Queen of je DMs niet lezen
Ach gos mn beste vriendin moet het kindje weg laten halen. Ze heeft een tijdje terug corona gehad ik denk dat het daarmee te maken heeft.
Vind het zo sneu. Weet alleen niet zo goed wat ik nu kan doen.
Ik zou vragen of je iets praktisch voor hen kan doen, zoals eten maken of iets dergelijks. En zeggen dat je niet zo goed weet wat je voor ze kan betekenen maar dat je er wel voor ze bent.
Jaa ik heb dat idd aangegeven. Ze heeft dit nieuws ook net gekregen dus ze weet zelf ook niet precies hoe en wat.
Ik wilde boodschappen gaan doen maar toen ik zag hoe t er buiten uitzag dat plan abrupt afgekapt.
Wat een ellende.
Ik heb me vanochtend verslapen dus nu ben ik en heel moe en heb ik de hele tijd het gevoel dat ik achter de feiten aanloop. En dan moet ik straks ook nog naar kantoor voor een overleg. Vervolgens bedacht ik me dat ik gelukkig morgen weekend heb, kan ik mooi een beetje
bijtanken heb ik blijkbaar allemaal afspraken voor morgen staan
Hahahah kids (9 jaar) moesten in 10 min pitch voorbereiden over de Po (hoefde maar 3 zinnen). Waren topo aan het invullen van ItaliĆ«. Eindigen ze met āEn het lievelingseten van de Po is een hamburgerā.
Hadden ze totaal niet door dat het ging om een rivier (hoe dan?). Ze begonnen wel met āde po is blablabla langā, maar hadden ze ook gegoogled wat eet Po.
Probeerde een eitje te koken maar de vlam van het gasstel was niet helemaal goed doordat de branderdeksel (deze heb ik moeten googlen) er scheef op zat. Dat deze evengoed bloedheet wordt was ik uiteraard vergeten want nu heb ik streepjes in mijn vingertoppen staan.
āJe poept en plast erin als je klein bentā
Hahahah was ook mooi geweest āen je kan er ook in plassen!ā
Whahha same. Zo dom.
Of anders ga je het over die teletubbie hebben.
Ik aan deze.
Ja, behalve dan dat we topo aan het invullen zijn, er een blad dus is met een kaart en een pijl naar een getekende rivier en een tekstvakje de Po
Nee, nog steeds te vaag.
OkƩ!
Hier is ook niets te zien. Ja, het is wat fris, maar verder niets. Hoop morgen wel wat sneeuw te zien!