Ik ga aankomende zaterdag naar de Westfield Mall. Pray for me ![]()
Leuk! Mag plezier wensen ook? ![]()
Tuurlijk. Maar wens vooral dat het rustig is (gok namelijk van niet)
Ik ben onderweg naar mān allerlaatste les op het hbo (als alles goed gaat dan qua tentamens volgende week). En ik heb er zo geen zin in. Vond het al een rot minor, maar nu hoorde ik van klasgenootjes dat die docent gisteren blijkbaar hardop zān irritatie over mij heeft zitten uitten omdat ik niet in de les was (met goede reden overigens). En hij reageert niet op mān mails dus hij gaat sowieso stom doen straks.
Ga mezelf maar op een ijskoffie van Starbucks trakteren op de terugweg. Iemand tips welke het allerlekkerste is haha?
Met die docent, die super onprofessioneel was, kan ik je niet helpen. Starbucks daarentegen:
Mijn bovenbuurman en ik gaan niet lekker sinds mijn verjaardag in dec (hij had overlast van mijn voor aangekondigde verjaardag van 4 personen, vond dat ik mezelf niet genoeg aanpaste, heeft de politie gebeld en mijn nummer geblokkeerd).
Anyways, hij geeft zelf ook veel lawaai op dagelijkse basis. Soms word ik daarop een beetje gespannen van. Hij speelt veel games en dan is ie erg agressief en hoor ik hem veel schreeuwen. Hij heeft zelf ook een enorm goede soundbar (en klaagde over mijn jbl go hahahah) en hij heeft net kei hard psychosocial van Slipknot lopen draaien. Ik kreeg er helemaal hartkloppingen van joh. Ik weet dit trouwens puur en alleen omdat spotify vanuit mijn appartement het nummer herkende
Vandaag na een paar jaar van zilverblond haar weer teruggegaan naar ānormaalā warmer blond en i love it. Geen gekloot met zilvershampoo meer ![]()
Er is geen zak te doen op het werk. Ik overleg zo wel even of ik eerder naar huis kan.
Ik zat net te overwegen om koffie te maken toen ik dit las en geĆÆnspireerd hierop heb ik mān inner basic bitch gechanneld en bruinesuikersiroop met kaneel gemaakt voor in mān espresso met koude rijstmelk. Alleen niet geshaked dus dat zijn minpunten denk ik maar was wel heel lekker!
Hoe heb je de siroop gemaakt? Klinkt lekker!
Gewoon bruine suiker mengen met heet water en een beetje kaneel! Zou voor de net eigenlijk even in een pannetje moeten maar ik was lui dus ik ben voor water uit de waterkoker + heel agressief roeren gegaan, werkte ook prima. Je krijgt 'm niet zo dik als op het vuur maar je verdunt het daarna toch met melk dus dat maakte me niet zoveel uit
Ik begin mij langzaam een influencer te voelen. Wanneer krijg ik mijn spondeals?
Ik heb 'm inmiddels al op, anders had ik je wel kunnen taggen in een story waarin ik mezelf filmde terwijl ik hem opdronk op mān balkon met een filter waardoor het leek alsof het niet supergrijs en bewolkt was hier
Thanks! Klinkt super lekker, ga het zo proberen.
Zolang ik maar hello fresh monies daarmee krijg ![]()
Omg hahaha yesssss.
De aardappel heeft gewerkt. Het is echt zo! Zijn eerste x examen had hij geen aardappel meegenomen. Hij gelooft er niet in, helaas was hij gezakt. Nu had hij zijn tweede poging, ik vanochtend in blinde paniek omdat ik dacht dat hij al weg zou zijn, snel nog een krieltje in zijn motorjas gestopt.
En hij heeft hem hoor jaja! ![]()
@FrauHelga Het heeft dus gewerkt ![]()
Haha leuk! Heb je het hem achteraf pas verteld? Wat zei hij toen?
Vandaag gaat alles qua werk zo niet volgens de planning, ik word er helemaal chagrijnig ![]()
Alle A merk paaseitjes 1+1 gratis bij de Jumbo.
Ik heb nu 2 zakken M&M eitjes voor de prijs van 1 eej.
Ik heb net voor het eerst in twee jaar weer les gegeven aan een groep. Het was echt super leuk om te doen. Veel nieuwe mensen ook weer leren kennen. ![]()