Wat je even kwijt wil #59

Ja op die dagen denk ik vaak, fuck it het wordt een tosti. Of een ultra makkelijke avg, met rode kool uit de vriezer en aardappelschijfjes.

2 likes

Mijn go to AVG is ovenfrietjes, gebakken halloumi en dan een salade of gegrilde groente. Niet officieel Vlees maar love it

8 likes

Ik vervloekte mezelf ook echt dat ik deze conditionering had laten gebeuren hahah

Ik heb een sollicitatie deze week om weer aan de slag te gaan en ben echt HYPED

25 likes

Solliciteren is echt vermoeiend, gisteren op iets gesolliciteerd waar ik voor de verandering ook echt geschikt voor ben en uiteraard nu al ongeduldig dat ik niks gehoord heb? De deadline is 7 April. Hallo geef mij baan ik ben perfect

5 likes

Ik weet nog dat wij bij geschiedenis City of god keken!

3 likes

Ik ben echt zo chagrijnig vandaag. Begon de dag heel vrolijk, struikelde over een plank in de gang en nu heb ik volgens mij m’n kleine teen gebroken. :expressionless:

Had al een afspraak voor uitstrijkje bevolkingsonderzoek staan en daar heb ik óók geen zin in en mijn vriend moet me nu brengen omdat ik niet op mijn voet kan staan.

En bij de huisartsenpraktijk kunnen ze geen tijd maken om meteen even naar mijn teen te kijken als ik daar ben voor het uitstrijkje.

Bedankt lief dagboek.

8 likes

Ik heb bijna nooit last van fruitvliegjes maar nu is mijn keuken overgenomen door een invasie fruitvliegjes. Heb dit weekend de hele keuken staan poetsen, de koelkast leeggehaald en zelfs de vuilnisbak staan soppen en nog ellende.

1 like

Wij hebben bij godsdienst meerdere keren Bruce Almighty gekeken. De docent vergat altijd waar we waren gebleven dus hij zette de film altijd op een random moment aan, waardoor ik sommige stukken echt vijf keer heb gezien. En we hebben ook zo vaak ‘what if god was one of us’ moeten zingen bij godsdienst.

6 likes

Ja herkenbaar, wij oefenden op m’n vorige werk altijd kijk-/luistertoetsen met films (en dan hield ik wel bij waar we bleven ivm de vragen) maar dan had ik 3 parallel klassen en keek ik dus jaren op een rij 3 keer dezelfde film. Kan Cool Runnings nu wel dromen haha

4 likes

Dat hadden wij bij aardrijkskunde met how to lose a guy in ten days. Heb het begin echt 100x gezien.

Bij godsdienst moesten wij met kerst allemaal de docent een hand komen geven, daarna moesten we een blaadje pakken met een wens (niet onze wens, de wens van die docent ofzo), die moesten we op het bord schrijven, daarna gingen we heal the world van MJ zingen en toen moesten we een kaarsje uitblazen. Heb echt nog steeds zoveel vragen over dat moment, het was echt zo raar

7 likes

De huisarts kan er toch niks mee, gebroken of gekneusd, hooguit een tapeje maar dat kan je zelf ook. En het ergste zal wel binnen een paar dagen hooguit minder worden en om te lopen heb je je kleine teen het minst nodig dus als je wat probeert niet zo op die zijkant neer te komen zal dat ook wel snel kunnen.

Hopelijk verliep het uitstrijkje wel oke en krijg je binnenkort een goede uitslag :slight_smile:

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes over de oplichting. Hij is gelukkig iets kalmer dan gisteren. Hij was bij mij thuisgekomen en hij was nog wel sad, maar gelukkig wel kunnen afleiden. Hij was wel opeens compleet in paniek omdat hij bang was dat de oplichters misschien meer konden doen met zijn rekening door zijn gegevens. Vandaag met de bank gebeld en gelukkig is dat niet zo, dus dat is wel een opluchting. @Branko nop, was helaas niet terug te boeken. Indd @kitsune omdat hij het zelf had overgemaakt. @jasmijntheetje Ik heb dit naar mijn vriend doorgestuurd! Dank! Hij zei al wel iets over dat dit misschien niet kan omdat het dus zelf is overgemaakt
 Maar wie weet. @SemM Wat lief dankje! @Dotje Indd, hij beseft zich nu wel dat het iedereen kan overkomen, zelfs hij als best wel technische/internetman. Ik heb dat van de verzekering van zijn ouders tegen hem gezegd. Goede tip!

8 likes

Ik ben in de bieb aan het studeren maar ik val bijna in slaap, mijn concentratie is zĂł ver te zoeken en heb nergens zin in behalve thuis in bed gaan liggen. Waardeloos

3 likes

Ik heb donderdag weer voor het eerst sinds corona iets met best veel mensen. Zin in en zie er ook tegen op :upside_down_face: zo kneuzerig

3 likes

Misschien gewoon even in je bed gaan liggen dan. Morgen is er weer een dag!

5 likes

Je hebt gelijk, ik ga m’n spullen inpakken en thuis lekker Gilmore Girls kijken in bed :clap:t2:

5 likes

Ik had vanmiddag een sollicitatiegesprek en kreeg tijdens het gesprek een melding van mn apple watch dat mn hartslag al 10 minuten hoger dan 120 was :sweat_smile: enige andere keer dat ik die kreeg was net na mn break up toen ik vet emotioneel was. En zo gespannen voelde ik me nu niet eens? Gesprek ging wel goed gelukkig

8 likes

Maand geleden hebben ze alle platen van de buitenkant weggehaald want asbest dit dat maar nu zijn we een maand verder en ik kijk nog steeds tegen isolatie aan (buiten hoor). Heb geklaagd bij de woningbouw en die nemen het wel serieus gelukkig want ze hebben schijnbaar meteen dat bedrijf gebeld (krijg net smsje dat ik ze morgen moet bellen).

Ik weet ook wel dat ze nog bezig zijn hier hoor maar mweh wil gewoon mijn huis weer helemaal dicht hebben. Gelukkig begrijpt de woningbouw het wel na een maand. Met het asbest enz zijn ze allang klaar namelijk. Voel me wel een zeikerd haha maar ja.

2 likes

Hoe zet je dat erin? Vast tijdstip en kleur bijvoorbeeld? Mijn adhd leven is blij met enige structuur met Google nu maar mijn eten staat weer ergens anders.

1 like