Naah ik lig in bed en het lijkt wel alsof iemand met een vlakke hand keihard tegen het bed aan sloeg. Het trilde helemaal Ik lig alleen en volgensmij is er niets gevallen. Naar dit
Gefeliciteerd en alvast Eid Mubarak.
Je kindje is nog jong toch? Zijn interesse kun je wel laten groeien. We praten er al een paar dagen over war het inhoudt eh waarom Eid gevierd wordt. Zo hopen ze dat hij met elk jaar net wat meer interesse krijgt.
Ik zit te denken aan Madrid!
Eid Mubarak
(Is het al begonnen?)
Blegh het is maandag
Ik heb zo een echo van mn buik, nieren en lever en mag dus niet naar de wc. Maar moet zo nodig plasssennnn en het is pas over een uur. Als er maar geen uitloop is
Laat deze week maar zitten. Gisteren zowel mijn duim gekneusd als een tweedegraads brandwond opgelopen. Vanochtend reden de treinen niet en nu is thuis ook nog eens de koffie op . Tot volgende week hoor mensen.
Ik sta in de wachtrij voor het STAPbudget van het UWV. Hopelijk lukt het Ik wil namelijk een redactieopleiding gaan doen. Met die wachtrij voelt het trouwens wel een beetje als concertkaartjes kopen.
Is het al gelukt? Ik ben al een uur aan het wachten Hopelijk is het niet al op als ik er doorheen ben
Oh man ik heb gister op volle kracht 2 uur gekaraoket, ik ben echt ka-pot en kan een week niet meer praten denk ik
Toevallig net toen je dat berichtje stuurde. Ik heb uiteindelijk ook wel echt vanaf 10 uur gewacht, dus ook een tijd.
Ik had braaf al mijn gegevens ingevuld voor het STAP budget knalt de site eruit. Nu ben ik sip. Hopelijk zijn mijn gegevens wel opgeslagen.
Fijn! Mij nog steeds niet, en de wachtrij is nu al voor de tweede keer gepauzeerd. Ik zat ook gelijk om 10:00 klaar, duurt lang
Ja ik ben benieuwd! Fijn dat het bij jou gelukt is iig
Omg de radio staat uit op t werk en ik vind dat zooo chill. Niet meer die domme muziek en witte mannen gelul.
Op kantoor draaiden collega’s ook altijd kutmuziek; eeuwig dezelfde deuntjes en witte dj’s die grappig probeerden te zijn. Daar kon soms mijn eigen koptelefoon met teringherrie niet tegenop. En een vrouw draaide van 9 - 5 altijd Celine Dion op haar mp3speler, dat zou voor mij ook een kwelling zijn. En een ‘fout uur’ vonden ze altijd megajolig. Village People? Venga Boys? Hihihi.
De radio ging midden in de pauze ineens aan. Weg rust. Jaa dat foute uur vind ik echt een marteling.