Ah ik kijk NPO 1 en ik heb zóveel respect voor die Desmond Tutu. Wat een man is dat zeg.
Mijn ouderlijk huis staat op Funda en ik word helemaal emo als ik er weer naar kijk de bewoners na mijn ouders hebben niet veel veranderd, zoveel leuke herinneringen
Na m’n avontuur, waarbij ik m’n portemonnee voor 2 nachten in de vriezer bij de Jumbo had achtergelaten en wonder boven wonder terug had, had ik gister weer een pijnlijk moment.
Gisteren had ik mijn auto bij een P+R in Amsterdam gezet om vanuit daar met de metro naar de stad te gaan. Wat gestruind door de stad, winkeltjes bezocht en toen kwam ik erachter dat ik mijn oorbel was verloren, in Amsterdam… Had vorig jaar een setje echte gouden oorbellen mezelf cadeau gedaan, dus ik kreeg wel even een hartverzakking. Samen met m’n vriend de route teruggelopen en de winkels bezocht waar we heen waren geweest, maar helaas. Hóe vind je ook een gouden oorbel terug in een stad met zoveel mensen? Misschien was ik hem al in de metro verloren? Ik moest m’n verlies maar accepteren, want hij is niet meer terug te vinden.
Eenmaal teruggekomen bij de auto in de P+R, zag m’n vriend de oorbel op de grond liggen
Ik ga een lot kopen deze maand.
Het is zo’n dag dat ik constant mijn telefoon kwijt ben
Hou er dan wel rekening mee dat als er een miljoen op valt, je eerst je lot kwijt bent en het daarna in de vriezer van de supermarkt terug vindt
Nee! rimpels die je hebt gaan niet weg door botox. Ze worden dan alleen niet erger omdat je minder expressief kunt zijn met dat gedeelte van je gezicht. Je zou een rimpel wel kunnen opvullen met fillers.
Sorry schat maar het is alsnog niet te laat om te beginnen
Ja hoor vind ik nu ineens mn glitter steentjes terug. Nja volgend weekend maar verkleden als discobal.
De botox toeslag
Heeft mijn moeder ook ooit eens gehad. In het ziekenhuis is het er toen uiteindelijk vanzelf doorgegaan. Daarna heeft ze nog wel een infuus met vocht gehad omdat ze niks binnenkreeg. Sterkte voor je vader! Is niet fijn.
Voel me een echte millennial op dit moment, maar I love zulke soort brakke zondagen dat ik brak op de chaise longue de nieuwsbrief van de havermelkelite lees met een iced haver chai tea latte.
P.s. ondertussen wacht ik op een bestelling die ik eerder vandaag bij de lokale natuurwijnwinkel heb geplaatst
Havermelkelite gaat over jou.
Alles
Ik mis alleen de geitenyoga hierop
Neee puppy yoga!
Dat kan ook nog. Een puppy die op je schoot wilt is wel wat fijner dan geit die op je rug staat.
En geen schijt overal van die geiten.
Al zou ik liever konijnen yoga willen doen
Hele fluffle om je heen die wel geknuffeld en geaaid willen worden .
Dat is echt een droom
Ik probeerde als een boomer foto’s met mijn mobiel te maken van een Google-maps route op mijn laptop. Gaat mijn kat er precies met zijn hoofd voor zitten. Ik had gewoon mijn telefoon-app moeten gebruiken.