Mn collega’s die ik waarschijnlijk nooit meer terugzie waren zowaar aardig en gezellig. Begin bijna aan mn mensenhaat te twijfelen.
Ik wil een robot bestuurbaar bed. Dat ik gewoon ff op een paar knopjes kan drukken en dat mn bed dan naar mij toe kom ipv dat ik er zelf naar toe moet.
Lijkt me ook leuk om in plaats van botsautootjes botsbedden te hebben.
Sinds wanneer kun je niet meer gratis iets verkopen op marktplaats. Kost nu €6
Pff wat ontzettend rot. Hopelijk neemt hij het zichzelf niet te erg kwalijk, het kan iedereen overkomen, het zijn immers oplichters. Hebben zijn ouders toevallig een rechtsbijstandverzekering? Wellicht kan hij daar nog een beroep op doen.
Ligt dit niet aan de categorie waarin je iets plaatst? Sommige categorieën kosten geld geloof ik!
Oh ja dat is het idd! Wist ik helemaal niet, nu is het wel gratis met een andere categorie.
Het is een leenwoord uit het Nederlands! Leuk toch?
En dan terwijl je in bed ligt nog even een tussenstop bij de wastafel, waar de robot je gezicht schoonmaakt en dan helemaal insmeert met van alles zodat je ook eens je skin care routine langer dan één avond volhoudt. En natuurlijk voor je pil en tandenborstel. Mijn droom
Hoe is dat de schuld van de zomertijd
Ik werd door de zomertijd wakker van mn wekker ipv een uur van te voren. Ik lig dan toch liever nog een uurtje uit te rusten…
Ik ga na 3 weken voor t eerst weer naar kantoor (zwaar corona gehad) en ik ben gewoon zenuwachtig. Slaat ook echt nergens op mja.
Ik ben sinds afgelopen week bezig met oude spullen apart te zetten zodat ik met koningsdag een paar centjes kan verdienen.
En inmiddels werk ik al 12 uur per week en het gaat wel lekker. Soms wel eens last van stress maar dat komt dan vooral door mezelf .
Ben zo moe, wil niet gaan werken vandaag
Gewoon niet gaan. Dan noem je de les zelfstandig werken.
Heb vandaag een grote haarklem in en ik weet nog niet of ik het fashion vind of meer ‘i wanna speak to the manager’
Films die ik per vak meerdere keren heb gezien
Duits: der Untergang
Maatschappijleer: das Experiment
Biologie: March of the penguins
Godsdienst: Jesus Christ superstar
Ik ben echt moe op een ander niveau. Ik help mijn vriend met verhuizen (nog 2 dagen!) maar we zijn nu 1,5e week bezig en ik kannn niet meer
Ben echt zenuwachtig!!! Vandaag rechtszaak die ik heb aangespannen tegen m’n oude werkgever. Ben super benieuwd hoe het loopt, jammer dat de uitslag nog een paar weken duurt…