Wat je even kwijt wil #59

Haha mijn afdeling heet PO maar we eten toch echt andere dingen :sweat_smile:

1 like

Zoals sommige nog weten had ik van de week lopen klagen bij de woningbouw dat het wel heel lang begint te duren tot ze de huizen hier weer dicht timmeren, woningbouw heeft contact met ze opgenomen. Vervolgens zegt die klusjesman gisteren tegen mij ja gaat nog een tijd duren maar ik zie nu toch echt dat ze bij de eerste huizen zijn begonnen (2 dagen na mijn telefoontje).

Zou het hebben geholpen dat ik ging klagen? :innocent: Zoja alsjeblieft buren haha.

Wel heftig dat ze hier zo erg op let…

36 likes

Wtf deze sneeuw, ik hoop dat m’n planten het een beetje overleven

5 likes

Wat irritant zeg, net alsof je een klein kind bent dat op de vingers wordt getikt. Wat heb je teruggestuurd?

7 likes

Oei, dat zou ik slecht trekken @anon46421473 . Sowieso micro-managers, gaaaaa weg. En gauw.

2 likes

zeggen ze dat ook als je te lang doorwerkt of te kort pauze neemt? :unamused:

5 likes

Ik had besloten om vanaf morgen met Notion aan de slag te gaan in plaats van Excel + aparte lijstjes overal om alles mooi bij te houden, maar het is echt nog ingewikkeld vind ik. Ben nu na 2-3u eindelijk klaar met mijn financiƫn er eindelijk op een correcte manier in te steken. :zipper_mouth_face:

2 likes

Notion neemt het niet zo nauw met de beveiliging dus weet niet of ik mijn financiƫn daar in zou doen

1 like

Mijn schoonmoeder is net klaar met haar bestralingen en nu heb ik deze week te horen gekregen dat mijn moeder aan de beurt is. En die heeft ook al zoveel meegemaakt, nou dit weer. Het houdt niet op voor haar. Ik hoop zo dat het relatief gezien meevalt.

9 likes

Jeeetje wat naar dat je zelfs je wc-bezoek moet loggen.

5 likes

Neeee, meen je dat? Ik was net zo blij dat die pagina af was haha.

1 like

Ik zou even googlen maar ik las dingen dat het niet beveiligd is en dat medewerkers in theorie alles kunnen inzien. Verder is het een somalische domeinnaam, vind ik shady want daar komt het bedrijf niet vandaan. En voor mij was de reden om het niet voor mn studie te gebruiken dat je het niet allemaal makkelijk kunt downloaden en overzetten naar een ander programma als Notion bijv. stopt

2 likes

Holy shit, je wc tijd loggen? Run girl, run. Er moet toch een betere werkgever te vinden zijn! :yellow_heart:

6 likes

Zo leuk om het nog te zien sneeuwen :star_struck:

4 likes

Ik ben echt zo chagrijnig vandaag, echt niet te zuinig.
Heb t idee dat dit door t weer komt, omdat t ineens weer zo grauw en nat is.

2 likes

same girl same

2 likes

Callcenter denk ik? Afschuwelijk is dat. Waarom ze toch denken dat dit een chille manier van werken is dat elke poep en scheet gedocumenteerd word. Fijn vooruitzicht dwt je bijna gaat studeren!

1 like

Groene provider?

Edit: ah toch wat anders haha.

3 likes

Nou ik hoop toch stiekem dat deze regen al het saharazand van mijn auto heeft gehaald… ja ik reed nog steeds rond in een ongewassen wagen

8 likes