Durf te vragen #6

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

Weet iemand bij welke fysieke winkel je een fijne powerbank kan kopen?

2 likes

Hema!

2 likes

Mediamarkt of coolblue

4 likes

Nou ik heb ze net ff geroken en geproefd en het is een go hoor

37 likes

Ik wil bij hello fresh mijn rekeningnummer wijzigen, maar kan alleen vinden hoe ik de betaalmethode kan veranderen (wil ik niet, ik wil ideal houden maar dan dus met een ander rekeningnummer), iemand hier enig idee hoe dat moet?

1 like

Kan je niet de methode veranderen, vervolgens weer veranderen naar ideal en dan een ander rekeningnummer invullen?

2 likes

Weet iemand waar ik het GxR-rooster van Basic Fit kan vinden in de app of website? Op de website en in de app kan ik alleen het rooster van de livelessen vinden, niet van de GxR. De klantenservice is nu niet beschikbaar, anders had ik het hen gevraagd.

1 like

Ik kom nooit bij basicfit , maar verveel me dus zocht het uit. Volgens mij staat hier hoe het werkt:

Kan wss alleen bij de balie

1 like

Ah lief dat je keek! Dat is alleen verouderde informatie, van toen het strenger was i.v.m. corona. En het rooster hoort wel online te staan, zodat je kunt zien wanneer je naar de club moet. Bij de vorige app stond het rooster er ook gewoon in maar ze hebben de app vernieuwd en nu kan ik het niet meer vinden.

2 likes

Is de dierenambulance er niet voor gewonde duiven?

Ik had gebeld en die medewerker reageerde heel chagrijnig dat ik ze belde en zei dat ik de duif zelf moest vangen. Vond het zo raar… Mensen probeerden er ook heen te gaan maar dan fladderde hij weer weg en ging ie een meter verder zitten:(

1 like

Even een update over de broodrooster. In de Gamma waar ik verlengsnoer zocht voor dit probleem, wees de verkoper mij op een andere elektronicawinkel op het eiland. En daar wilden ze wel de snoer van welke nieuwe broodrooster dan ook verlengen! Dus nieuwe broodrooster (geen Smeg, haha) en een langer snoer voor een nette prijs. Verlenging kostte een tientje! Eind goed, al goed. Koop zoveel mogelijk lokaal is de andere les!

27 likes

Iemand met een telegraaf abbo? Ik sta in de bijlage van de vrouw en ben wel benieuwd haha

2 likes

Koolzaad misschien?

3 likes

Meer mensen die niet kunnen inloggen in de hello fresh app?

1 like

Ik kom er wel in. Maar ik ben altijd automatisch ingelogd in de app.

1 like

Was ik ook, maar nu ineens niet meer en krijg bij het inloggen de foutmelding dat het fout gaat, probeer het later nog eens

2 likes

De sleutel van mijn slot aan de deur draait plotseling niet meer. Echt zo random, niks geks gedaan. Zo irritant dit

Als ik Google zie ik dat ik eerst zo’n slotspray zou kunnen proberen. Iemand ervaring mee?

Olijfolie hielp bij mij

2 likes

Ja, dat werkt prima. WD40 ook.

3 likes