Wat je even kwijt wil #59

Mijn persoonlijke agenda heeft elke dag tussen 18.00 en 19.00 de activiteit ‘avondeten’ (lichtgroen) en op zondag pas ik de titel van elke dag in de komende week aan.

De layout in mijn agenda is per 7 dagen in de breedte dus in 1 oogopslag zie ik wat er gegeten gaat worden.

37 likes

Wow ik had vanmiddag iets raars, ik was echt boos/gefrustreerd op iemand en ik voelde een soort golven door mijn hoofd gaan ofzo, ik kreeg het helemaal heet ook. Ik ben niet zo vaak boos dus dit was een nieuwe sensatie voor me. Misschien kookt mijn bloed letterlijk haha

4 likes

Ik ga vanavond even puzzelen. Thanks!

2 likes

Wat wil je nu gaan doen?:slight_smile:

Ooh ik heb dit ook weleens als ik echt heeel boos ben, zo freaky vind ik dat. Heb altijd het gevoel dat dat een soort voorstadium is van zwart voor je ogen

2 likes

oh god haha ik hoop het niet, ik ken deze kant van mezelf helemaal niet

1 like

Je huis opruimen levert nog wel eens wat op, een VVV bon gevonden twv €50. Wel een papieren nog (al vrij oud dus) dus hopelijk kan ik er nog wat mee.

23 likes

Ik heb voor het eerst mijn - ik heb diabetes type 1, kaart ingezet om een boete kwijt te laten schelden. :sunglasses: Ik had geen hypo, maar het scheelt dan toch 80 euro.

29 likes

Ik heb nog regelmatig het liedje Vois sur ton Chemin in mijn hoofd, maar vond het zo’n heftige film eigenlijk. Pas nog eens gekeken en dacht echt huuuh, hoezo is het een goed idee dit aan brugklassers te laten zien. (Maar misschien qas het pas veel later? Geen idee meer, voor mijn gevoel was ik heel jong)

1 like

Ik voel me net mijn moeder, maar godnondeju boodschappen doen is ook echt niet grappig meer :money_with_wings: Vier mijn verjaardag maar voor 6/7 man en da’s budget technisch gezien maar beter ook haha

1 like

Ik had een wiskunde docent die ons Trainspotting liet zien in de brugklas en daar waren sommige ouders niet blij mee. :stuck_out_tongue:

1 like

Oké ik had die rechtszaak maar het was heel… vreemd. Die advocaat van de tegenpartij kwam voor de zitting met me praten en liet snel weten dat ze een paar pandjes bezat (goeie investering!! kirde ze) en gaf aan dat we in de zaal geen vriendinnetjes waren maar erbuiten wel… oké…
Bij de start ging een stagiair pleiten maar het was zo… amateuristisch? Ik kreeg bijna medelijden met die meid :joy:. Tijdens de zitting werd ook heel erg op mij als persoon gespeeld, werd ik bijvoorbeeld zielig genoemd… En die advocaat van de tegenpartij was mega aan het slijmen en liet nog ff weten dat heel het Gooi in februari naar de wintersport gaat enzo echt who cares hier gaat het niet over? De rechter was wel heel scherp op die andere partij. Ik kreeg de mogelijkheid om te schikken maar dat heb ik niet gedaan.
Was echt een ervaring zeg. Uitspraak over 4 weken :sun_with_face:

51 likes

Ik duim voor je! Het klinkt bijna grappig maar dat zal het niet geweest zijn.

2 likes

Huh wat een rare advocaat had die tegenpartij dan. Jij had ook een advocaat neem ik aan?
Voor zover ik ervaring heb in de rechtbank (paar keer geweest met werk) is een rechter ongeveer allergisch voor dat rare gedrag zoals jij die advocaat omschrijft. Ik hoop voor je dat de uitspraak jouw kant op valt! :crossed_fingers:

4 likes

Dat gevoel had ik ook, ze was echt heel scherp en streng richting de tegenpartij en heel gemoedelijk richting mij. En kapte die advocaat ook af als ze onzinnige dingen begon te zeggen…

5 likes

Haha nope, helaas :joy:
@Soy.peor gelukkig heb ik schatjes. Heb ze gezegd dat ik heel slecht heb geslapen en dus hoopte dat ze een beetje lief voor me waren vandaag en dat deden ze. :smiling_face_with_three_hearts: zijn afgericht, dus dat zelfstandig werken zit wel goed gelukkig.
Heb t overleefd…

17 likes

Hele pakkie in 1x gaf iets teveel zelfvertrouwen :rofl:

3 likes

Ik vind die zoute popchips zooo lekker, maar de afgelopen 2 zakken zijn ze echt super dun/hard en veel minder zoutig :sob: ik hoop dat het een slechte batch is en niet voor altijd zo is

Yes! Sporten gaat morgen niet door dus ik hoef niet te haasten en te doen.

7 likes

Ha, door je mr. Bean-verhaal moet ik denken aan toen de lerares een keer Monty Python op zette. Niemand lachte alleen de lerares en ik kregen vreselijk de slappe lach :rofl:

7 likes