Wat je even kwijt wil #59

Ik had vandaag een spontaan gesprek met mijn baas over mijn loon - wou ik volgende maand pas inplannen eigenlijk.
Ik had een symbolische verhoging verwacht van 4 à 5 procent maar kreeg zomaar even 10 procent aangeboden.

Toch een beetje trots op mezelf :blush:

121 likes

Is het de week van de :dizzy:lentekriebels :dizzy:

1 like

Waar heb ik naar gekeken? Wie bedenkt zoiets? Wel heel geinig.

5 likes

Hahah dat was vorige week idd. Maar mijn collega heeft er niks aangedaan dus heb ik het maar gedaan

1 like

Voor het eerst sinds jaren weer eens een eierbal gegeten. Zooo lekker!

8 likes

Anderhalfjaar lang getwijfeld of we een huishoudhulp zouden moeten nemen want “we zijn maar met zijn twee” maar in de tussentijd kwamen we niet verder dan wekelijks een beetje vluchtig de wc’s schoonmaken, stofzuigen, afstoffen en misschien eens per 4 weken de badkamer goed poetsen. Maar omg dit is voorbij want woensdag komt er een huishoudhulp kennis maken jaaaa.

Ze wilt ook nog eens strijken (!!!) omg kan niet wachten tot het strijkgoed wat zich al 9 weken aan het opstapelen is verleden tijd wordt en tot ik weer wekelijks al mijn mooie bloesjes aan kan zonder mij zorgen te hoeven maken over de hoeveelheid strijkwerk die het oplevert

40 likes

Mn collega’s die ik waarschijnlijk nooit meer terugzie waren zowaar aardig en gezellig. Begin bijna aan mn mensenhaat te twijfelen.

3 likes

Ik wil een robot bestuurbaar bed. Dat ik gewoon ff op een paar knopjes kan drukken en dat mn bed dan naar mij toe kom ipv dat ik er zelf naar toe moet.

19 likes

Lijkt me ook leuk om in plaats van botsautootjes botsbedden te hebben. :joy:

3 likes

Sinds wanneer kun je niet meer gratis iets verkopen op marktplaats. Kost nu €6 :exploding_head:

2 likes

Pff wat ontzettend rot. Hopelijk neemt hij het zichzelf niet te erg kwalijk, het kan iedereen overkomen, het zijn immers oplichters. Hebben zijn ouders toevallig een rechtsbijstandverzekering? Wellicht kan hij daar nog een beroep op doen.

5 likes

Ligt dit niet aan de categorie waarin je iets plaatst? Sommige categorieën kosten geld geloof ik!

2 likes

Oh ja dat is het idd! Wist ik helemaal niet, nu is het wel gratis met een andere categorie.

2 likes

Het is een leenwoord uit het Nederlands! Leuk toch?

9 likes

En dan terwijl je in bed ligt nog even een tussenstop bij de wastafel, waar de robot je gezicht schoonmaakt en dan helemaal insmeert met van alles zodat je ook eens je skin care routine langer dan één avond volhoudt. En natuurlijk voor je pil en tandenborstel. Mijn droom

8 likes

Hoe is dat de schuld van de zomertijd

1 like

Ik werd door de zomertijd wakker van mn wekker ipv een uur van te voren. Ik lig dan toch liever nog een uurtje uit te rusten…

Ik ga na 3 weken voor t eerst weer naar kantoor (zwaar corona gehad) en ik ben gewoon zenuwachtig. Slaat ook echt nergens op mja.

1 like

Ik ben sinds afgelopen week bezig met oude spullen apart te zetten zodat ik met koningsdag een paar centjes kan verdienen.

En inmiddels werk ik al 12 uur per week en het gaat wel lekker. Soms wel eens last van stress maar dat komt dan vooral door mezelf :sweat_smile:.

4 likes

Ben zo moe, wil niet gaan werken vandaag :disappointed:

3 likes