Eindelijk recepten invulboeken gevonden die voldoen aan mijn eisen. Hier heeft de boekhandel maar een paar opties en dan voornamelijk met ringband of een of andere map-boek ding. In Duitsland hebben ze dus wel wat ik zoek. Vet veel opties zelfs. Dit weekend maar even kiezen
Ik ben sinds een maand eindelijk 2 dagen vrij zonder al te veel plannen, was nodig ook.
I feel ya ik werk vandaag tot 13u en ben echt om de 5 min aan het pauzeren van ehm niks
En de huisarts die altijd uitloopt, maar als jij een keer vijf minuten te laat komt zijn de rapen gaar
Je wilt toch ook dat een arts genoeg tijd voor je neemt? Uitlopen doen ze niet voor hun plezier, dat geeft enorme stress. Dus het enige wat je als patiënt kunt doen is gewoon op tijd komen.
Weet ik, maar dan kan het toch nog irritant zijn
Ohhhhh vertel!
Sinds ik zo gespannen ben is mijn huis schoner dan ooit
Is t al 17.30? Ben echt nog niet gewend aan t werkende leven hoor.
Ik heb vannacht voor de zoveelste keer gedroomd dat de brienenoordbrug instort terwijl ik erover heen rijd. Ik ben nu bijna in staat om zo 30 minuten om te rijden om die brug voorlopig te vermijden
Ahw, stomme brug is het! Ik durf er dus op een of andere manier niet overheen dus ik rij sowieso altijd om klein trauma haha
Ik heb zo’n fantastisch leuke date gehad gisteren!!! Had nul verwachtingen, gematcht op bumble en na 2 berichten spontaan voorgesteld om even een koffie te gaan drinken maar help hij was zo zo leuk
Hot girl summer is goed gestart
Ik was ook wel lichtjes nerveus over opnieuw gaan daten sinds ik niet meer drink, maar valt me echt helemaal mee. Eerder was het toch standaard iets gaan drinken, en als het klikte langer blijven plakken en pas aangeschoten die eerste kus / iemand mee nemen naar huis. Maar helemaal nuchter was uiteindelijk 10 keer chiller. En 0,0 twijfels achteraf of ie wel echt leuk was, of dat het vooral de wijn was die m leuker deed lijken
Waarom word ik altijd ongemakkelijk als er mensen komen voor iets in huis. Er wordt straks een meubel bezorgd en zit semi zenuwachtig te wachten en twijfelen of het schoon genoeg is, of ik nog koffie in huis heb, nog snel ff naar de wc etc. Ik haat die wachtstand ook
Deze heb ik op het oog! Maar er zijn zoveel leuke te koop! Of heb jij toevallig nog een andere goede tip? Het enige wat ik irritant vind is dat er van die tabbladen inzitten. Ik weet niet of je die ook kan verplaatsen.
Ik ben vier dagen vrij, morgen jarig, zie al mn lievelingsmensen dit weekend en ik zit nu in de zon op een dakterras met koffie en een macaron. Kan wel janken!
Als ik gestrest ben, word het een grote teringzooi
Zo die zien er zeker leuk uit!
Ik gebruik nu niet een receptenboek maar A4 notitieboeken, deze.
OMG yes ik krijg net een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek a.s. dinsdag voor die leuke functie! Waaa vet leuk en spannend!