Wat je even kwijt wil #59

Action, réaction!!

8 likes

Lekker heroin chique :sparkles::sparkles::sparkles:

Ik vond dat ook maar machtig interessant en ik wilde juist altijd alle drugs proberen

Nu werk ik in de verslavingszorg :joy:

8 likes

Wat een vaag wijf indat interview

3 likes

Ja inderdaad de tweede fase en het studiehuis! Volgens mij was de gedachte daar achter om ons voor te bereiden op zelfstandig studeren in het hoger onderwijs ofzo. Ik weet nog wel dat er veel ophef was over ophok uren waarin leerlingen dan verplicht op school moesten zijn om de uren normering te halen.
Al viel dat op onze school wel mee en hadden we toch bijna alleen maar gewoon klassikaal les.

3 likes

Een vaag wijf? Wat dacht je van zwaar getraumatiseerd?

10 likes

Vooral dat laatste stuk. Ze verheerlijkt het naar mijn mening nog steeds, ik vind dat echt vaag

Les Choristes had wel fantastische filmmuziek!

6 likes

Plus ze zegt juist dat ze het niemand zou aanraden.

5 likes

Loverboy bij Verzorging

12 likes

Klopt, reformatorisch is nog een graadje erger. Daar schuurde het wel tegenaan maar TV mocht bij ons wel (behalve op zondag, maar goed dan was er geen school).
Mijn ouderling heeft me ook verteld dat hij niet in kon staan voor mijn zielenheil toen ik aankondigde de kerk te gaan verlaten. :rofl: Toen heb ik hem verteld dat dat ook helemaal zijn taak niet is.

Prima als je een bepaalde opvatting hebt, maar duw dat niet door de strot bij anderen. Wat jouw buurman heeft gezegd kan ook echt niet.

5 likes

Hebben jullie ook Taxi gekeken bij Frans? Ik heb die echt 3 of 4 keer tijdens mijn middelbare schooltijd gezien volgens mij.

14 likes

Ik ging het net ook weer even opzoeken via Spotify en herkende 1 nummer gelijk! Grappig hoe dat werkt.

1 like

Vanochtend floten de vogels echt exact als mijn wakeup light waardoor ik wakker werd en echt super lang* wakker heb gelegen om 5.30 echt excellent.

Volgens mijn smartwatch was het 10 minuten maar het voelde als uren though

3 likes

American History X tijdens levensbeschouwing, maakte toen ook wel indruk.

8 likes

[burgertrutmodus]
Herkenbaar, het leven was makkelijker toen mijn moeder gewoon besloot ‘vanavond eten we nasi’. Daarom maak ik op zondag altijd een weekplanning en zet ik in mijn agenda wat ik elke dag ga eten. Soms komt dat irritant uit en heb ik geen zin die dag in boerenkoolstamppot, maar het is in ieder geval fijn om een leidraad te hebben op drukke dagen. Op die manier kan ik ook op tijd dingen in huis halen of uit de vriezer trekken.
Vanavond risotto!
[/burgertrutmodus]

7 likes

Nope, we keken elk jaar Kirikou

Kirikou n’est pas grand, mais il est vaillant

5 likes

Ja dat is wel een ding inderdaad, ik weet nu al hoe mijn dagen er de rest van de maand uitzien qua werk / kinderopvang / etc, er van uitgaande dat er geen calamiteiten plaatsvinden. :crossed_fingers:

Toen ik nog studeerde was het ook wat chaotischer en deed ik bijna elke dag wat boodschappen ipv 1 keer per week de weekboodschappen. Plannen was dan geen doen. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik vind dat echt zó moeilijk om te bedenken, probeer dat elke week weer maar elke week denk ik fuck deze shit ik ga wel gewoon 5 keer naar de appie of eet wel een tosti. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik weet niet of dit een biecht is, maar ik schrijf het op in mijn Google Agenda. Als ik om inspiratie verlegen zit kan ik terugscrollen naar juni 2016 en denk ik ‘verrek ik heb al te lang geen burrito’s gegeten’.
Maaltijdsalades waren vroeger mijn escape, of een bakje noodnasi in de vriezer. :rofl:

17 likes

Nee ik vind dat geen biecht, vind dat echt succesfull adulting level 100 :joy:

11 likes