Wat je even kwijt wil #59

Wij keken op de middelbare school ook geen films. Misschien een enkele keer aan het einde van het jaar, maar zeker niet meerdere keren dezelfde.
Maar bij ons was wiskunde ook “Binnenkomen is beginnen” en dat deed iedereen braaf :sweat_smile:

3 likes

Morgen een ziekenhuis dagje en ben toch wel nerveus :worried: gelukkig vroeg aan de beurt

14 likes

Hahahaha zo herkenbaar dit :sob:

4 likes

Ik hoor al dagenlang een muis oid knagen tussen het plafond. Ik hoop dat ie er bij de buren uitkomt. Of hier na 24 april

2 likes

Ik ken dit niet dus ging even op YouTube wat filmpjes kijken. Ik kan me goed voorstellen dat je de slappe lach had, haha.

3 likes

Mogen rechters eigenlijk zulk gedrag laten meewegen in hun oordeel? Of moeten ze puur naar de feiten/rechtspraak kijken?

m’n bovenbuurman heeft me al 3x op facebook messenger verteld dat hij een half jaar geen gordijnen heeft gehad en daardoor veel mensen 'm naakt hebben gezien
???
thx 4 de informatie broer

12 likes

Sterkte :heart:

1 like

Ik had vandaag echt een baaldag en heb ondanks mijn dieet (of nou ja eet switch, minder kcal) zonder schuld van een pizza genoten en lekker geslapen toen ik terug kwam. Nu kan ik morgen weer een stuk beter aan! Morgen weer gezond doen en lekker bewegen.

9 likes

Ze behoren puur naar de wet en de feiten te kijken ja. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een rechter duidelijk de pik op iemand had vanwege zijn/haar gedrag (zijnde advocaat of partij). Maar een professionele rechter zou dat niet mee moeten laten wegen, sluit niet uit dat het wel eens zou kunnen gebeuren natuurlijk

Het was dit filmpje, het slaat helemaal nergens op maar ik vond het zó raar en komisch :rofl:

2 likes

Ik moet plassen maar mijn kat ligt zo lief op schoot. Ik plas wel weer in mijn broek. :roll_eyes:

8 likes

Sommige verhuurders vragen een soort van motivatiebrief en dan moeten ze jouw verblijf goedkeuren. Anderen gaat dat dan weer automatisch na betaling.

1 like

Ik had een slechte dag, maar ga toch met een goed gevoel slapen zo.

De film Turning red is trouwens een aanrader als je een leuke en luchtige animatiefilm wilt kijken.

6 likes

Ik lig echt heerlijk helemaal ingerold in mijn deken, wil nooit meer opstaan

10 likes

Het is zo’n dag dat ik het liefst de hele dag in joggingpak rondloop. Alleen lijkt mij die outfit niet geschikt voor werk.

4 likes

Same, en dan thuis onder een dekentje op de bank. Maarja :woman_shrugging::grimacing:

1 like

Ik heb net een krieltje in de motorjas van m’n pa gestopt.
Ze zeggen dat als je een aardappel meeneemt voor een examen, je slaagt. :rofl:
Bij mij heeft het gewerkt en ik ga zo hard lachen als hij vandaag voor m’n pa ook werkt.

73 likes

Haha, wat leuk! Keep us posted!

4 likes

Wij keken bij godsdienstles The life of Brian, die vind ik nog steeds leuk :smile:
(edit dit werd ergens halverwege mijn schoolcarrière omgedoopt tot ‘levensbeschouwing’ bedenk ik me nu)

2 likes