ook al een kleurtje door de zon :sunglasses:
Jammer dat deze week weer wat minder is.
Vandaag rustdag of nog een klein rondje rennen?

4 likes

Ik kijk John Wick en er stond letterlijk al in de beschrijving van de film dat zijn hond vermoord zou worden en ALSNOG JANK IK :sob::sob: al vanaf het begin dat ik die puppy zag dacht ik neeeee die gaat zo dood. En ja :sob::sob: wat een kutfilm

4 likes

Ik heb net m’n eerste PT gehad en dat was enorm confronterend. Door m’n long covid heb ik zo enorm veel ingeleverd dat ik, ondanks het revalidatietraject, nog maar weinig spierkracht en conditie over heb. Ik hoop vanaf nu een stijgende lijn te gaan zien en me echt een stuk fitter te gaan voelen. Wel een flinke investering maar het kon niet verder zo.

19 likes

Honden in films moeten verboden worden

4 likes

Mijn autocorrect maakt van zonnehoed zonnegod. Ook leuk maar ik denk niet dat Zalando dat verkoopt.

4 likes

Mijn tuin is ook een walhalla voor katten helaas. Maar nu zit er toevallig eentje heel lief te chillen in het zonnetje.

29 likes

Mijn vriend appte mij vannacht om half 7 dat hij was opgelicht. Ik dacht huh wat lees ik nu? Hij was thuisgekomen van werk in de nacht en had een paar drankjes op. Toen wilde hij een spelletje kopen voor de playstation en had zo’n site gevonden waar je kan zo’n code krijgt voor het spel en het kan downloaden. Hij had het spel gevonden voor 75 euro en ging gewoon naar ideal om te betalen. In al zijn enthousiasme klikte hij gewoon door door door. Uiteindelijk betaald en hij schrikt opeens en denkt, ‘huh stond daar nou 750?’ Nou guess what, hij heeft 750 euro betaald en dit niet doorgehad. Natuurlijk ook helemaal geen spel ontvangen en compleet in paniek. Wij studeren allebei gewoon en als ik voor hem spreek is wat hij op zijn lopende rekening heeft gewoon het enige geld dat hij heeft. Hij staat nu honderden euro’s in de min en is compleet van slag. Hij zei net nog dat hij normaal altijd maar van die programma’s van Kees van der Spek kijkt en denkt ‘jemig hoe dan je daar nou intrappen’, maar nu is het hem zelf ook gebeurd. Hij heeft online aangifte gedaan bij de politie en hij heeft de ING gebeld. ING zei natuurlijk dat ze er niet zo veel mee kunnen aangezien hij zelf het geld heeft overgemaakt, maar ze willen wel kijken of er meerdere meldingen vanaf die site zijn gekomen. Ik heb zelf RaboBank en als ik boven een bepaald bedrag wil betalen aan een onbekend rekeningnummer dan heb ik zo n Raboscanner nodig. Heb tegen hem gezegd dat hij ook even moet kijken of zoiets mogelijk is bij ING, zodat dat niet meer mis gaat. Ik ga straks naar hem toe en kijken of we dingen kunnen verkopen op markplaats. Hij heeft nog een oude playstation 2 en 3 en allemaal spullen. Hij moest net zo hard huilen aan de telefoon, pfff echt sneu.

22 likes

Ik wilde ‘even wat huishoudelijke klusjes doen’. Toen was het ineens 3 uur later en heb ik niet eens alles kunnen doen. Huishoudelijke klusjes zijn van die dingen die afgeschaft moeten worden, want het blijft toch

7 likes

Waarschijnlijk heb je dit al uitgezocht, maar kun je het bedrag niet storneren?

4 likes

Volgens mij kan dat alleen bij automatische incasso en niet als je het eigenhandig hebt overgemaakt

@M0nan wel echt kut voor je vriend :frowning:

7 likes

Ik kon niet slapen vannacht :smiling_face_with_tear: en het begint er nu echt in te hakken.

5 likes

Ik kijk dr Corrie met m’n klas en ik cringe zo hahah maar ik moet cool doen

8 likes

Ik heb zin om naar mijn werk te sturen dat ik deze week afwezig ben omdat ik mij zo voel:
afbeelding
Maar miss moet ik het met woorden doen

55 likes