Wat je even kwijt wil #59

Nou mn lange dag is een stuk minder lang dan gedacht, wat superchill is. En alles ging goed tot nu toe en was zowaar sociaal!
Maar nu moet ik dus wel koken/wat eten.

13 likes

Op de website van ING staat:

" 3. Je hebt geld overgemaakt naar iemand die je niet kent
Om het geld terug te krijgen ben je afhankelijk van de ontvanger. Dit kun je doen:

• Maak een cent over naar het betreffende rekeningnummer en vraag in de omschrijving of de ontvanger het bedrag wil terugstorten.
  • Geen reactie? Neem dan contact op met je eigen bank. Er is namelijk sprake van een ‘onverschuldigde betaling’, dus degene aan wie je het geld hebt overgemaakt, is wettelijk verplicht om het je terug te betalen. Je eigen bank kan meedenken over vervolgstappen en eventueel optreden als bemiddelaar."

Dat eerste zal niets opleveren (1 cent overmaken) maar dat tweede suggereert dat ING wel iets meer zou moeten helpen dan alleen “joe je hebt het zelf overgemaakt en we kunnen je niet helpen doei”. Echt super balen joh!

8 likes

Ik zit nu verspreid over 8 maanden sporadisch na te denken over of ik rollerskates wil aanschaffen.
Skeeleren doe ik al jaren, geen vast patroon maar zodra de tijd, de motivatie, het weer het toelaat i’m in.

Maar nog steeds twijfel ik om rollerskates aan te schaffen ergens ben ik bang dat het zo’n impulsaankoop gaat zijn.

2 likes

Als het je maat is, ik heb ze in het verkooptips zien staan!

3 likes

Een onverschuldigde betaling ziet wel meer op gevallen waarin je per ongeluk geld naar iemand over hebt gemaakt, omdat je de laatste twee cijfers van het rekeningnummer hebt omgedraaid ofzo. Ik denk niet dat de bank daar in dit geval iets mee kan, omdat hij zelf via een ideal link betaald heeft.

@M0nan Wellicht kun je nog proberen om contact op te nemen met de verzekering, in sommige gevallen bieden ze dekking voor cybercrime. Niet gezegd dat dat hier ook zo is, maar je zou altijd eens kunnen vragen

2 likes

Jeetje wat naar. Ik hoop dat jullie iets kunnen met de tips hier. Veel sterkte

2 likes

Nee joh gewoon een mail sturen met die foto en dan in het onderwerp : Mood.
Als ze je niet snappen moeten ze maar met de tijd mee gaan hoor.

6 likes

Hahahah of alleen mijn profielfoto op teams aanpassen

10 likes

Wow ik had net een meeting over renovatie van mijn hofje en het is zo erg dat we 1-2 jaar eruit moeten :flushed::flushed: ik dacht ik moet een maandje in een hotel

Nouja ik ga dit maar als mooie kans zien hoe ik als scheefhuurder alsnog een grotere sociale huurwoning kan vinden met tuin! Anders zou dat nooit mogelijk zijn natuurlijk.

9 likes

Ik heb ze gezien! Maar helaas zijn m’n voeten een stukje groter. En qua prijs ook wat duur om te ‘proberen’ vind ik. Maar toch bedankt. :grinning: Zie trouwens er wel bij staan dat voor haar skeeleren meer haar ding was. Dus nu twijfel ik nog meer haha

3 likes

Ik vind het zo chill dat als ik vergeet in te checken ik er mee weg kom omdat ik vaak zat in check. Tja dan verdien ik die gratis reis ook gewoon.

2 likes

Wow zo’n heftige dag gehad, van 8 tot 18.30 gewerkt en nul pauze kunnen nemen door allerlei spoed shit :sob::sob::sob:

Ik bestelde om 18.57 de pizza, hij was er om 19.07 en ik heb hem nu al op wow absurd eigenlijk dat het zo snel kan :flushed::flushed::flushed::flushed:

28 likes

Ik hoop dat de straaljagers de hele dag over de boerderij van Jouke vliegen.

22 likes

Terwijl hij net weer ligt te slapen please

1 like

Ik had vandaag een spontaan gesprek met mijn baas over mijn loon - wou ik volgende maand pas inplannen eigenlijk.
Ik had een symbolische verhoging verwacht van 4 Ă  5 procent maar kreeg zomaar even 10 procent aangeboden.

Toch een beetje trots op mezelf :blush:

121 likes

Is het de week van de :dizzy:lentekriebels :dizzy:

1 like

Waar heb ik naar gekeken? Wie bedenkt zoiets? Wel heel geinig.

5 likes

Hahah dat was vorige week idd. Maar mijn collega heeft er niks aangedaan dus heb ik het maar gedaan

1 like

Voor het eerst sinds jaren weer eens een eierbal gegeten. Zooo lekker!

8 likes

Anderhalfjaar lang getwijfeld of we een huishoudhulp zouden moeten nemen want “we zijn maar met zijn twee” maar in de tussentijd kwamen we niet verder dan wekelijks een beetje vluchtig de wc’s schoonmaken, stofzuigen, afstoffen en misschien eens per 4 weken de badkamer goed poetsen. Maar omg dit is voorbij want woensdag komt er een huishoudhulp kennis maken jaaaa.

Ze wilt ook nog eens strijken (!!!) omg kan niet wachten tot het strijkgoed wat zich al 9 weken aan het opstapelen is verleden tijd wordt en tot ik weer wekelijks al mijn mooie bloesjes aan kan zonder mij zorgen te hoeven maken over de hoeveelheid strijkwerk die het oplevert

40 likes